ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

در آغوشت نخواهم مرد

 

در آن ساعت که میمیرم در آغوشت نخواهم مرد

نمی دانم که بعد از من چگونه با چه تصویری       به یک مرد غریبه خنده خواهی کرد

و آغوشت که روزی تکیه گاهم بود به رویش باز خواهی کرد        نمی دانم که بعد از من

به آن مرد غریبه با چه رویی باز خواهی گفت:تو تنها عشق من هستی

در آغوشت نخواهم مرد   

            تو اشکم را نفهمیدی

                       تو عشقم را ندانستی

                               هزاران ننگ و نفرینت

                                       که قلبم را شکستی تو ...               و اینک...!!!

تنگ در آغوش یک مرد غریبه     به عشقم باز می خندی

نفرین بر تو ای بیهوده عاشق    نفرین بر تو ای عاشق کش بی دل

نفرین بر تو          که قلبت جایگاه زشت کاریهاست

                         تو شریک خون فرهادی        تو ابلیسی . تو شیطانی

و چنگالت ...         به خون عاشقان آغشته است

تو خونخواری...      و در کشتار مجنونها شریکی

                          آنچنان پستی که چشمت را به روی عشق من بستی

و در آغوش یک مرد غریبه    تن به یک عشق هوس آلوده ای دادی

تو در آغوش یک بیگانه میمیری...

و من بسیار خوشحالم که در این روزگار زشت در آغوشت نخواهم مرد

                                                                 آری...در آغوشت نخواهم مرد...

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار 21 آذر 1387 ساعت 00:07 http://cheshmhayebina.blogsky.com/

سلام

شعر جالبی بود و البته غم انگیز !

ممنون از حضور گرمت

فرانک 21 آذر 1387 ساعت 00:45 http://parvanak.blogsky.com

سلام عید شماهم پرازخیر وبرکت باشه وخدا درلحظه هات جاری باشه.
پسر خیلی مهم نیست کی تو بغل کی میمیره!!!!!!!!
مهم اینه که اگه یک روز ادعای عاشقی کردیم به نظر معشوق احترام بگذاریم وهر وقت خواست بره بگذاریم بره. واین سخترین درس عاشقیه.آدم میترسه ادعا کنه که عاشقه چون بعدش باید امتحانهای سختی پس بده.ولی هرشب درآغوش منبع عشق خوابیدن ودربغل او مردن چه زیباست اوکه به اندازه تمام بنده هاش عشق داره وبرای اینکه بنده هاش به سمتش برند قلبش میطپه.

ممنون فقط می تونم بگم توضیحاتت کامل و جامع بود خیلی از تجزیه و تحلیلت حال کردم ولی بازم مرغ یک پا داره مرسی از حضور سبزت بازم به ما سر بزن

سلام... خوبی؟ من که نمیشناسمت ولی یه عالمه مرسی که اددم کردی:) منم جا بیفتم این کار رو می کنم :) می تونی تو درست کردن قالبم کمکم کنی؟! من خیلی تازه وارهدم و ... غریب:)

با کمال میل کمکت می کنم فقط مشکلاتتو بگو من حتما در خدمت رسانی آماده ام راستی منم یه روز غریب بودم ولی حالا کلی دوست خوب دارم

سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

ممنونم از حضور گرمت [گل]

آپ قشنگی بود [گل]

در اولین فرصت تبادل لینک خواهم کرد از شما میخوام دوباره یادآوری کنید
شاد باشی [گل]

دریا 21 آذر 1387 ساعت 13:20 http://www.daryaadel.blogsky.com

سلام.
×××دل نوشته های دریا××× بروز شد.
----------------------------------------
مرده ام در کوچه های بی کسی

سنگ قبرم را نمی سازد کسی

سوختم خاکسترم را باد برد

بهترین یارم مرا از یاد برد.
-------------------------------------
منتظر حضور پر مهرتان هستم.
موفق باشید.

شقایق 21 آذر 1387 ساعت 18:36 http://www.gasedak-99.blogfa.com

سلام
وبلاگتون قشنگه ولی اجادسایعنی چی من وب شما رو لینک کردم اگه ممکنه شما هم وب منو لینک کنین ممنون

باران 21 آذر 1387 ساعت 18:50 http://royayekhiss8.persianblog.ir

چه قدر غم انگیز بود اما زیبا منم اپم سر بزن

سلام
نمیدانم چه باید برای این مطلب شما نوشت آنچه در اینجا نوشته اید با نوشته های دیگرتون کلی فرق داره
اما این رو میدونم که در عشق واقعی حتی اگر یک طرفه هم باشد نفرت معنا نداره (شاید هم اشتباه میکنم )فقط شاید کسی که عاشقه گاهی مجبور به پنهان کردن اون میشه فقط این جمله مدام در ذهنش تداعی میشه که رسم زمونه همینه: نامردی و....

نامردی و پستی و بی وجدانی و ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد