ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اس ام اس (۱)

 

 

سازنده ترین کلمه گذشت است، آن را تمرین کن.

پر معنی ترین کلمه ما است، آن را به کار بر.

عمیق ترین کلمه عشق است، به آن ارج بده.

بی رحم ترین کلمه تنفر است، با آن بازی نکن.

خودخواهانه ترین کلمه من است، از آن حذر کن.

نا پایدارترین کلمه خشم است، آن را فرو بر.

بازدارنده ترین کلمه ترس است، با آن مقابله کن.

با نشاط ترین کلمه کار است، به آن بپرداز.

پوچ ترین کلمه طمع است، آن را بکش.

سازنده ترین کلمه صبر است، برای داشتنش دعا کن.

.
آنکه می‌خواهد روزی پریدن آموزد، نخست می‌باید ایستادن، راه رفتن، دویدن و بالارفتن آموزد. پرواز را با پرواز آغاز نمی‌کنند.

.
خیلی سخته که ببینی یه آهو اسیر پنجه های یه شیر شده، ولی تلخ تر از اون اینه که ببینی یه شیر اسیر چشمهای یه آهو شده.

.
کاغذ سفید را هر چقدر هم که تمیز و زیبا باشد کسی قاب نمی گیرد برای ماندگاری در ذهن ها باید حرفی برای گفتن داشت.

نظرات 18 + ارسال نظر
رومینا 8 مرداد 1388 ساعت 00:57

سلام داداشی
وایستا الان آپت میخونم
یک سوالم ازتون دارم

باشه منتظر هستم بخونی
سوالتو بپرس

رومینا 8 مرداد 1388 ساعت 00:59 http://black-love.blogsky.com/

همش زیبا
قشنگ
پر معنی
مثل همیشه تک
خیلی قشنگ بود داداشی
اولین نفر بودم تو نظرات آره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرسی عزیزم

آره اولین نفر بودی فکر کنم قبل از آپم تو اومدی ( خنده )
تو همیشه یکی

[ بدون نام ] 8 مرداد 1388 ساعت 01:31 http://indra.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

ممنون دوست عزیز

نوشی 8 مرداد 1388 ساعت 01:36 http://tameshki.com

با مزه بودن !!

میسی

مرسی نوشی عزیز غافل گیرم کردی

نوشی 8 مرداد 1388 ساعت 02:10 http://tameshki.com

من عاشخ سورپرازم

سلام سجاد عزیزم
زیبا بود مثل همیشه...
عالی بود..
شاد باشی و پاینده.

ممنون ترنج جان
و مرسی از حضور سبزت

موفق و سبز و شاد باشی همیشه

کمال 9 مرداد 1388 ساعت 13:18 http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام
قشنگ بود
تولد یک سالگی وبلاگتون بعد از بسی تأخیر مبارک
راستی سجاد جان این شکلک ها رو چه جوری تو نظراتت گذاشتی مارو هم آگاه کن
یا حق

ممنون دادا کمال دیگه داشتم نا امید میشدم
خوب موقعی اومدی ( خنده )

باشه عزیزم حتما میام برات توضیح میدم

حق یارت

سلام
خوبی دوست عزیز؟
ممنون از حضور شما
نوشته ی زیبایی بود.

[قلب]دفتر عشق [قلب]

به روز شد
منتظر حضور سبز شما هستم
موفق باشید و سربلند

[قلب][قلب]
میتوانم کسی باشم که آسمانش پرستاره است ، رنگ عشق را ندیده ولی

عاشق است!
میتوانم شمعی باشم که عاشق هزار پروانه است ، سوختن پروانه را باور ندارد

و مثل خورشید گرم گرم است!

[قلب][قلب]

خدارو شکر خوب هستیم
خواهش میکنم قابل شما رو نداشت مهدی جان ممنون خبرم کردی

حتما میام

وجیهه 9 مرداد 1388 ساعت 23:40 http://mv4ever.blogfa.com

هزار بار شنیدم دوستم داری! هزار بار شنیدی من بیشتر!

هزار بار شنیدی تنهام نزار !هزار بار شنیدم کاش می تونستم !

هر هزار بار که خواستم به جواب برسم معادله ام یا حل نشد

یا جوابش این نامساوی بود : دوستت دارم # رهایت می کنم !

ولی همون آخرین بار معادله را تو حل کردی ونتیجه این شد :

دوستت دارم = میرم = برای همیشه تنهات می زارم

وجیهه جان خیلی خیلی زیبا بود
ممنون که سر زدی و مارو با این متن مهمون کردی
موفق و سبز و البته این مختصه توئه شاد شاد شاد شاد باشی

نیاز 9 مرداد 1388 ساعت 23:58

سلااااااااااااااااااااام .
ممنونم عزیز
خیلی لطف کردی من شکلک دوست دارم خیلی ممنونم
قشنگ بود سجاد جان
الهی موفق باشی .
شاد باشی دوست من

خواهش میکنم دیدم باعث خوشحالیت میشه نه نگفتم یه مدت به علت یه سری مشکلات برداشته بودم که خدارو شکر مشکلات حل شد برگشت

تو هم همیشه موفق باشی همیشه

نوشین 10 مرداد 1388 ساعت 09:53 http://manonima2tayi.blogfa.com

انتظار سخت نیست برای کسی که دلش پیشت باشه.

انتظار سخت نیست اگر بدونی یکی هم همیشه منتظر تو بوده.

انتظار سخت نیست اگر بخاطر عزیزترین کست ساعتها بیدار باشی.

انتظار سخت نیست اگر بخاطر دوست داشتن کسی ساعتها منتظر بمانی.

پس منتظر میمانم ....و منتظر بمان ....ای یار همیشه همراه من

فقط میتونم بگم مرسی از اومدنتون برای اولین بار به وبلاگ من
و ممنون از کامنت بسیار زیبا
امیدوارم هیچ وقت از انتظار خسته نشوید و هیچگاه فعل های جمله هاتون بر عکس نشه

موفق و سبز و شاد باشید

رومینا 10 مرداد 1388 ساعت 11:16 http://black-love.blogsky.com/

سلام داداشی
آپم
زود بیا

به روی چشم اومدم

ماهی تنها 11 مرداد 1388 ساعت 02:20

سلام خوبی
من امدم عزیزم
منتظرتم

ممنون محمود جان منم اومدم

نوشین 11 مرداد 1388 ساعت 13:37 http://manonima2tayi.blogfa.com

دیریست که فریادهایم را سکوت میکنم


تا انعکاس موجهای خسته ی فریادم


آرامش ساحلی قلبهای لبریز از تهی را تهدید نکند ....


باد می آید و خیال مرا تا دوردستها میبرد .......


این تویی که روی لحظه های تار من آهسته قدم میزنی ؟ .....


آیا تو نیز به من فکر میکنی همانقدر که من به تو می اندیشم ؟؟


ممنون از اینکه اومدی


عزیزم من با افتخار لینکت کدم تا تبادل کنیم .....




ممنون نوشین خانوم منم شما رو لینک میکنم
موفق و سبز و شاد باشید

راستی من شمارو با چه اسمی لینک کنم؟

سهند 12 مرداد 1388 ساعت 01:43

سلام . در وجود و حفظ حرمت انسان همه چیز و منجمله کلمات نقش و جایگاه خود را میابند . حرمت انسان در ازادی و دست یافتن به هر انچه نیاز انسانیست . هر کس به اندازه توانایی و هر کس به اندازه نیازش .....

کاکو جان شیر اسیر چشم اهو بودن با شیری که اسیر چشم ... میتونه یکی نباشه » اسیر نشی .. ( صرف شوخی )
زنده و شاد باشید

مرسی سهند جان خوبی
دستت درد نکنه مگه ما با هم شوخی داشتیم ( چشمک )
( شوخی بود )

موفق باشی عزیزم

رها 12 مرداد 1388 ساعت 11:47

سلام

خیلی قشنگ بود واقعا

خیلی زیاد نوشته هاتون رو چند بار خوندم

ای کاش معنی حقیقش رو ادمها درک می کردند

موفق باشی مثل همیشه


شاگرد از استادش پرسید: عشق چیست؟
استاد در جواب گفت:به گندم زار برو و پر خوشه ترین شاخه را بیاور.
اما هنگام عبور از گندم زار به یاد داشته باش که نمی توانی به عقب برگردی تا خوشه ای
بچینی.
شاگرد به گندم زار رفت و پس از مدتی طولانی برگشت.
استاد پرسید: چه اوردی؟
و شاگرد با حسرت جواب داد: هیچ!
هر چه جلوتر میرفتم خوشه های پر پشت تری می دیدم و به امید پیدا کردن
پر پشت ترین تا انتهای گندم زار رفتم.
استاد گفت: عشق یعنی همین!
شاگرد پرسید: پس ازدواج چیست؟
استاد گفت: به جنگل برو و بلند ترین درخت را بیاور.
اما به خاطر داشته باش که باز هم نمی تونی به عقب برگردی!!
شاگرد رفت و پس از مدت کوتاهی با درختی برگشت.
استاد از او ماجرا را پرسید و شاگرد در جواب گفت:
به جنگل رفتم و اولین درخت بلندی را که دیدم انتخاب کردم.
به سبب انکه ترسیدم اگر جلو بروم باز هم دست خالی برگردم.
استاد گفت: ازدواج یعنی همین!

ممنون رها جان از اینکه اومدی و سر زدی
خوشحالم که مورد پسندت بود
تو هم موفق و سبز باشی و یه مرسی دیگه بابت کامنتت
نوشته زیبایی بود

نوشین 12 مرداد 1388 ساعت 13:03 http://manonima2tayi.blogfa.com

سلام مهربونم
ممنون که اومدی .....
من و با اسم
تو به یاد من نبودی... من به یاد تو شکستم
لینک کن عزیزم

به روی چشم

نوشین 12 مرداد 1388 ساعت 14:08 http://manonima2tayi.blogfa.com

همنفس گلم سلام ، دیگه یه گوله آتیشم
مضحکه دوستم نداری ، دلم می خواد بیای پیشم

عجیبه ، وقتی نمی خوای من یکی دیوونه ترم
منتظرم ناز کنی و فقط بشینم بخرم

یکی می گفت ، که آدما ، بیشترشون اینجورین
بر عکس آرزوهاشون ، عاشق هم تو دورین

ولی تو چی ، نه دوری و ، نه نزدیکی دلت می خواد
اولش اینجور نبودی ، خوب یادمه ، یادت می یاد؟

باز که مث قبلیا شد ، بازم که میذارمش کنار
چشات چه برقی می زنه ، تو قاب عکست ، رو دیوار

راستی یه چیزی رو بگم ، پشت سرم حرف می زنن
می گن که جادو کردنش ، دوستن اونا یا دشمنن ؟

همش می پرسن اون چی شد ؟ آره دیگه تو رو می گن
یکی می گفت اینجور کسا ، فکر یه آدم دیگن

چیکار کنم ، خودت بیا ، جواب حرفا رو بده
به قول جوی یا هوا ... بهمنه ، نامساعده

به تو نمی شه راس نگم ، از این خیالا ترسیدم
از تو چه پنهون یه کمی پنهونی از تو رنجیدم

به اونا چیزی نمی گم ، به هیچکی حرفی نزدم
هر چیه من مال توام، این کارا رو خوب بلدم

اما تا کی ؟ باید تا کی این نقشا رو بازی کنم؟
حالا که راضین همه ، باید تو رو راضی کنم ؟

راستی عجب دنیاییه ، کاراش غریب و وارونس
دیوونه کم بود ، خودشم از همه بیشتر دیوونس

ببین گلم ، بهشت من، طاقت شونه هام کمه
عین یاس همسایمون ، شاخه ی آرزوم خمه

زخم زبون آدما هر ثانیه زیادتره
کاش خودتو به جای من می ذاشتی و می فهمیدی

خب دیگه دردا خیلی شد ، به درد آوردم سر تو
گفتم شاید دریابی این دیوونه ی پرپر تو

یه سر بزن ، یه کار بکن ، اینجا یه کم آروم بشه
منم اگه دوس نداری ، بگو بذار تموم بشه

یه نامه ی تابستونی ، تو یک شب ابری تیر
تکلیفمو روشن کن و حق دل من و بگیر

دوست دارم تکراریه ، خیلی بهت نیاز دارم
قلبمو با هر چی توشه ، واست ، تو نامت می ذارم

اگه دوسم داشتی که هیچ ، فقط رو نامه دس بکش
اگر نه ، راحت بگو و بدون من نفس بکش

فقط حقیقتو بگو ، هر چی تو قلبت می گذره
به حرف قلبت گوش بده ، اینجوری خیلی بهتره

منتظر حضورتم .....

مرسی نوشین خانوم زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد