ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

سهراب و شقایق

 

با توام ای سهراب ای به پاکی چون آب یادته گفتی بهم تا شقایق هست زندگی باید کرد!نیستی سهراب که ببینی شقایق هم مرد.دیگه با چی کسی و دل خوش کرد؟یادته گفتی بهم اومدی سراغ من نرم و آهسته بیا که مبادا ترکی برداره چینی نازک تنهایی من!اومدم آهسته و نرم تر از یک پرقو.خسته از دوری راه خسته و چشم به راه.یادته گفتی بهم عاشقی یعنی دچار.فکر کنم شدم دچار!

تو خودت گفتی که تنهاست ماهی اگر دچار دریا باشد.آره تنها باشد.یار غم ها باشد

یادته می گفتی گاه گاهی قفسی می سازم می فروشم به شما تا به آواز شقایق که در آن زندانیست دل تنهای شما تازه شود! پس کجاست اون قفس شقایقت؟ من و با خودت ببر به قایقت!

راست می گفتی:کاش مردم دانه های دلشان پیدا بود آره کاش که این دل شیدا بود...

تو خودت گفتی سهراب: 

             (( بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه ی عشق تر است ))

نظرات 13 + ارسال نظر
بوتیمار 8 دی 1387 ساعت 01:10 http://laguna.blogsky.com

تولدت مبارک
با یه عالمه تاخیر
ببخشید من چند روزی بیمار بودم
نشد بیام سر بزنم

مرسی عزیزم که اومدی تبریک گفتی خواهش میکنم مهم اینه که اومدی بابت تبریکتم ممنون انشا... که خوب خوب خوب بشی بزم به ما سر بزنی البته بیشتر

سلام...وبلاگ شما هم زیباست...سر فرصت همش رو میخونم...موفق باشید

سلام ... وقت بخیر

یه جا خوندم ...

در دام عشق گرفتار نشو! ... بلکه با احساس عشق متعالی شو.

ممون که به وب لاگمون سر زدی. مال تو هم خیلی قشنگه. ما هنوز اول کاریم و یک خواهر وبرادر دست وپا چلفتی هستیم که همش به مشکل بر میخوریم.
ممنون
رومینا وراما

نسیم 8 دی 1387 ساعت 15:56 http://mypazzel.blogsky.com

فهمیدن عشق راچه مشکل کردن
مارازدرون خویش غافل کردن
انگارکسی به فکرماهی هانیست
سهراب بیاکه آب راگل کردن.

فرانک 8 دی 1387 ساعت 23:58 http://parvanak.blogsky.com

سلام.آری عشق حادثه ای ست.که کاش نگاهمان به آن تر شود.وقتی نگاهت به عشق تر شود همه چیز را از پشت پاکی آب چشمت میبینی وهمه چیزاز آلودگیها پاک میشود.با عشق میتوان به همه چیز رسید وقتی درذهنمان عشق رابه چیزی آلوده کنیم آنوقت است که آب گل میشود(آب راگل نکنیم شاید....)همه چیز از این ذهن ما نشات میگیرد اگر همه چیز را خوب ببینیم وهمه چیز از فیلتر خوبی ذهن ما رد شود،آنوقت بهشت است وهیچ ناخالصی درعشق بوجود نمیاید.
آخه چرا یک چیزی مینویسی که سر حرف دل منو باز میکنی

زندگی چیزی نیست که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
من این جملش رو خیلی دوست دارم
اپم اگه خواستی بیا

سلام خیلی وبلاگ قشنگی داری. ما تازه وبلاگ زدیم خیلی خوشحال میشیم که شما هم بیاین ونظر بدین.
و اگر خوشتون اومد با هم تبادل لینک کنیم.
ممنون. راما ورومینا

ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدید حتما میام بهتونم سر میزنم
حتما باهاتون تبادل لینکم میکنم شاد و سر بلند باشید با آرزوی موفقیت هر دوتون

الی 11 دی 1387 ساعت 11:26 http://eliohamed.blogsky.com

خیال میکنم دچار آن رگ پنهان رنگها هستی....
دچار یعنی عاشق

ای کلک....... از کجا فهمیدی

عاشق 11 دی 1387 ساعت 15:51

سلام ...
آقا کی بشما اجازه داده بدون اجازه ما مطلب در مورد ما بنویسید.

از طرف ریاست صندوق حمایت از عشق ها

Romina 11 دی 1387 ساعت 20:50 http://black-love.blogsky.com

من اصلا خودم این موزیک نذاشتم اینو یکی از بچه ها به نام محمد برامون درست کرده. طفلک خیلی زحمت کشید ولی بازم برامون موزیک نمیاد اگر برای شما هم قطع میشه پس کلا نذارم. نمیدونم چه کار کنم. داداشی کمک کنjavascript:void(0);

Romina 11 دی 1387 ساعت 21:22 http://black-love.blogsky.com

بابا جان کدوم قبلی؟؟؟ این اولین آهنگیه که گذاشتیم.

سید محمد 14 دی 1387 ساعت 01:16 http://Love.Blogsky.Com

دل به دل راه داره

صد البته عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد