ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

مشکوک

 

 

                                 مشکوک

شاید بخوای بمونی، کنار قلب پیرم

یا شایدم نشستی، تا من برات بمیرم

شاید میخوای بدونی، دلیل پرسه­ها­ مو

یا که میخوای ببینی، بارون گریه­ها مو

غریبه­ای کنارم، مشکوکه مهربونیت

شک داره قلب پیرم، به عشق و همزبونیت

فرصت میخوای بگی که، عاشق قلب منی

نداری با دل من، فکر غم و دشمنی

قبول کن ای ساده دل، دنیا پر از فریبه

همون بهتر بمونی، برای من غریبه

زخمای قلبم همه، از دست آشناهاست

چجوری باورکنم، چشمای تو می­گن راست

تو هم به فکر غم و، شکست قلب منی

حسی به قلبم میگه، تو هم پی رفتنی

میگی به اشک شبهام، رنگی از عشق می­زنی

فردا تو رم می­بینم، که فکر دل کندنی

                                                                                                        ( اَجادِسا )

نظرات 33 + ارسال نظر
سهراب 22 تیر 1388 ساعت 00:38

شعر بسیار زیبایی بود
بهترین جای شعرت اونجاست که میگه
قبول کن ای ساده دل دنیا پر از فریبه .
همون بهتر بمونی برای من غریبه
زیبا بود زیباتر از زیبایی ها

ممنون سهراب جان چند وقته نیستی کم پیدایی در س میخونی واسه کنکور یا نه

امیر 22 تیر 1388 ساعت 01:00

سلام دوست عزیز، وبلاگت عالی بود . لطفا به ما هم سری بزن

دوست تو ،امیر

مرسی امیر جان فکر کنم یادت رفت یه ردی بزاری

وجیهه 22 تیر 1388 ساعت 01:18 http://mv4ever.blogfa.com

لحظه های بی تو بودن هر کدوم مثل یه ساله

لحظه های با تو بودن هم که رویای محاله

حرفای قشنگ تو برام نیازه

راز زنده بودن و نفس کشیدنم آره اون چشمای نازه

آخه تا کی عزیزم دل من با این همه غصه و درد و غم بسازه ؟

چرا عشق ما فقط یه عشق مخفی و فقط یه رازه ؟

کاش میشد داد بزنم بگم که تو مال منی

واسه پر کشیدنم تا قلب آسمون بال منی

خودتم خوب میدونی چقدر دلم میخواد تو رو

اونقدر که وقت رفتنت با التماس میگفت نرو

به خدا که آرزوی قلب من تنها یه چیزه و اونم فقط وصاله

منتها اون اولم گفتم که داشتن و به تو رسیدنم خیلی محاله

الهی بیاد یه روزی که من و تو ما بشیم

تا ابد کنار هم برای هم بمونیم و از همدیگه جدا نشیم

وجیهه جان خیلی زیبا بود ممنون ازت

حسین 22 تیر 1388 ساعت 09:27

با عرض سلام و خسته نباشید
معتبرترین سیستم کسب درامد وبمسترها
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران با مجوز رسمی به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد .
همراه با جوایز ویژه و مسابقه بین کاربران عضو سیستم
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت مراجعه کنید
متشکرم - موفق باشید
www.adstabligh.blogsky.com

ماهی تنها 22 تیر 1388 ساعت 15:00

سلام خوبی
ببخشید بی معرفت شدم سر نمی زنم
من به روزم منتظرتم بای

نه بابا این چه حرفیه باشه الان خدمت میرسم

نوشی 22 تیر 1388 ساعت 20:13 http://tameshki.com

سلام میسی ...

بد بود ... ؟

اون موقع که نظر دادی توی بلاگت بودم داشتم فوضولی میکردم :ی

کار خوبی کردی اومدی :ی

بد بود نوشتم ؟

قشنگ مینویسی ها ؟!!!

کشفت کردم :ی

ممنون نوشی جان که اومدی

نه من که تعریف کردم کی گفتم بد بود
نظر من تسبت به نوشتت بسیار بسیار خوب بود خیلی هم عالی نوشته بودی

خواهش میشه چشات قشنگ میبینه

باعث افتخاره ماست کشف شده توسط شما باشیم

سلام خوشحال میشم به دلقک سر بزنی و دوستای خوبی باشیم .

باشه دوست عزیز حتما مزاحم میشیم

سلام خوبی؟
شعر قشنگی بود
مرسی از حضور قشنگت
شاد باشی[گل]

مرسی مهدی جان از حضور سبزت

مینا 22 تیر 1388 ساعت 23:50 http://royaaye-sabz.blogsky.com/

سلام سجاد جان. مرسی که خبرم کرد. خیلی زیبا بود. آره واقعیت داره این روزا آدم نمیدونه به چی و کی اعتماد و چی رو باور کنه! عشقا الکی و مشکوک شدن!!! خدا کنه قلبت همیشه جوون بمونه! موفق باشی و سبز.

خواهش میکنم
خوشحالم که منظورم و فهمیدی
تو هم همچنین

موفق و سبز باشی

سهند 23 تیر 1388 ساعت 00:37

سلام. حتما برای نوشتن این شعر دلیل خاصی دارید ...
موفق باشید در سرودن اشعار .........
اما براستی برای عکسی که در این رابطه انتخاب نموده اید توصیه رفقیانه اولا در بی نهایت خشنونت عکس قرار داره و همچنین در اکثریت مواقع اغایانند که نتیجه رفتار و .... میشه عکسی که گذاشته اید و در مورد خانمها و تا انجایی که من بدانم در میان اقشار پایینی و متوسط جامعه صدق نمیکند میشد عکس دست دو انسان که از هم فاصله دارند رو میزاشتین یا ....
واقعا این عکس تاثیر خوبی بر ذهن ادم نمیزاره

سلام سهند جان ممنون که بازم با نظراته زیبا منو راهنمایی کردی
بله مگه میشه دلیل نداشته باشم
دلیلاتونو قبول ندارم ولی این و قبول دارم که یک مقداری بی ربطی وجود داره
ایدتونم بسیار جالب بود سعی میکنم یه عکس پیدا کنم

هیوا 23 تیر 1388 ساعت 08:19 http://www.hivablog.blogfa.com

سلام.واقعا عالی بودددد.اما حیف نیست این شعر بی نام و نشون از شما دست دیگران بیفته؟به نظر من که حیفه.من که دلم نمیاد شعرام به اون حال بیفته.قصد دارم به چاپ برسونمش.هر وقت به نتیجه رسیدم خبرتون می کنم.خوشحال شدم. :)

ممنون هیوا جان
بالاخره هرکی نظری داره
دوست دارم نظر دوستامو بدونم
خوشحال میشم بخونمشون پس منتظر هستم خبرم کنا

نیلوفر 23 تیر 1388 ساعت 09:08 http://everything2.blogsky.com

واوووووووووووو
مرسی سجاد جون. عالی بود. واقعا خوشم اومد عزیزم.
تو آخرش یه چیزی می شی.

مرسی از تو نیلوفر جان که اومدی
ممنون نظر لطف شماست

آسمون(مشی) 23 تیر 1388 ساعت 09:20 http://mashi.blogsky.com

خیلی خوب بود...وزن و قافیه همه رعایت شده بود...
کلی خوشم اومد...
این روزا همه پی رفتنن!!

خوشحالم که خوشت اومده بود
ممنون که اومدی

سلام ...

خیلی شعر زیبایی بود ...

زیبا تر اینه که از دلت گفته شده ... با تمام وجود ...

ممنون نیلوفر جان

گلی 23 تیر 1388 ساعت 11:13

سلام
خیلی قشنگ بود با نظراتت توی شعر کاملا موافقم
امیدواره هر روز موفق تر باشی

مرسی گلی جان تو هم همچنین موفق باشی خوشحالم که درکم کردی
حرفامو فهمیدی

نوید 23 تیر 1388 ساعت 12:11 http://lawbreaker.blogsky.com

زخمای قلبم همه، از دست آشناهاست
چجوری باورکنم، چشمای تو می­گن راست
سلام اجاداسا، می دونم همون حرفی که سهند _نظر بالا_ گفت، گفتن این شعر یک دلیلی داره درست مثل خودم که هر شعری که می گم هدف خودمو دارم و یک چیزی می خوام برسونم که شاید هرکسی نفهمه ، به خاطر همین اینجور شعرها به دل میشینن . ممنون که خبرم کردی ، منم آپم با یک شعر

مرسی نوید جان
خوشحالم که مثل هم فکر میکنیم
موفق باشی باشه میام

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به ما هم سر بزنید خوشحال میشم. . .

باشه دوست عزیز چرا که نه حتما میام
مرسی که اومدی موفق باشی

شیرین 23 تیر 1388 ساعت 14:06 http://lionqueen.blogsky.com

بغضم گرفت ای خانوم شاعر.

خیلی قشنگ بود

ممنون شیرین جان

خانوم شاعر !!!!!!!!!!
با من بودی

تنها عشق 23 تیر 1388 ساعت 15:11 http://sezavaree-eshgh

سلام اجادسا جونم چطوری عسل خوبی؟جات خیلی خالی مشهد.
شعرتم خیلی زیبا بود یه جورایی به داستان زندگی من و ... ربط داره شاید باورت نشه ولی ....

ممنون فریده جان دوستان به جای ما مارو هم دعا کنید نیاز داریم به دعا
اگه ناراحتت کردم ببخشید دیگه یه موقع یاد خاطراتی افتادی

مینا 24 تیر 1388 ساعت 00:13 http://royaaye-sabz.blogsky.com/

سلام.اومدم خبرت کنم که بگم آپم...! سی یوووووووووو.

من زودتر از اینکه بگی دست درازی کردم

یلدا 24 تیر 1388 ساعت 00:46

عالی ود. اما باحات موافقم اعتماد نکن

ممنون یلدا جان مختصر و مفید
موفق باشی

فرانک 24 تیر 1388 ساعت 14:55 http://parvanak.blogsky.com

سلام
امیدوارم که خیلی عالی باشی.
از اونجایی که خدا خیلی هوای مارو داره روز سمینار ما گرد وغبار همه تهران را فراگرفت و با توجه به اینکه واحدهای اداری تعطیل بودند سمینار برگزار نشد و اگه دوست داشتی میتونی ۱۴مرداد تشریف بیاری که من خیلی خوشحال میشم.

ممنون فرانک جان از یه نظر ناراحتم که بر گذار نشد از یه طرف دیگه خوشحالم که سمینارو از دست ندادم حتما میام

مرسی که خبرم کردی نمی دونی کلی خوشحالم کردی

سلام دوست عزیز خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور شما هستم
برقرار باشی و سبز

[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]
خوش آمدی به خانه قلبم ، خانه ای که پر از عشق و محبت است!
خوش آمدی به خانه قلبم ، خانه ای که سردر آن شعری از صداقت است!
[قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب][قلب]

باشه مهدی جان حتما میام چرا که نه ممنون که خبرم کردی

دریا 24 تیر 1388 ساعت 18:10 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ممنون که خبرم کردی
شعر بسیار زیباییست
آدم باورش نمیه که خودت نوشته باشی... خیلی خیلی قشنگه
سبز باشی.

خواهش میکنم
مرسی از حضور سبزت دریا جان

دریا 24 تیر 1388 ساعت 21:50 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام دوست خوبم

خوبی؟ خوشی؟

نمیای؟؟؟؟؟

خب آپ کردم و منتظر حضور سبزت هستم که با نظراتت خوشحالم کنی.

زودی بیا.................

سبز باشی.

اومدم . . . . .

سهند 25 تیر 1388 ساعت 02:06

سلام . فقط به منظور مزاح ...
در جواب شیرین انگاری به هر دلیل که شیرین گفته خانم شاعر ... انگاری شما شوکه شدید حالا خانم و اقا بودن ( در عالم انسانیت و .... ) میتونه فرقی داشته باشه ؟!
اصلا شیرین مرد یا زن ...

سلامت و شاد باشید

مرسی سهند جان که همیشه میایو سری به ما میزنی
شوکه که شدم چون نمی دونم احتمالا اشتباه تایپی بوده
نمی دونم چی بگم تواون عالمی که شما گفتید فکر نکنم ولی تو عالم ..... فکر کنم فرق کنه

موفق باشی عزیزم

بازم پیش ما بیا

زینب 25 تیر 1388 ساعت 11:32 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام دوست عزیز و مهربونم!
من هیچ وقت نمیتونم دوستای خوبی مثل شما رو فراموش کنم!! ولی خوب همه فک میکنن مرگ واسه همسایه هست نه مال خودشون ولی انگار بازی روزگار ما رو هم ول نمیکنه!!!راستش دیگه به نهایت دیوونگی رسیدم!!!اینم از ما(-:
شعرت فوق العاده زیبا و بی نهایت نزدیک به واقعیت بود خیلی خوشحالم که خبرم کردی تا از خوندنش لذت ببرم!
موفق باشی با قلبی پر از عشق و مهربونی تا ابد!

خواهش میکنم زینب جان
انشاا... که درست میشه هر مشکلی هست
خوشحالم که لذت بردی و خوشت اومد
شما هم شاد باشید در پناه خدا

زینب 25 تیر 1388 ساعت 12:05 http://eshghojonoon.blogsky.com/

بازم سلام دوستم!
من آپم خوشحال میشم نظرتو بدونم!
منتظرمااااااااااااااااااااا!
موفق باشی و پایدار!

مرسی که خبرم کردی
.
.
.
.
.
اومدم

تنها عشق 25 تیر 1388 ساعت 18:44 http://sezavaree-eshgh

سلام سجاد خوفی؟
بااجازت چندتا از دوستات رو لینک کردم.

ممنون عزیزم
خواهش میکنم اجازه لازم نداره

مینا 25 تیر 1388 ساعت 19:25

خیلی خوب بوداااا...

مرسی از حضورت

سلام.
جالب بود. موفق باشی.

مرسی از حضورت
شما هم موفق باشید

مریم 26 تیر 1388 ساعت 00:18 http://piaderoya.blogfa.com

سلام گلم
آپ کردم
آپ آخره
خوشحال می شم برای آخرین بار به وبلاگم بیای و نظر قشنگت را بدی
قربونت
بای

باشه مریم جان حتما میام
چرا آپ آخر
نکنه میخوای از پیش ما بری

فهیمه 27 تیر 1388 ساعت 23:53 http://www.ajadesa.blogsky.com

درود
ترانه هات مثل همیشه جای حرفی برام نمیذاره اما از اونجایی که اگه نمینوشتم طعم سکوتم رو نمیچشیدی خواستم بنویسم تا بدونی بازم مثل همیشه کار اجادسا بی نظیر بود.

ممنون فهیمه جان تو همیشه به من لطف داری
میگم این ادرس وبلاگت چقدر برام آشناست { خنده }

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد