ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

پسرا و دخترا چه جوری از دستگاه عابر بانک پول میگیرن ؟

 

 

پسرها :


1- با ماشین میرن سراغ بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک
2- کارت رو داخل دستگاه میذارن
3- کد رمز رو میزنن و مبلغ درخواستی رو وارد میکنن
4- پول و کارت رو میگیرن و میرن
دخترها :

1- با ماشین میرن دم بانک
2- توی آینه آرایششون رو چک میکنن
3- به خودشون عطر میزنن
4- احتمالا" موهاشون رو هم چک میکنن
5- توی پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن
6- توی پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن
7- بلاخره ماشین رو پارک میکنن و میرن دم دستگاه عابر بانک
8- توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن
9- کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه
10- کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون
11- دنبال کارت عابر بانکشون میگردن
12- کارت رو وارد دستگاه میکنن
13- توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یادداشت کردن میگردن
14- کد رمز رو وارد میکنن
15-  ۲ دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن
16- کنسل میکنن
17- دوباره کد رمز رو میزنن
18- کنسل میکنن
19- به دوست پسرشون زنگ میزنن که طریقهء وارد کردن کد صحیح رو براشون بگه
20- مبلغ درخواستی رو میزنن
21- دستگاه ارور (خطا) میده
22- مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن
23- دستگاه خطا میده
24- بیشترین مبلغ ممکن رو درخواست میکنن
25- انگشتاشون رو برای شانس روی هم میذارن
26- پول رو میگیرن
27- برمیگردن به ماشین
28- آرایششون رو توی آینه چک میکنن
29- توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن
30- استارت میزنن
31- پنجاه متر میرن جلو
32- ماشین رو نگه میدارن
33- دوباره برمیگردن جلوی بانک
34- از ماشین پیاده میشن
35- کارتشون رو از توی دستگاه عابر بانک برمیدارن
36- سوار ماشین میشن
37- کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده
38- آرایششون رو توی آینه چک میکنن
39- احتمالا یه نگاهی هم به موهاشون میندازن
40- راه میفتن و میندازن توی خیابون اشتباه
41- برمیگردن
42- میندازن توی خیابون درست
43- پنج کیلومتر میرن جلو
44- ترمز دستی رو آزاد میکنن ( میگم چرا انقدر یواش میره ها )
45- به حرکت ادامه میدن

نظرات 22 + ارسال نظر

سلام.
پرشین موبایل هر روز با دو کلیپ (دهه محرم استثنائا هر روز با یک کلیپ صوتی) در خدمت شماس.

حسین 12 دی 1387 ساعت 01:31 http://201263.blogsky.com

وای این نوشته شما خیلی جالب بود. واقعا حال کردم باهاش.
مرسی

ممنون عزیزم قابل شما رونداشت بازم به ما سر بزنید

Romina 12 دی 1387 ساعت 08:59 http://black-love.blogsky.com

سلام. ممنون که اینقدر ما رو مسخره میکنی ولی خوب به هر حال من که این طوری بی عرضه نیستم.
عزیزم شما منو ببخش که اینقدر به زحمت انداختمت.
مرسی که کمکم کردی.
هر کاری که شما گفتی انجام دادم.
حالا شما خودت برو ببین درسته؟؟؟
بابت دیشب هم معذرت میخوام.

عزیزم سلام من کی شمارو مسخره کردم

Romina 12 دی 1387 ساعت 12:03 http://black-love.blogsky.com

راستی سجاد جان کریسمس مبارک.
ناقلا کادو چی گرفتی؟؟؟؟؟؟

کریسمس تو هم مبارک
کادو هنوز هیچی قراره بعد از ظهر که دیدمش به همدیگه کادو بدیم تو چی گرفتی
ناقلا؟؟؟؟؟؟؟
راستی خودت شهری واستون گذاشتم گوش دادی همون آهنگ تقدیر شادمهره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 12 دی 1387 ساعت 12:20

عزیزم من منظورم آپ جدیدت بود.
من آره کادو گرفتم ولی هنوز مثل شما یک نفری رو ندارم که منتظر کادوش باشم خانوادم بهم کادو دادن.

Romina 12 دی 1387 ساعت 12:33 http://black-love.blogsky.com

من یکدونه دخترم وبچه ی آخرم یعنی بعد از 4تا پسر اونم تازه با کلی نظر ونیاز دختردار شدن به دنیا اومدم
برای همین برای خانوادم خیلی خیلی خیلی خیلی عزیزم
اونا هم امروز برای یکدونه خواهر ودخترشون ترکوندن. جات خیلی خالی بود.
امیدوارم عصر هم برای تو که یکدونه عشقشی یک کادوی خیلی با ارزش بهت بده. این جور کادو ها نباید جامد باشن. چون کادوی عزیزا به هم باید یک دنیا عشق ومحبت باشه. تو اینو بهش کادو بده.

Romina 12 دی 1387 ساعت 13:06 http://black-love.blogsky.com

آره از قدیم میگن یکی یدون گل تو خونه.
مطلب شما به کریسمس وکاد ربطی نداشت ولی من عرض ادب کردم.
تازه یک سورپرایز جالب دارم که بعدا بهت میگم. اسرار نکن.

Romina 12 دی 1387 ساعت 13:33 http://black-love.blogsky.com

خارجی صحبت نکن. یک طوری صحبت کن که من بفهمم
چی میشه؟
کو شعرت؟
منظورت از اسرار اسرار اسرار اسرار چیه؟؟

منظورم اسرار به سور پریزت بود

Romina 12 دی 1387 ساعت 13:46 http://black-love.blogsky.com

تو صد بار موزیکم گفتی گوش بدم منم صد ویک بار میگم من نمیتونم موزیک رو وبلاگ گوش کنم چون سیستممون نمیخونه. حالا تو چی برای وبلاگ ریختی خدا عالمه. حالا برای شما افتاد؟
بعدشم میخواستم بگم منی که هیچی بلد نیستم باز به اسرار یکی از بچه هایی که وبلاگ داره رفتم یک وبلاگ دیگه تو یک جای دیگه درست کردم. اینم از اسرارتون.

بله افتاد کاملا افتاد فهمیدم چیزه بدی نزاشتم همون ترانه وبلاگ خودم بود واستون گذاشتم حالا چرا وبلاگ زدی کل تلاشتو بزار رو همین وبلاگ تو میتونی بترکونی اگه بخوای میشه

Romina 12 دی 1387 ساعت 14:00 http://black-love.blogsky.com

منم همین میخواستم ولی یک شخصی به نام مهران که اسم وبلاگش آدمک گفت. اون گفت جایی که وبلاگ داره راحت تر میشه وبلاگ کنترل کرد بعدشم اینجا من چیزی بلد نبودم کسی هم نبود که کمکم کنه فقط یکی به نام محمد بود که اونم سرش خیلی شلوغه و وقط برای سوال های من نداره.
ولی این گفت که کمکم میکنه.
حالا ببینم کدوم بهتره بعد همون جا وبلاگ ثابت نگه میدارم. فکر کنم تو مهران بشناسی نه؟؟؟
آره میشناسیش چون من دیدم تو نظراتش تو هم بهش نظر داده بودی.

موفق باشی نمی دونم شاید بشناسمش در هر صورت یکی هست که کمکت کنه خیالم جمع شد

فرانک 12 دی 1387 ساعت 14:37 http://parvanak.blogsky.com

سلام بامزه بود ولی یک چیزی اگه جای زنها با شما مردها عوض شه یعنی باهمین روحیه ماها قدرت(البته از نظر خودتون قدرت) شما راداشتیم اینقدر شمارو مسخره میکردیم؟؟؟
ولی بامزه بود.از حرفهای جدی وبلاگ من که بگذریم یک وقتهایی این حرفها بامزس ولی دلخور نشین ها! یکی مقابلش رو براتون بزارم.

مرسی از اینکه ما رو قابل دونستید نمی دونم ولی همه این قدرت و دارن ولی من اسمشو مسخره کردن نمی زارم می دونم تو هم منظورت این نبود ممنون که بامزه دونستیش
نه اتفاقا خوشحال میشم ببینم شما چه جوری فکر می کنید
بازم دست گلت درد نکنه سر زدی بازم پیش ما بیا

محمد 12 دی 1387 ساعت 16:39 http://Love.Blogsky.Com

سلام
خیلی جالب بود

آخه من می گم اسم هر کسی رو همون چیزی که هست باید صدا زد.

سلام مرسی از اینکه به وبلاگ خودت سر زدی این نظر لطف تو
خیلی خوشحالم کردی محمد جان بازم به ما سر بزن

دوست من سلام ممنون از نظرت دعوت شما رو اجابت کردم ماهی سیاه کوچولوی اغراقو!!!!!!!
حداقل تعدا شماره ها رو کمتر می کردی که یه خورده بشه قبول کرد ۴ تا پسرا - ۴۵ تا دخترا
یه خورده هم منصف باش
راستی تولدت هم مبارک نمی دونم واسه خودت چند ساله دیگه کنار گذاشتی اما من واست ۱۲۷ سال دیگه رو می گم که زنده باشی و جشن تولد ۱۵۰ سالگی رو با یه ایل و تبار جشن بگیری
راستی تعداد پست ها رو زیاد کنی بد نیس
سپاس

ممنون به خونه خودتون سر زدید
دیگه چیکار کنیم هر چی اومد تو سرمون نوشتیم دیگه خوب و بدش و ببخشید
واقعا انصافم خوب چیزیه اینو تا حالا هزار نفر گفتن اما کیکه ....
بابته تبریک تولدمم مرسی
چشم اگه تونستم تعداد پستامم زیاد میکنم
چون که تازه با هم آشنا شدیم و بیشتر در آینده با هم کار کنیم و تبادل لینک داشته باشیم من ادتون کردم
موفق باشید

کشتمت بدجنس

نزده تسلیم
واسه چی ؟

سلام من هم شما رو به جمع دوستام اضافه کردم اما دیشب نتونستم بیام و نظر بدم وبلاگت بالا نمی اومد
موفق باشید دوست من

مرسی
امیدوارم بتونم دوستیم و ثابت کنم
تو هم موفق باشی

لیندا 14 دی 1387 ساعت 00:27 http://marjaneh.blogsky.com

سلام
ای بدجنس جالا دیگه دخترها اینجورین
اما راست می گی به خدا
از اومدن به اینجا خیلی خوشحالم
می خواهم کلی بشینم بخونم

سلام لیندا جون خوبی
این چند روزه انقدر دخترا بهم توپیدن که حد نداره
خوشحالم کردی بازم به ما سر بزن

سید محمد 14 دی 1387 ساعت 00:58 http://Love.Blogsky.Com

تورو جون خودت همیشه شعر هات و برام بنویس تو کامت هام. خیلی زیبا بود.
منم شعر می گم بعضی وقت ها

چشم عزیزم

لیندا 14 دی 1387 ساعت 05:16 http://marjaneh.blogsky.com

سلام سجاد
برای من ی تنهایی درست نشون داده میشه
نمی دونستم غلطه
حالا منظورت از فونت B چی هست؟
من متوجه نشودم فونت را به چی تغییر بدم که درست باشه
منظورت نوع فونت بود یا اینکه بولدش کنم درست میشه؟
ممنون میشم بهم بگی

مرسی و فعلا بای

سلام لیندا جون خوبی
نه منظورم بولد نبود
منظورم اینه که B-nazanin B-lotus بود یعنی بری تو ویرایش قالبت قسمت تیتر وبلاگتو فونتش و به یکی از فونتهای سری B تغییرش بدی
این کارو بکن اگه نتونستی بازم به من خبر بده حتما کمکت می کنم
موفق باشی

نسیم 14 دی 1387 ساعت 09:07 http://mypazzel.blogsky.com

سلام ازشماانتظارنداشتیم سجادخان!البته حق هم داری چون شایدزن هاودخترهایی که دوروبرشماهستن این مدلی اند!اگه دخترهاخنگ وبی عرضه بودن امثال شمارونمی نونستن بذارن سرکار!

سلام نسیم جان
بابا من چقدر باید جواب پس بدم می دونی تو این دو روزه چند بار خواستن من و ترور کنن
ببخشیدا این مسئله کلیه بعضی ها هستن بعضی ها هم نیستن
کسی نباید به خودش بگیره فقط یه نوشتس
ضمنا منظور شما رو بابت سره کار گذلشتن نمی فهمم می تونی توضیح بدی
ممنون میشم
خوشحال شدم به خونه خودت سر زدی عزیزم
موفق باشی

عزیز هنوز که نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا دیگه.

ببخشید اومدم

عزیز منم لینکت کردم.
بازم بیای ها..........

ممنون چشم حتما

دیگه ما رو فراموش کردی داداش؟؟؟؟
بیا مطلب جدید گذاشتم.
ولی من همیشه تو وبلاگتم

نه عزیزم فراموش نکردمت کار واسم پیش اومده حتما میام
راستی من دارم میرم مسافرت شاید نتونم هر روز سر بزنم از این بابت ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد