ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

خدا

 

می­آیم به سوی تو، فقط به سوی تو، دیر زمانیست که در تنهاییهایم ترا می­جستم و تو در من بودی و من غافل از وجود تو ! جستجو می­کردم ترا در جایی دیگر ! می آیم می آیم به سوی تو همه چیز را همه کس را رها می­کنم، می­جویم، ترا می­خوانمت، وقتی دلتنگ می­شوم و از شدت درد اشکهایم جاری می­شود و صدای شکستن قلبم را می­شنوم.

 تنها به تو پناه می­آورم، ای معبود من با دیدگان اشک آلود چشم به درگاه تو می­دوزم تا تو دلم را آرام کنی مرحمی باشی بر این قلب خسته من، تو از همه چیز خبر داری از احوال دل من و . . .

کمکم کن

نظرات 4 + ارسال نظر
فرانک 12 اردیبهشت 1388 ساعت 12:49 http://parvanak.blogsky.com/

سلام وخدا همیشه بوده وهست.نمیدونم چرا توی دلتنگیها بیشتر صداش میکنیم درحالیکه اون همیشه هست توی شادیها، توی لحظه ها ،توی پروازٍخیال ،توی اوج، توی عشق ولی مثل اینکه اون هست وما نیستیم آری خدایا میایم به سوی تو که همیشه هستی ومن غافلانه دنبالت میگردم همیشه باش تا ابدی وجاودانه شویم

راست میگی فرانک همیشه همین جوریه اون همیشه کنارمونه و ما ایم که می خواهیم دور بشیم البته با کارامون ممنون از نظرت موفق باشی عزیزم

سلام.با شعری جدید به روزم و منتظر نقد و نظر شما
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

سارا 29 اردیبهشت 1388 ساعت 01:38

سلام . شما اگه با این فکریت و در هنگام دل تنگیها دلتون ارم میگره هم امری قابل فهم و هم شاید برای شما ضروری .
امیدوارم از انچه کوتاه در اینجا مینویسم به هیچ عنوان نگران نشید و این را بدانید تنها هدف از این نوشته کوتاه شاید ایجاد سوالی برای شما و به دنبال جواب ان ... اگر بخواهید !
میگن اساسا پیدایش ادیان و در روزهای اول ان مربوط به انسان مقهور شده از دست طبیعت و جانداران قوی تر از خود انسان است و در این دوران برای :انسان رها شده از قهر طبیعت: مورد قهر و ظلم نیروی ظالمانه سیستم سرمایه داری با تمامی مصیبتهای مادی و روانی میباشد که بر سر انسان میاورد
.....

ممنونم سارا خانوم بابت توضیحات جامع تون کلی استفاده کردم ممنون برای لطف بزرگتون موفق و سبز باشید

سارا 29 اردیبهشت 1388 ساعت 13:37

سلام دوست گرامی . شما نیز سلامت و سر زنده باشید .
اگر تونسته باشیم ادای وظیفه ای باشد ....

گل از زیبا ترین پدیده های هستی است لطفا در این قسمت که در زبان اینترنتی جماعت نمی دونم چی به ان میگن ( عکس یا ادمکها یی که معنی خوشحال یا عصبانیت و یا دوست داشتن و... را گذاشته اید گل نیز جای خود را دارد )

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد