ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

زندگی یعنی تو

 

 

سلام دوستان گلم 

امید وارم حال همتون خوب باشه ببخشید من یه ذره

 دیر دیر میام دیگه فصله امتحانات و من دارم ... میزنم

به جاش دست پر اومدم

پس بخونیدش و حالشو ببرید

این متن و تقدیم می کنم به کسی که بهترینه تو دنیا 

به کسی که دوسش دارم و می دونم دوسم داره  

مونا جان خیلی دوست دارم 

این متن و تقدیم میکنم به تو 

دوست دارم

  

زندگی ... هوس نیست... اول فقط میشناختمت ... یک روز باهات حرف زدم ، بعدا فقط یک دوست بودی ، یک کم گذشت ، بهترین دوستم شدی ... همه حرفهام رو بهت میگفتم ، خوشحالی و ناراحتی همدیگر رو میدونستیم ، نصیحتم میکردی و دلداریم میدادی ، یا اینکه با خوشحالی من سهیم میشدی . زمان گذشت ... کم کم به هم نزدیکتر شدیم ، از همه زندگی هم با خبر شدیم ، خوب و بدش مهم نبود ... اینکه هردومون یکی رو داشتیم باهاش درد دل کنیم قشنگ بود . بازم گذشت ... گذشت ... گذشت ... هر روز برام عزیزتر میشدی ، هر از گاهی ناخود آگاه دلم بدجوری تنگت میشد ... به روی خودم نمیاوردم ، میگفتم : اینم میگذره ... نگذشت ... یک روز بهم گفتی که دل تو هم تنگه ... گفتی که خیلی دلت تنگه ، گفتی که دوستم داری ، منم دوستت داشتم ... سکوت کردم ... هیچی نگفتم ... میترسیدم ! از چی ؟ خودم هم نمیدونستم ، باز هم گذشت ... دیدم بدون تو خیلی سخت شده ، بهت گفتم ... بهت گفتم که همه چیز من هستی ، بهت گفتم چقدر دلم تنگه ، بهت گفتم که چقدر برای بودن باهات بی صبرم ، میترسیدم ... پرسیدی چرا ؟ نمیدونستم ... گفتی که ترس نداره ، باورم نمیشد ... عاشق شده بودم ! اینقدر این کلمه رو توی کتابها و شعرها و گفته ها به سلاخه کشیدن که دیگه باورم نمیشد عشق وجود داشته باشه . فکر میکردم هوسی بیش نیست ... نمیدونستم چه جوری فرار کنم ، کجا برم ، به کی بگم ، به خودت گفتم ... گفتی که هست ، عشق هنوز هست ، هوس نیست ! دلم آروم شد ... خیلی آروم شد ، تازه فهمیدم که دنیا چقدر قشنگه ، تازه فهمیدم که تا شقایق هست ، زندگی باید کرد ... تازه فهمیدم که عاشق شدم و امید وصال قدرت هر کاری رو بهم داد ، هر کاری ... آره ، عشق است و با امید رسیدن بهش ، کوه رو از جا میشه کند . چه حال و هوای عجیبی است ... توی آینه لبخندی به خودم زدم و گفتم : هوس نیست ، عشق است و چقدر قشنگه ...

فکر نکن از یادم میری همــــــــــــــــیشه به یادتــــم ... 

  

                               

نظرات 46 + ارسال نظر

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات و کسب درآمد پارسیان ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب (سه بار پرداخت درآمد در ماه ، سقف پرداخت 14000 تومان و ...) ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی و هدفمند افزایش دهید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه
Web Address : http://www.parsian-click.com
E-mail : support@parsian-click.com
Tel : 00989132852435

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

romina 26 دی 1387 ساعت 14:48 http://www.black-love.blogsky.com

سلام داداشی خوبی؟؟؟؟؟؟
داداشی من اومدم امروز رسیدم یک ساعت پیش
دیدی دوباره اولین نفر بودم بزار این اولین نفرم ثبت بشه که بیام برات تعریف کنم باشه؟؟؟؟
ثبتش کنی ها تا بهت ثابت کنم همیشه تو خوندن مطالبت اولین نفرم.

سلام عزیزم خوبم تو چطوری
تو همیشه لطف داری عزیزم

سلام مطلبتون و خوندم بادقت ! خیلی قشنگ بود خیلــــــی
و این است معنای واقعی زیستن !
با عشق زیستن بهترین زیستن هاست!
از مطلبی که با صدای استاد شکیبایی هم گذاشتید ممنون روحش شاد !

مرسی عزیزم
که مطلبم و خوندی
خواهش میکنم
از بابت صدای استادم که دیگه نمیشه چیزی گفت روحش شاد

romina 26 دی 1387 ساعت 14:50

خوب خوبی؟؟؟؟؟
ثبتش کردی؟؟؟
وای داداشی اینقدر بهم خوش گذشت که خدا بدونه؟؟؟؟؟
جای شما واون عزیزه دلم(مونا جون) خیلی خالی بود.
خیلی بهم خوش گذشت.
عروسمون خیلی خوشگله البته به خوشگلیه من نمیرسه اصلا تو دنیا هیچ کس به خوشگلی من نمیرسه این یک امر طبیعیه!!!
رها هم مثلا خیلی خوشحال بود الهی بمیرم دیگه به جمع مرغ ها پیوست.
راستی امتحانات خوب دادی؟؟؟؟؟
کجا بوی بابا دلمون برای داداشیه گلمون تنگ شد؟؟؟؟؟

romina 26 دی 1387 ساعت 14:52

بابا کجایی ؟؟؟
من میخوام اولین نفر باشم ها باشه؟؟؟؟؟
تروخدا من اولین نفر باشم!!!!!!!
من زودتر اومدم.

سلام
خب این متنت مخاطب خاص داشت و کامنت گذاشتن من چندان جایی نداره. فقط اومدم برای عرض سلام و اینکه بگم من هم لینکت کردم.
شاد باشی

سلام عزیزم مرسی از اینکه لطف کردی و اومدی خودش کلیه

سلام
متنت زیبابود
یعنی اگر واقعا دیگه هوس نباشه و به جاش عشق باشه دنیا دیگه انقدر کثیف نمیمونه

مرسی عزیزم

سلام وای چه اپ قشنگی خیلی خوشحال شدم که این متن زیبات رو خوندم عزیزم
افرین به تو که نوشتی حرفهای قشنگ و صادقانه ات رو افرین
عاشقیت مبارک گلم

ممنون فریناز جون خوشحالم که خوشحال شدی
ممنون غزیزم

آخیییی.... چه بانمک!! پس تو هم عاشق شدی؟....
بهت تبریک می گم.. فکر کنم داری یکی از بهترین احساسات دنیا رو تجربه می کنی..... سعادتیه!!!‌ باور کن.. جدی جدی بهت تبریک می گم. انشالله که همیشه با هم باشید و همیشه علاقمند و شاد..

آره دیگه

مرسی از دعات عزیزم

سلام
به به ........
الهی عشقتون همیشه پایدار و جاودان باشه !

ممنون عزیزم
مرسی از این دعات خدا کنه همه همینطور باشند

با سلام عشق کلمه ای که تو هر فرهنگ لغتی بگردی یه معنی بهت می ده اگه هم بخوای تو بیرون دنبالش بگردی هم معنای متفاوت تری از اون معانی پیدا می کنه
کمی هم چاشنی عقل رو ضمیمه کردن می تونه کارساز باشه
هم این که باعث می شه که اون عشقه یه سرانجام پایدارتری داشته باشه
همیشه ...

ممنون عزیزم از نظر قشنگت فکر کنم یک باره دیگه هم این نظر و داده بودی همون موقع گوش کردم این نظر تو همیشه جلوی چشمه بازی مرسی از تاکیدت

مریم 26 دی 1387 ساعت 23:29 http://www.blogfa.com

سلام
بابا خوش به حال مونای تو
قشنگ بود
قربونه تو
بای

مرسی عزیزم

محمد 26 دی 1387 ساعت 23:31 http://inak.blogsky.com

امیدوارم قبل از اینکه به عشق ورزی و دوست داشتن های مشترک بشری ، عادت کنید ، بتئانید ونیز فرصت داشته باشید که به یکدیگر عادت کنید
ممنون به خاطر اینکه به بنده سر زدید

مرسی عزیزم
ممنون از نظر گلت
خواهش میکنم وظیفس

سلام خوبی؟

خیلی زیبا بود
مرسی خبرم کردی

دفتر عشق هم به روزه
منتظرم
شاد باشی

قربونت عزیزم
خدارو شکر خوبم تو چطوری
چشاتون زیبا میبینه
اومدم.....

لیندا 27 دی 1387 ساعت 05:16 http://marjaneh.blogsky.com

سلام سجاد
خوبی؟
مرسی که خبرم کردی

خیلی متن با احساسی بود

و مشتاقانه منتظر ترانه ات هستم

مرسی لیندا جون خوبم شما خوبید
خواهش میکنم

سلام پسرک عاشق اپ جدید دارم هر وقت تونستی بیا

ممنون چشم الان میام

نسیم 28 دی 1387 ساعت 08:42 http://mypazzel.blogsky.com

چقدرخوبه که به هم گفتید.خیلی وقتهاپنهان کردن احساسات ونگفتن حس واقعی به ضررادم تموم میشه .
شادباشی وعاشق!

اول مرسی از اینکه سر زدی
من از این بابت خیلی از خودم خمشم میاد که تو خودم نگه نمی دارم بلکه داد می زنم البته صداشم میزنم
با نظرت موافقم البته یه وقتایی.....
سبز باشی

محسن 28 دی 1387 ساعت 09:25

سلام
قشنگ بود و لی خوب ریطی به ما نداشت!

شاد باشی...

مرسی عزیزم که به خونه خودت سر زدی
از این بابت ببخشید
تو هم همچنین

سلام
حتما" موفق می شی
من آپم
سر بزن

ممنون عزیزم چشم میام

یلدا 28 دی 1387 ساعت 11:42

منتظر ترانه ات هستیم که مثل همیشه میترکونه

ممنون یلدا جون تو همیشه لطف داری

[ بدون نام ] 28 دی 1387 ساعت 14:47

سلام داداشی هنوز نیومدی؟؟؟
بابا کی میای شما؟؟؟
دلمون برات تنگ شده؟؟؟؟؟؟
پس کی اول بهمن میرسه تا داداش گلم بیاد ؟؟!!!!!
بیا دیگه
مطلبم داغه داغه
و منتظر نظر داداش بزرگمه تا ببینم طرز فکرش در مورد این مطلب چیه؟؟؟؟
البته شما که هم راه درست رو انتخاب کردی وهم داری درست راه میری دیگه نیازی به درس گرفتن از وبلاگ ما نیست
ولی بیا تا خواهر کوچیکت خوشحال کنی
ممنون.
امیدوارم که همیشه موفق باشی
داداشی.

romina 28 دی 1387 ساعت 14:47

راستی اون مطلبی که اسم نداشت من بودم ها
رومینا
خواهر کوچیکت
مرسی
بای

romina 28 دی 1387 ساعت 14:48

راستی داداشی امتحانات چه کار کردی؟؟؟؟
امیدوارم همشون با موفقیت به پایان رسونده باشی.

خدارو شکر خوب بوده تا الان
ممنون

romina 28 دی 1387 ساعت 14:50

میدونم
برای این مطلب جدیدت اینقدر آدمای دیگه بهت نظر دادن که دیگه به نظرای خواهرت نمیرسی تا بخونیشون وجوابشون بدی!!!!
ولی مینویسم تا دل خودم خوش باشه که در حق داداشم بی معرفتی نکردم و از همه بیشتر بهش سر زدم.

نه بابا این چه حرفیه من همش سرم تو درسه کامپیوترم خونه ندارم باید برم کافی نت تا به عزیزایی مثل شما سر بزنم
تو همیشه خوب بودی و هستی به خدا زود تر از اینا امکان نداره بیام
مرسی گلم

کمال 28 دی 1387 ساعت 18:45 http://www.just4u.33ir.com

سلام سجاد جان خوبی ؟ فقط میتونم بگم فوق العاده بود متنت

مرسی که بهم سر میزنی منو ببخش که دیر به دیر میام راستش فصله امتحاناته یه کم سرم شلوغه این روزا .

امیدوارم که منو ببخشی دوست خوبم .

یه انتقادم دارم ازت عزیزم. ببین کد قسمت نظراتت مشکل داره . یعنی بد کپی شده . خواستی درستش کن

کوچیک شما کمال

ممنون عزیزم خوبم
وظیفس به شما سر نزنم به کی سر بزنم
این چه حرفیه منم دارم با امتحانات دست و پنجه نرم میکنم

سلام دوست خوبم...خیلی دلم برایت تنگ شده بود تا اینکه امروز بلاخره پس از کلی پر مشغلگی به وبلاگت سر زدم وخیلی لذت بردم.نمی دانم که توهم به دیدار من می آیی یا خیر...اگر آمدی درمورد طریقه ی خاطره گویی ام کامنت بگذار...
یک دنیا ممنون!
یادت نره لینک کنی ها... ببخشید اینقدر رو دارم!!

سلام عزیزم ممنون که به من و خونه خودت سر زدی
چشم میام

سلام خوش تیپ
من آپم
سر بزن

به روی چشم الان میام

احمد 29 دی 1387 ساعت 20:52 http://www.3-sotoons.blogfa.com

سلام

آقا مبارکه!

دل عاشق را باید بوسید، هر چند از راه دور و به صورت مجازی.

عشق دریایی کرانه ناپدید

بحریست بحر عشق که هیچش کناره نیست
آنجا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

گر عاشق صادقی ز مردن مهراس

فردا که قیامت بشود آشکار
هر آنکه نه عاشق است رد خواهد بود

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

... تجربه‌ی عشق و دلدادگی در مقام وصل، پنداری بیش نیست! که بیدلی در هجران معنا می‌یابد... گر مرد رهی میان خون باید رفت.

اینها که نوشتم بخشی از چیزهایی بود که از ذهنم گذشت...

مواظب خودت باش!

مرسی از نظر کاملت
چشم شما هم مواظب خودتون باشید

شقایق 29 دی 1387 ساعت 21:21 http://www.gasedak.blogfa.com

سلام
عالی بود امیدوارم این عشقتون همیشه پابرجا باشه
راستی ممنون که اون وسطا یه اسمی هم ااز وبلاگ من پروندینشوخی کردم ولی چرا دیر به دیر آپ میکنین

مرسی عزیزم اول به خاطره سر زدنت دوم به خاطره لطفی که داشتی
خواهش میکنم

romina 30 دی 1387 ساعت 14:56 http://www.black-love.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟؟؟
مطلب جدیدی گذاشتم
اگه دوست داشتی بیا خوشحال میشم
ممنون
رومینا
تولده

ممنون آبجی گلم من خوبم شما چطورید
اومدم

اکبر 30 دی 1387 ساعت 15:37 http://kismee.blogsky.com/

سلام دوست من وبلاگ شما هم جالب بود من شما رو لینک کردم اگر شما هم از بلاگ من خوشتون امده من رو لینک کنیداگر نه که...

مرسی دوست من حتما لینکتون میکنم

سلام

خیلی قشنگ احساساتتونو مینویسید ..........

اینو از همه ی مطالبتون میشه فهمید.........

موفق باشید
انشاا... همیشه تو عشقتون پایدار باشید........

راستی به چه اسمی لینکتون کنم؟؟؟؟
شما هم اگه ما رو لینک کردین به اسم زوج آواره لینک کنید ممنون میشم.اگر هم لینک نکردید که هیچ.....

مرسی از حضور گرمتون
من رو با اسم ماهی سیاه کوچولو لینک کنید ممنون میشم
چشم حتما لینکتون میکنم

با سلام

از وبلاگ شما بازدید کردیم. نسبتا جالب بود.

در صورت تمایل از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.

باسپاس
انجمن متخصصان الکترونیک ایران

سلام آقا سجاد
این آهنگی که گذاشتین تو وبلاگتون من خیلی دوسش دارم برایم ماجرایی است !
میخواهم این را داشته باشم میشه راهنمایی ام کنید تا بتونم اونوا دانلود کنم ممنون و مرسی
اگر کمکم کنید خیلی ممنونتون میشم

چشم به روی چشم میام تو وبلاگتون توضیح میدم

Reyshop 2 بهمن 1387 ساعت 13:14 http://www.reyshop.ir

سلام
بـزرگتـریـــن و جــامـع تـریــن فـروشــگاه ایـنتــرنتــی ایــران
بـا بـیش از 1000 عنـوان از محصـولات بـرتـر و مختـلف
 همراه با گارانتی تعویض و ارائه بهترین کیفیت
از فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمائید

http://www.Reyshop.ir
http://www.Reyshop.com

سیدم محمد 3 بهمن 1387 ساعت 00:09 http://Love.blogsky.Com

سلام داداش خوبم
دلم واسط تنگ شده بود
داداشی ممنونم که با بی معرفتی های من و اینکه اینجا پیدام نمی شه تو همیشه می یای پیشم. و فراموشم نمی کنی.
امیدوارم من و ببخشی. ولی بدون همیشه به یادت هستم.

قربونت عزیزم این چه حرفیه
منم همیشه به فکر توام
یه وقتایی آدم وقت نمی کنه دلیل بر بی معرفتیاش نیست

linda 3 بهمن 1387 ساعت 09:54 http://marjaneh.blogsky.com

سلام سجاد جان
مرسی
این ترانه به زودی چی شد پس

امشب منتظرباش
البته فکر کنم به وقت شما صبح باشه

mina 3 بهمن 1387 ساعت 11:00 http://www.rozhaye-tanhai.blogsky.con

salam khobi?behet goftam ashegh shodi.khosh behal mona ke barash sher migi.inghad ehsasti hasty
narahatesh nakoni.khob?
weblogeto mikhone
moafagh bashi
cheghad fozolam man.mage na?

ممنون مینا خانم نه نگران نباشید اذیتش نمی کنم
نه بابا ایین چه حرفیه
بازم به ما سر بزنید

سلام . خیلی خیلی ممنون از کمکت حتما به کار خواهم برد

خواهش میکنم وظیفه بود

Romina 3 بهمن 1387 ساعت 12:06 http://www.black-love.blogsky.com

سلام داداشیه گلم
خوبی؟؟؟
خوش میگذره؟؟؟
با درسا چه طوری؟؟؟
داداشی شرمنده که کمی کم پیدا شدم ولی خوب شما امتحانماتون تموم شده ولی تازه مال ما شروع شده
تروخدا برام دعا کن تو همشون رتبم بالای 40 بشه
خیلی درسام سخته
ولی خوب با دعای شما دوستان خوب میشه نمره هام
ممنون داداشی که سر میزنی
دلم برات خیلی خیلی تنگ شده.

خدارو شکر خوبیم

انشاا... که همه امتحانات و خوب بدی و موفق بشی
منم دعا میکنم

کوهیار 3 بهمن 1387 ساعت 22:40 http://www.kohyarsaeidi.blogfa.com

سلام
فقط میتونم بگم
زندگی فرقی با زندون نداره.....................

منم فقط می تونم بگم که ممنون از این که اومدی و نظر دادی

قاصدک 4 بهمن 1387 ساعت 00:02

قاصدک 4 بهمن 1387 ساعت 00:05 http://najmehosamaneh.blogfa.com

سلام - از این که به ما سر زدی ممنونم - دوباره بیا و نظرت رو بگو

از تو ممنون که اومدی باشه الان میام

Romina 4 بهمن 1387 ساعت 00:18

داداشی شما هم نیستی؟؟؟
جالبه
هیچکس موقع مشکل کنارت نیست

سیاوش عشقیار 4 بهمن 1387 ساعت 00:20 http://k-m.blogsky.com

فقط همین قدر گویم که به روانی آب نوشتی ..
منتظر خواهم ماند ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد