ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

خدا جونم گوش کن ۲

 

خدا جونم

ممنون که به من

اجازه زندگی کردن دادی.

مهربونم.

به اندازه تمام موجودات زنده دنیا

دوستت دارم

نه!، خیلی بیشتر 

خدا جونم

کمکم کن تا قبل از درخواست

کمک کنم و

و قبل از اینکه دوستم داشته باشن،

دوستشان بدارم.

و پیش از آنکه من رو بفهمند،

درکشان کنم

سخته، می دونم

کمکم کن. 

پروردگارا

عبادتت می کنم

نه برای درخواست های خودم از تو

بلکه می خواهم کمکم کنی

تا آنچه کنم که تو را خوشنود سازد

و آنچه گویم که کلام حق باشد

کمکم کن

تنهایم ... 

خدای مهربونم،

از امروز درست عبادتت می کنم

درست می خوانمت!

فقط کلمات را تکرار نمی کنم،

بلکه از ته دل می خوانمت

باشد که اجابتم کنی ... 

ای پناهگاه من

با تو از ته دل حرف می زنم،

و نه با کلماتی که معنی آن مشخصه،

از تو می خواهم من رو هدایت کنی

تا من هم هدایت گر دیگران شوم.

الهی به من اعتماد کن و

کمکم کن تا من برترین شوم. 

 

خدا جونم

دلم خیلی برات تنگ شده

من بنده خوبم نیستم

ولی تو بهترین خدایی

من عاشقت هستم،

من رو دوست بدار. 

ای خدای مهربون

با گریه من رو به دنیا آوردی و

با گریه از دنیا می بری

پس در این میان، به من یاد بده

تا خوب زندگی کنم،

و اندکی نیز بخندم

همانند سایه ای از فرشتگانت در روی زمین

سخت است، کمکم کن ...

نظرات 10 + ارسال نظر
انجمن پارسیان 18 فروردین 1388 ساعت 12:33 http://parsianforum.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

رها 19 فروردین 1388 ساعت 00:23 http://lamakan.blogsky.com

خیلی زیباست سجاد زی و هربانم..همی شاد باشی و از زندگی بهترین بهره ها را ببری

مرسی رها جان کاه اومدی سر زدی تو هم همچنین

دختر نارنج و ترنج 19 فروردین 1388 ساعت 10:29

سلام سجاد عزیزم،
خیلی زیبا بود... انشالله که خدا پناه همه مون باشه.
شاد باشی عزیزم.

خواهش میکنم ترنج بانو چشات قشنگ میبینه تو هم همیشه شاد و سبز باشی

جوانه ی دوست داشتن 19 فروردین 1388 ساعت 11:19

هر متنی که درباره ی خدا و از ته دل باشه خوبه
موفق و خدایی باشین

آره تو درست میگی هر مطلبی که در مورد خدا باشه به دل میشینه تو هم موفق باشی و ممنون که سر زدی

سلام.ممنون سر زدی. سال نو خوبی داشته باشی
زیبا نوشتی

ممنونم همسایه

امین 19 فروردین 1388 ساعت 19:13 http://www.aminsun.dortinblog.com

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم به وبلاگ من هم سری بزن امیدوارم باکلیک کردن برروی بنرهای تبلیغاتی حامی ماباشید

سلام
مناجات زیبایی بود

ولی ۲ جاش به نظرم میشد بهتر باشه:
بلکه از ته دل می خوانمت

باشد که اجابتم کنی ...

اینکه گفتین ؛باشد که اجابتم کنی؛ به نظرم اشتباهه ........
چون باید مطمئن باشید که اگه خدا رو از ته دل بخونی حتما خواسته ی شما رو اجابت میکنه....

یکی دیگه ام اینکه گفتین خدایا من رو دوست بدار.....
خدا همه ی بنده هاشو دوست داره حتی بنده های بدشو بدون اینکه ما ازش خواسته باشیم...

همین...

ببخشید خیلی نظر دادم....
موفق باشید.


راستییییییی من ورود عضو جدیدتون فهیمه خانم و تبریک نگفتم.
انشاا... در کنار هم موفق باشید و وبلاگتون هرروز پر بار تر شه.

شرمنده خیلی طولانی شد

سلام دوست من خوبی
بله شما درست می گید و به نکات خوبی اشاره
کردید اگه بیشتر نگاه می کردید بازم می تونستید
راهنمایی کنید این مناجات خیلی ساده و روان نوشته
شده و از این جور حرفا توش زیاده و از نگاهی دیگه نگاه کرده
مثلا ما بیشتر موقع ها میگیم خدا من چقدر تنهام ولی
زودی یه تناقض میاد اونم اینکه خدا هیچ وقت بنده هاشو
تنها نمی زاره و همیشه تو قلبشونه
خواهش می کنم این چه حرفیه من این
طور نظرات و دوست دارم
ممنون شما هم موفق و سبز باشید
خواهش میکنم این چه حرفیه

ماهی تنها 19 فروردین 1388 ساعت 22:42 http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی عزیز
به روزم و منتظرت

سلام.با اولین شعر در سال جدید آپم و منتظر نقد و نظر شما
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

ممنونم رضا جان که خبرم کردی

وجیهه 21 فروردین 1388 ساعت 00:38

سلام . واقعا وبت خیلی قشنگ و پر محتوا داری. هر چی باشه
همکلاسی خودمی دیگه ..... یادش بخیر دلم تنگ شد ....

سلام ممنونم وجیهه جان واقعا یادش بخیر بازم به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد