ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

 

و آنگاه که زیر درخت گیلاس می نشینم و به تمام موجودات نگاه می کنم  خدا را با تمام اعضای تنم حس   می کنم و با صدایی بلند فریاد می زنم که ای که آفریده ای این جهان را با تمام زیبایش ای که وجود ما  اگر هست از وجود توست تو را می پرستم و از تو طلب یاری دارم ای یاری دهنده ی همه ی نیازمندان و هر روز در طلب رسیدن به تو می کوشم و می خواهم از خالق خوبی ها که قدرت شبنم  گل سرخ را به من بنده ی نافرمان نشان دهد و می خواهم که گل نرگس را به چشمانم باز گرداند شکر گذارم و هر لحظه ذکر تو را بر زبان خواهم آورد.

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی 21 فروردین 1388 ساعت 00:59 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

صبا 21 فروردین 1388 ساعت 08:11 http://www.yadeyar14.blogfa.com

مرا با شیشه برقی وهم این جعبه گویا میازارید

مرا با دود وآهنها در این دنیا میازارید

مرا از این صناعتهای قلابی رها سازید

مرا آسوده بگذارید و با این دانش بی پا میازارید

مرا در کاغذ وتصویر پوشالی افسونه مپیچانید

مرا در منجلاب بوی گندوی تعارفها میازارید

مرا با وعده بیجای خوشبختی مخشکانید

مرا آزاد گردانید و روحم را میازارید

من از نظم دروغین شما بیزار بیزارم

به امیدی نشستم تا بیاید او امیدم را میازارید

مرا در چشمه خورشید و کوکبها رها سازید

مرا در بحر اسود تا به احمر غوطه ور سازید

مرا در آب اطلس هند وهم آرام

بشوئید وبه شاخ پر گل زنبق بیاویزید

مرا در چشم آهوی ختن برپهنه گلها رها سازید

مرا با بال پروانه به دنبال نوار نور بسپارید

مرا چون شعله عشقی به دامان دل اندازید

مرا با بال خوشرنگ ملائک همسفر سازید

مرا اندر نسیم صبح نوروزی به پای گل برافروزید

مرا خاکستر سردی کنید وبردل رودی در اندازید

مرا باپتک حکمت بر دل کوهی بکوبانید

مرا با اولیاء محشور گردانید واز باطل بپوشانید

مرا ساکت کنیدم ورنه آتش میزنم دل را

مرا ساکت کنیدم ورنه آتش میزنم دل را

دریا 21 فروردین 1388 ساعت 11:31 http://www.daryaa.blogsky.com

می نویسم د ی د ا ر
تو اگر بی من و دل تنگ منی
یک به یک فاصله ها را بردار
----------
سلام دوست عزیز
بار دیگر وبلاگ بروز شد
منتظر حضور سبزتون هستم.
موفق باشی

رویا 21 فروردین 1388 ساعت 12:52 http://ghalbesabor.persianblog.ir

سلام سجاد جان ... متاسفانه من امروز دیگه به جایی رسیدم که ازت خواهش میکنم از خدا بخوای دیگه نجاتم بده .. میخوام بمیرم برای مرگم آرزو کن ... ممنون میشم ...

رویا 21 فروردین 1388 ساعت 15:56

سلام دوست عزیز ... همونطور که گفتی شما نمی تونید منو درک کنید ... بخاطر اینکه نیستی ببینی من که دیگه سلامتی روحی و جسمی برام نمونده که بخوام ظرفیت فکر کردن به لطف خدا رو داشته باشم ... من که دارم ۵ ساله مدام خدا رو صدا میزنم ... خسته شدم بخدا ... برم ازدواج کنم ؟؟؟ بعد لابد بشینم با همسرم در مورد امید حرف بزنم
نمیدونم چکار کنم
ممنون

[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
حالا که به خاطر تو بر روی دلم پا گذاشتم
چند لحظه نیز به من نگاه بینداز!
حالا که به خاطر تو از صبح تا شب گریه میکنم ،
یک لحظه نیز به حرف دلم گوش کن!
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

سلام دوست عزیز.
۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ به روز شد
منتظر حضور شما هستم
شاد باشی[گل]

ماهی خانوم 21 فروردین 1388 ساعت 23:00

ای بابا!
زغالهای من شدن سه تا!
کم کم میتونم اینجا یه منقل درست و حسابی راه بندازم!
مزاح فرموندیم!
دست نوشته ی زیبایی بود
مونا جان دمت گرم
شاد باشید جمیعا!

از دست تو ماهی خانوم

سمن 22 فروردین 1388 ساعت 19:10 http://sandel.blogsky.com

سلام یک سبد گل نرگس برایتان آرزومندم...

ممنونم سمن جان

ماهی تنها 23 فروردین 1388 ساعت 22:08 http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی اجادسا
من به روزم کم پیدا شدی منتظرتم حتما بیا

ممنونم عزیزم نه تهران نبودم ۱ روزی رفته بودم چالوس

سهراب 25 فروردین 1388 ساعت 23:03

سلام مونا خانم حضور شما در این وبلاگ رو تبریک عرض می کنم

ممنونم آقا سهراب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد