ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

شهر هرت

 

 

 

شهر هرت جایی است که رنگهای رنگین کمان مکروهند و رنگ سیاه مستحب
شهر هرت جایی است که اول ازدواج می کنند بعد همدیگه رو می شناسن
شهر هرت جایی است که همه بَدَن مگر اینکه خلافش ثابت بشه
شهر هرت جایی است که دوست بعد از شنیدن حرفات بهت می گه :‌ دوباره لاف زدی شهر هرت جایی است که بهشتش زیر پای مادرانی است که حقی از زندگی و فرزند و همسر ندارند
شهر هرت جایی است که درختا علل اصلی ترافیک اند و بریده می شوند تا ماشینها راحت تر برانند
شهر هرت جایی است که کودکان زاده می شوند تا عقده های پدرها و مادرهاشان را درمان کنند
شهر هرت جایی است که شوهر ها انگشتر الماس برای زنانشان می خرند اما حوصله 5 دقیقه قدم زدن را با همسران ندارند
شهر هرت جایی است که همه با هم مساویند و بعضی ها مساوی تر
شهر هرت جایی است که برای مریض شدن و پیش دکتر رفتن حتماْ باید پارتی داشت  اونم به چه کلفتی ای
شهر هرت جایی است که با میلیاردها پول بعد از ماهها فقط می توان برای مردم مصیبت دیده چند چادر برپا کرد
شهر هرت جایی است که خنده عقل را زائل می کند
شهر هرت جایی است که زن باید گوشه خونه باشه و البته اون گوشه که آشپزخونه است و بهش می گن مروارید در صدف
شهر هرت جایی است که مردم سوار تاکسی می شن زود برسن سر کار تا کار کنن و پول تاکسیشونو در بیارن

شهر هرت جایی است که زن و شوهر روشون نمیشه بهم بگن که همدیگر و دوست دارن می ترسن غرورشون بشکنه
شهر هرت جایی است که 33 بچه کشته می شن و مامورای امنیت شهر می گن : به ما چه ، مادر پدرا می خواستند مواظب بچه هاشون باشند
شهر هرت جاییه که نصف مردمش زیر خط فقرن اما سریالای تلویزیونیشو توی کاخها می سازن
شهر هرت جایی است که 2 سال باید بری سربازی تا بلیط پاره کردن یاد بگیری
شهر هرت جاییه که موسیقی حرام است
شهر هرت جایی است که همه با هم خواهر برادرن اما این برادرا خواهرا رو که نگاه می کنن یاد تختخواب می افتن شهر هرت جایی است که گریه محترم و خنده محکومه

شهر هرت جاییه که عید و وفاتش معلوم نیست روز وفات همش گریس و روز عیدم گریس

شهر هرت جایی است که اگه حرف دلت و به کسی بگی میخنده و میگه دیوونس بابا
شهر هرت جایی است که هرگز آنچه را بلدی نباید به دیگری بیاموزی
شهر هرت جایی است که همه شغلها پست و بی ارزشند مگر چند مورد انگشت شمار
شهر هرت جایی است که وقتی می ری مدرسه کیفتو می گردن مبادا آینه داشته باشی
شهر هرت جایی است که دوست داشتن و دوست داشته شدن احمقانه ، ابلهانه و ... است
شهر هرت جایی است که توی فرودگاه برادر و پدرتو می تونی ببوسی اما همسرتو نه ....شهر هرت جایی است که وقتی از دختر می پرسن می خوای با این آقا زندگی کنی می گه : نمی دونم هر چی بابام بگه
شهر هرت جایی است که وقتی می خوای ازدواج کنی 500 نفر رو دعوت می کنی عروسیت و شام می دی تا برن و از بدی و زشتی و نفهمی و بی کلاسی تو کلی حرف بزنن
شهر هرت جایی است که هرگز نمی شه تو پشت بومش رفت مگر اینکه از یک طرفش بیفتی ...
شهر هرت جایی است که  .......خدایا این شهر چقدر به نظرم آشناست !!!!!!

نظرات 44 + ارسال نظر
علیرضا 14 دی 1387 ساعت 14:15 http://fariba.blogsky.com/

مرسی از سر زدنت موفق باشی

مرسی عزیزم خواهش میکنم وظیفه بود

romina 14 دی 1387 ساعت 14:40 http://black-love.blogsky.com

سلام عزیزم.
جالبه بعد قرنی که همه ی برادرام وزنشون اومده بودن تا دور هم غذا خوریم همه ی بچه های اینترنت نظر میدن که مجبور شدم اون جمع گرم ترک کنم.
راما برام درست کرده فکر کنم ولی بلد نیستم چه جوری استفاده کنم.
میبینم که خوانواده ی خیلی خوبی داری داداشی؟؟؟؟!!!!!!

انشا... که خوش گذشته باشه

لیندا 14 دی 1387 ساعت 14:55 http://marjaneh.blogsky.com

مرسی از پیشنهاد بسیار موثرت
ممنون

این متن را قبلا دیده بودم اما دوباره همه اش را خوندم
خیلی جالبه

خواهش می کنم عزیزم مرسی از اینکه من قابل دونستی و سر زدی

سلام سجاد عزیزم،
چه مطلب زیبایی نوشته بودی! خیلی خیلی لذت بردم از خوندنش.. آره! به نظر من هم یه کم آشنا بود.. اما اون شهر هرتی که من می شناسم یه سری خواص دیگه هم داشت، از جمله این که آدماش (نقاب) همدیگه رو دوست داشتند، نه (خود) همدیگه رو...
ممنونم که سر زدی و دعوتم کردی.. ببخش منو اگه یه وقتایی دیر به دیر سر می زنم. نوشته هات رو واقعا دوست دارم.. اگه سر نمی زنم نه از روی بی وفاییه، جدا وقت کم می آرم..
بازم ازت ممنونم. حتما وقتی مطلب می گذاری خبرم کن.. خیلی ممنونت می شم.
پایدار باشی...

سلام قربونه تو دوست عزیز
خوبیه شما دوستای گلمه که من و وادار میکنه بمونم و بنویسم
می دونم مشکلات زیاده خدا نکنه شما بی معرفت باشید شما دوستای گلم همیشه گل می مونید برای ماهی سیاه کوچولو
چشم حتما خبرت می کنم
موفق باشی

سید محمد 14 دی 1387 ساعت 15:42 http://Love.Blogsky.Com

ممنونم که خبرم کردی
خودت این و نوشته بودی ؟
خیلی زیبا بود.

سلام محمد جان بیشتر جاهاشو خودم نوشتم البته همون طور که به کمال گفتم همه می تونن بهش اضافه کنن
ممنونم عزیزم

کمال 14 دی 1387 ساعت 15:43 http://www.just4u.33ir.com

سلام سجاد جان خوبی ؟

شهر هرت یعنی معشوقتا ازت بگیرن .

شرمندمون میکنی با نظراتت سجاد جوون . موفق باشی عزیزم

سلام کمال جان قربونت حی نفسی میاد و میره
این شهر هرت ما خیلی داستان داره که همه ماها می تونن توش مطلب اضافه کنن
این چه حرفیه عزیزم
تو هم موفق باشی
بازم به ما سر بزن

صبا 14 دی 1387 ساعت 15:57 http://WWW.SAHELEPARVAZ.BLOGSKY.COM

شهر هرت..................
دست رو دلم نذارید که اگه بخوام بگم....
ای داد بیداد
نمی ونم
راست گفتی
شهر هرته
همین جا
همه جا
من که دیگه واسم مهم نیس
هر چی که هست باشه
مهم نیست
هیچ چیز مهم نیست...............

سلام خوبی؟
آپ زیبایی بود
مرسی از حضور گرمت
موفق باشی

مرسی عزیزم قابل شما رو نداشت
شما هم موفق باشید

دریا 14 دی 1387 ساعت 16:39 http://www.daryaadel.blogsky.com

سلام.

شهر هرت جایی هستش که اونیکه دوستش داری بی هیچ دلیلی بذاره بره...

موفق باشی.

گل گفتی
بازم بابته قبول دعوتم ممنون

سلام 14 دی 1387 ساعت 17:03

سلام آقا سجاد

من از وبلاگ ماهی خانم با وبلاگت آشنا شدم
وبلاگ جالبی داری
البته من زیاد اهل وبلاگ و اینترنت نیستم ولی وقتی وبلاگت رو دیدم و وقتی فهمیدم رشته تحصیلیت نرم افزار علاقه مند شدم که باهات ارتباط داشته باشم.

من خودم آی تی میخونم و مثل خودت کاردانی هستم
اگه میشه آی دی منو اد کن که بتونم باهات ارتباط داشته باشم.
ممنون.

nama62_m

سلام دوست عزیزم ممنون که سر زدید
با کمال میل
منم شما رو اد می کنم
من فقط اسم شما رو نمی دونم یادت رفته اسم شریفت و بنویسی
موفق باشی

سلام دوست گلم
ممنونم که به وبم اومدی و باعث آشنایی شدی
مطلبی که گذاشتی خیلی جالب و البته تاسف انگیزه
امیدوارم دوستهای خوبی برای هم با شیم
شاد باشید

ممنون عزیزم که سر زدی
منم امید وارم

سلام
وبلاگ جالبی داری
اگه مایلی تبادل لینک کنیم پس خبرش رو به من بده
منتظرتم در وبلاگ فرصت بی تکرار
تصاویر جالب ، دیدنی ، متفاوت
به امید همکاری بیشتر

سلام دوست من چشم حتما بهت سر می زنم
چرا مایل نباشم
منم میگم به امید همکاری بیشتر

romina 14 دی 1387 ساعت 21:34

داداشی وقتی اومدی بهم خبر بده کارت دارم.

سلام ... خوبی؟ هستم ... زیر آسمون یکی از همین شهرای هرت :)
جالب بود ...

سلام مرسی عزیزم
زنده باشی
ممنون از اومدنت

سلام..مرسی که همیشه بهم سر میزنیراستی یادت رفت بگی..شهر هرت شهری که پدر مادر ها بعد از داشتن ۲تا فرزند تازه میفهمن واسه هم ساخته نشدن و تفاهم ندارن..شهر هرت شهریه که تا یه مرد دستش به دهنش میرسه یادش میوفته یه دونه زن کافی نیست!!شهر هرت شهریه که وقتی مردی بعد از کلی بد بدختی زندگیش به رونق میرسه به زنه میگه تو کلاس نداری..تو فهمو شعور نداری..واقعا شهر جالبی داریماااا!!!

سلام خواهش می کنم دوست من
به بچه های دیگه ام گفتم اگه تا صبح بگی بازم وقت کم میاری
واقعا شهر جالبی داریم
موفق باشی عزیزم

[ بدون نام ] 15 دی 1387 ساعت 01:17

دقیقا باهات موافقم اینجاست شهر خاکستری بدون عشق پر از دروغ

سلام ممنون که سر زدی
خیلی جالبه نه به پست قبلیم
نه به این پستم دل همه پره از این شهر به قول تو خاکستری بدون عشق پر از دروغ
مرسی عزیزم که باز اومدی خوشحالم کردی

romina 15 دی 1387 ساعت 11:44

سلام داداشی شرمنده دیشب حالم خیلی خیلی بد بود نتونستم زیاد بیدار بمونم.
اگر من خواستم یک چیزی تو وبلاگ بزارم تا همه گوش بدن باید چه کار کنم؟؟؟؟
منظورم موزیک خود وبلاگ نیست. منظورم یک آهنگه که هر کی خواست روش بزنه وگوش بده.
جواب اگه تونستی بده چون معلوم نیست با این حالی که دارم کی باز بیام پای کامپوتر.خودم بعدا میخونم.
مرسی عزیزم.

سلام رومینا جان خدا بد نده چی شده
این چیزی که تو گفتی نمی دونم اطلاعی ندارم ولی می خوای از دادا محمد بپرس اون اطلاعاتش خوبتر از منه
انشا... حالت بهتر بشه
دلمون واست تنگ شده
ببخشید نتونستم کمک کنم
به امید روزی دگر

سلام
اول ممنونم از حضور ی سبز
و دوم مطلب جالبی بود
باید بگم شهر هرت جایی است که درآن قانون فرار کرده است و جایش هرج و مرجی با کتابی به نام خوش باشید در دست مردمانش میچرخد !!

سلام
خواهش میکنم
از شما هم ممنون بابت نظرتون در مورد شهر هرت
بزم به ما سز بزن
خوش باشی

الی 15 دی 1387 ساعت 16:00 http://eliohamed.blogsky.com

سلام....
شهر هرت همینجاس که منو تو با افتخار توش زندگی میکنیم...
اسممون هم بچه تهرونیه...
شهر هرت جاییه که هربلایی سر مردم بیاد صداشون در نمیاد...
منم آپم...
الان قبلی رو میخونم

سلام عزیزم
ممنون از حضورت و نظره قشنگت
موفق باشی

romina 15 دی 1387 ساعت 17:05

سلام داداشی مرسی اشکال نداره از اون یکی داداشم میپرسم چه کار کنم دیگه با شما ها که منو همش پاس میدین به این واون.
حالمم یک کم بهتره. الانم داداش محمد سرش شلوغه باشه برای بعد.
مرسی عزیزم.

خواهش میکنم
فقط ببخشید که کاری از دستم بر نیومد

شقایق 15 دی 1387 ساعت 17:19 http://www.gasedak.blogfa.com

خیلی جالبه ...وساکنین این شهر هرت ...

شقایق 15 دی 1387 ساعت 17:44 http://www.gasedak.blogfa.com

دوباره سلام چون امتحانام شروع شده واسه همین نتونسته بودم نوشته های قبلی تونو بخونم ولی الان که خوندم واقعا قشنگن مخصوصا حرفهای با تو ... راستی ممنون از نظرتون ...

سلام
ممنون که اومدی
انشا… امتحانات و خوب داده باشی و خوب بدی
نظر لطف شماست
خواهش میکنم عزیزم بازم به ما سر بزن
شاد باشی

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داشتی اگه دوست داشتی به منم سر بزن تازه وبلاگم درست کردم.
خوشحالم میکنی.

ممنون دوست عزیز
حتما بهتون سر می زنم

فریناز 15 دی 1387 ساعت 19:39

من اینجوریم دیگه بستگی به اپت داره دوستم

ما شما رو همجوره قبول داریم
تو چشمای ماهی سیاه کوچولو همه خوبن
البته همه خوبن، که ماهی سیاه کوچولو خوب می بینه
سبز باشی

سلام ماهی سیاه کوچولو

آره بابا! فهمیدم! شهر هرت جایی است که ما هستیم اما خیلی توصیفات دیگه‌ای هم داره مثلاً:

شهر هرت جایی است که دزدی و رشوه و اختلاص و غارت بیت‌المال آزاد و قانونیه ولی افشا کردن این امور خلاف و غیرقانونی!
شهر هرت جایی است که برای این که آمار فقرا در آن کمتر شود خط فقر را با جرثقیل بالا می‌کشند!
شهر هرت جایی است که شما آزادی کامل در رای دادن به افرادی دارید که از زیر تیغ نظارت استصوابی رد می‌شن!
شهر هرت جایی است که شش نفر در شورایی به نام نگهبان، برای اظهار نظر شما تعیین تکلیف می‌کنن!
شهر هرت جایی است که دولت منتخب ۲۲ میلیون نفر از مردم آن، اختیار اجرا کردن برنامه‌های خود را نداره!
شهر هرت جایی است که دولتی که به ضرب و زور نیروهای نظامی و شبه نظامی انتخاب میشه، دیگه با نظر مردمش کاری نداره و هر کاری خودش دوست داره انجام میده و هر جور دوست داره پول مردمشو خرج میکنه!
شهر هرت جایی است که...

شهر هرت خیلی جایی است!

سلام بابا تو چقدر دلت پره
تو که به اندازه شهر هرت من شهر هرت نوشتی
دست گلت درد نکنه سر زدی
امیدوارم آخرین دفعت نباشه
موفق باشی

از اومدنت خوشحال شدم لطفا بازم بیا چون خیلی خوشحال میشم وقتی که دوستایی چون تو میای پیشم دلم گرم میشه.

خجالت زدمون نکن
بازم بهت سر می زنم

مهران 15 دی 1387 ساعت 21:51 http://goodaral.persianblog.ir/

سلام داش سجاد گل.خوبی؟حدس میزنم تو از طرف رومینا پاس خوردی اینوری نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون خوبم عزیزم
ماشا... به طرز فکرت
نا امیدم کردی
نه نه نه نه نه نه نه

سید محمد 16 دی 1387 ساعت 00:34 http://Love.Blogsky.Com

فدای همه بچه هیئتی های آقام حسین

خدا نکنه عزیزم
دیگه چی کار کنیم
به خاطر آقامون حسینه که فرجه هارو اومدیم تهران

سلام
ممنونم
مطلب جالبی است
اگه بخوایم تو هر حوزه ای وارد شیم می تونیم کلی از این شهر هرت ها بنویسیم و فقط امیدوارم یه روزی یه شهردار خوب پیدا بشه این شهر ها رو رو به سوی آبادانی ببره ما که آرزومند اون روزیم
خواستم چند تا عنوان شهر هرت منم اضافه کنم دیدم از کدوماش شروع کنم گفتم بی خیال
بی خیال ...

خواهش میکنم
موفق باشی
ازم به ما سر بزن

سلام
دوست خوبم وبلاگت جالبه و مشخصه که محبوب خیلی ها هستی
از اینکه من رو لینک کردی ممنونم
من هم شما رو لینک کردم
من هر روز آپ می کنم
به ما سر بزنی خوشحال میشیم
قربونت

خواهش میکنم
حتما بهت سر میزنم

romina 16 دی 1387 ساعت 18:21 http://www.black-love.blogsky.com

سلام داداشی من جواب سوال ها رو گذاشتم اگه خواستی بیا ببین.
راستی دیگه بای بای.
دارم میرم.

سلام عزیزم الان میام

مریم 16 دی 1387 ساعت 23:20 http://www.blogfa.com

شهری که گفتی برای من هم خیلی آشناست
مثله همیشه عالی...
قربونه تو
بای

قربونت مریم جون
بازم به ما سر بزن
خوشحال میشم

آدمک 16 دی 1387 ساعت 23:27 http://goodaral.persianblog.ir/

سلام داش سجاد گل.فکر میکنم اشتباه گرفتی.منظور من از پاس خوردی این بود که توسط لینک اسم من تو وب رومینا اومدی پیشم.چی شد گه تو بد برداشت کردی؟؟بابا من و تو نباید خاله زنک باشیم که درسته؟؟؟

سلام قربونت ببین تقصیر توئه راه آسونی رو انتخاب نکردی از این کلمه استفاده کردی
ناراحت نشیا
این کلمت کاملا دو پهلو است
بازم کلمات دو پهلو خاله زنک بازی یعنی چی عزیزم
من تو رو همین جوری پیدا کردم هیچ ارتباطیم به رومینا نداشت
چون که من با اون راحتم دلیل بر این نمیشه که بخوام از اون پاس بگیرم
فکر کنم کامل تر از این نمی تونستم جواب بدم
خواهش میکنم دنبالشم نگیر
بی خیال شو بره

لیندا 17 دی 1387 ساعت 07:41 http://marjaneh.blogsky.com

سلام سجاد جان
مرسی از ترانه ات

خواهش میکنم قابل شما رو نداشت

سید محمد 17 دی 1387 ساعت 09:24 http://Love.Blogsky.Com

خدا کنه بهش خوش بگذره.
من که می خوام تا یه مدت دیگه این قسمت نظرات و آزاد کنم. یا بی تایید باشه یا اصلا شاید هم غیر فعالش کردم. نمی دونم. ولی یه بلایی سرش می یارم. شاید دیگه اثری از من ندید تا یه مدت دیگه به جز نوشته هام.

شایدم دیگه کمتر پیدام شه این طرف ها.
می خوام کمتر برم این ور و اینور (تو اینترنت)

واقعا خدا کنه بهش خوش بگذره
نه بابا داداش از این شوخی ها نکن تازه بهم عادت کردیم
تو خدا این کارو نکن ما تازه همد یگر و پیدا کردیم
ما چارکره محمد جونمونم هستیم

سید محمد 17 دی 1387 ساعت 13:08 http://Love.Blogsky.Com

خیلی خوشحالم کردی.

سلام
آدم وقتی بعضی مطالب رو می خونه احساس خجالت می کنه که اسمش آدمه !!!
دقیقا بعضی چیزا تو این مطلبت .......... نمی دونم چی بگم
ما یه سری رسم و رسوم داریم آدم واقعا احساس سربلندی می کنه از داشتنشون و انجام دادنشون ولی بعضی معذرت می خوام امل بازیا نمی دونم کی می خواد منسوخ بشه !!!!
درضمن تشکر که سر زدی ! بازم تشریف بیار !

سلام ممنون که سر زدی
چشم حتما مزاحم میشم

شیرین 17 دی 1387 ساعت 19:00 http://lionqueen.blogsky.com

به نظرم تو همچین شهری زندگی می کنم.

آره آشنا به نظر میاد . در واقع باید بگم شهری جز اینی که توصیف کردی به عمرم ندیدم. همیشه همین بوده.

مرسی از اینکه تشریف آوردین

romina 19 دی 1387 ساعت 00:38 http://www.black-love.blogsky.com

سلام داداشی هنوز هیئتی؟؟؟؟؟
کارت دارم!!!!!!

نسیم 21 دی 1387 ساعت 13:31 http://mypazzel.blogsky.com

سلام خوشمان آمد!

مرسی

یک حقیقت
من تازه این نوشت تو خوندم
شهر هرت جای که عوض درست کردن دختر پسرا وبلاگ دوست یابی میزنن تا فساد بیشتر بشه
منم برام آشناست انگار توشم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟javascript:void(0);

سلام
متن شما رو خوندم خیلی جالبه.اما به من بگو این شهر کجا قرارد اره و اگر فکر میکنی وطنمون شهر هرته بهم بگو تا بدونم بازم برات بگم

عمو 23 آذر 1389 ساعت 23:55

سلام وشب بخیر عموجان من پیر مرد هم حوصله کردم شهر هرت رو خوندم بازم ادامه بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد