ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

حسین پناهی = زندگی

 

 

من زندگی را دوست دارم

ولی از زندگی دوباره می ترسم 

دین را دوست دارم

ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم

ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم

ولی از زنها می ترسم

کودکان را دوست دارم

ولی از آیینه می ترسم

سلام را دوست دارم

ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم

ولی از روزگار می ترسم

به یاد حسین پناهی عزیز که همیشه در قلب ماست ... روحش شاد

نظرات 15 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج 6 تیر 1388 ساعت 10:54

سلام سجاد عزیز
خیلی زیبا بود، ممنون از این نوشته خوب.
شاد باشی همیشه.

مرسی عزیزم
ترنج جان شما هم شاد باشید و البته سبز

مریم 6 تیر 1388 ساعت 11:46 http://titanic.blogsky.com

سلام خوبی؟
کنکور خوب بود یعنی خوب دادی؟
من آپ کردم اگه دوست داشتی یه سر بزن

سلام مریم جان باشه الان میام چرا که نه
ممنون که اومدی من که کنکور نداشتم کنکوره من ۱ مرداده

رومینا 6 تیر 1388 ساعت 11:51

به به
چقدر زیبا بود
خوشم اومد داداشی

رومینا جان مرسی خوشحالم که خوشت اومد

هیوا 6 تیر 1388 ساعت 11:59 http://hivablog.blogfa

سلام آقا سجاد.خیلی زیبا بود.و روح جناب حسین پناهی شاد. ممنون از حضور سبزت در وبلاگم

خواهش میکنم هیوا جان ممنون که اومدی
مرسی از حضور سبزتون

موفق و سبز باشی عزیزم

سید محمد 6 تیر 1388 ساعت 12:57 http://Sazedel.Com

سلام داداشی
امیدوارم حالت خوب باشه
داداشی... می گن تو نایت اسکاین تو خرداد ماه وبلاگم بر گزیده شده.
واسه همین هی تبریک می گن این و این
اینم آدرسش

http://night-skin.com/20weblog/

فدات داداش
دعا کن درس خون بشم داداش

ممنون محمد جان خوبی
ممنون از توضیحاتت آره داداشی اصلا یادم نبود تو نبودی تو قسمت نظراتت خونده بودم حسابی یادم رفته بود

ببخشید تبریک میگم بلاگ قشنگ بابا اول

حتما من دعا میکنم تو هم بخواه میشی چرا که نه

داداشی بازم سر بزن دلمون واست تنگ میشه

هفت رنگ 6 تیر 1388 ساعت 13:10 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

ممنون دوست عزیز

دهکردی 6 تیر 1388 ساعت 13:41

بدون تو هیچ چیز این جهان بی کرانه را جدی نگرفتم . . .
حتا عشق را . . . !
.
.
( زنده یاد حسین پناهی )
.
.
روحش شاد !

مرسی آقا یا خانوم دهکردی

به گفته خودش وقتی من از بین مردم برم مردم تازه میفهمن من کی بودم همینطور هم شد
روحش شاد

مممنون از حضور سبزتون

رها 6 تیر 1388 ساعت 13:55

سلام اقا سجاد

خیلی قشنگ بود

ای روزگار

تو این ایام منو هم دعا کنید

مرسی رها جان

به روی چشم محتاجیم به دعا

فرانک 6 تیر 1388 ساعت 15:41

اره منم کشور مو دوست دارم
ولی از گ ارد ی ه اش میترسم
ساختنشو دوست دارم
ولی از ویرانگرهاش میترسم
هواشو دوست دارم
ولی از گاز خردل تو هواش میترسم
صدای الله اکبر رو دوست دارم
ولی از قراول شب که پشت کوچه به کمین نشسته میترسم
اشک شوقو دوست دارم
ولی از خون رو گونه های بچه ها میترسم
آخه مثل اینکه کسی مرده
شمعو دوست دارم
ولی از ب ات وم ی که بدنبالش به سرم میاد میترسم
سبزی فصل بهارو دوست دارم
ولی از ز ن دان ی کردن سبز ها میترسم
آخ حسین پناهی میبینی چه خبره؟ ترسهای مردمو میفهمی؟

مرسی فرانک جان عالی بود چقدر پر معنی و زیبا و البته زیبایی تو نوشتار نه تو معنی چون معنیش جز غم و .... چیز دیگه ای نداشت
آخ کجایی که ببینی
خوش به حالت که رفتی
جات همیشه خالیه

نوید 6 تیر 1388 ساعت 15:56 http://lawbreaker.blogsky.com

سلام خوبی . اخه میگی حسین پناهی نمی دونم چرا یه حسی بهم دست میده ، شعراشم مثل خودش یه جور خاصین ... قشنگ بود

ممنون نوید جان
آره راست میگی مرحوم حسین پناهی همیشه خاص بود
به خاطر همین خاص بودنش اینقدر مردم دوسش داشتن

رومینا 6 تیر 1388 ساعت 20:54 http://black-love.blogsky.com/

سلام
توی وبلاگم منتظرتونم
آخه قراره با هم جمع بشیم و دعا کنیم
آخه امروز یک روزه استثنایی
هر دعایی بکنیم مطمئنم مستجاب میشه
پس منتظر نزارین منو زود بیاین
باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرم
برای تک تکتون دعا کردیم

اجادسا !! خیلی ممنون از راهنماییتون!! بالاخره تونستم نظر خصوصی بزارم!!
واقعن ممنونم!!
حسین پناهی در نوع خودش یه نابغه بود...روحش شاد!

خواهش میکنم خوشحالم که بالاخره تونستید
موفق باشید

سلام
روحش شاد

مطلب جالبی بود

موفق باشید و به قول شما سبز( البته اگه بزارن)

التماس دعا

ممنون عزیزم

مینا 10 تیر 1388 ساعت 18:54 http://royaaye-sabz.blogsky.com/

سلام! من منتظر بودم خبرم کنی!
این شعر هم مثل خودش ساده و زیبا بود. من بازی جالب حسین پناهی رو تو فیلمهاش خیلی دوست داشتم. تا قبل از مرگش هم نمی دونستم شعر هم می گه!
خیلی اطلاعات عمومیم کمه نه!
اما خوش یه حالش که رفت و چه سربلند رفت. روحش شاد.
دست شما هم درد نکنه.

من هم آپم! منتظرت هستم!

ببخشید دیگه نشد
خیلی ها نمی دونن فقط تو نیستی

نه بابا خوب تو یه چیزایی می دونی من نمی دونم
همینه که همه چیزو جالب میکنه

خودشم میگفت که مردم بعد از مرگم میفهمن من کی بودم که همینم شد

حتما مینا جان الان میام

نیلوفر 13 تیر 1388 ساعت 09:03 http://everything2.blogsky.com

واوووووو فوق العاده بود . روحش شاد . چه شعر زیبایی گفته. حیف شد از بین ما رفت هنوز کارای زیادی برای انجام دادن توی این دنیا داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد