ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اجادسا و فهیمه

 

سلام به همه دوستان گلم خوبید انشاالله، چطورید، خوشتون می گذره با عید چیکار می کنید امروز اومدم در مورد یه دوست باهاتون صحبت کنم یه دوست خوب می دونم می تونه دوست خوبی هم برای شما باشه اگه یادتون باشه قولش و داده بودم اگه اومدنش قطعی شد معرفیش کنم خدا رو شکر بر طبق قراردادی که حاصل شد ایشون تا پایان قراردادشون با وبلاگ و من و شما همکاری صمیمانه ای انجام می دهند البته از این به بعد باید بگم وبلاگمون، اون قرارداد که می دونم همتون می دونید چیزی نیست جز دوستی. خوب می ریم سر اصل مطلب اونم معرفیه این دوست، این شما و این دوست من فهیمه، بله این اسمشه، فهیمه جان یکی از دوستای خوبمه و من بهش اعتقاد دارم که می تونه. قراره با کمک ایشون بخش های بیشتری به وبلاگ ماهی سیاه کوچولو اضافه بشه و بخش های قبلی هم با قدرت بیشتری پیش بره امیدوارم خوشتون بیاد و همونطوری که من پشتیبانی کردین و من به امید دوستانی مثل شما تونستم بیام و آپ کنم فهیمه جان رو هم هواشو داشته باشید  البته من می دونم که فهیمه توانش و داره که این کارا رو انجام بده ( البته به کسی نگیدا با کمک من ). البته فهمیه خودش هم می یاد و توضیحاتی رو در مورد خودش می گه، خوب در آخر آرزو می کنم که همتون سبز باشید.

مدیر وبلاگ ماهی سیاه کوچولو  =====   اَجادِسا

-------------------------------------------------------

کلام  اول: سلام

         .

     .

.

نوروز پیروز

.

    .

        .

کلام دوم: اولین حضور

من، فهیمه، دانشجوی نرم افزار و از دوستان اجادسا برای اولین بار اومدم تا بنویسم، 21 سالمه و تو کرج زندگی می کنم. می خوام همین الان از اجادسا  به خاطر پیشنهادش و از شما به خاطر حضور مؤثرتون تشکر می کنم و امید دارم در سال نو بهترین خاطرات رو در کنار هم بسازیم.

نویسنده وبلاگ ماهی سیاه کوچولو  =====  فهیمه 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 9 فروردین 1388 ساعت 14:22 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

wOOooOOOw
مبارکه به امید تنوع بیشتر که ایجاد میشه ...پس به امید مطالب متنوع تر و زیباتر
موفق باشیییین

ممنون عزیزم حتما منتظر باشید

بهداد 15 فروردین 1388 ساعت 13:24 http://behdadb.blogfa.com

سلام بچه ها.... سجاد چطوری.... دلم برات تنگ شده....

کمکم کن تو وبلاگ.... من لینکت میکنم.... منتظرم...

ممنونم بهدا جان منم دلم واست تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد