ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اجادسای کم پیدا...

 

سلام به همه خوبید. می دونم یه مدت که نیستم

فقط میام به وبلاگ سر می زنم من و ببخشید

که نمی تونم به همتون سر بزنم بعدا براتون توضیح میدم

قول میدم برگردم مثل گذشته  

دلمم بدجور گرفته دعا کنید مشکلم حل شه دوستون دارم

فعلا

نظرات 12 + ارسال نظر
سهند 21 مهر 1388 ساعت 02:23

سلام . اگه به دعا کردن ما ... هزاران بار دعا میکنیم اما کاکو جان مشکل را باید حل کرد تا هر اندازه که میتوان ... یادمون نره که مشکلاتی هستند که ریشه در مبانی خاصی دارند و تنها و تنها با برخورد به مبانی میتوان انها را حل نمود و این نوع مسایل اساسا احتیاج به زمان و اصل دیگری به نام تغییر دارد . میخوام بگم برای حل مشکلات باید قدم برداشت خیلی مواقع باهم ( ریشه ای ها ...) و تا انجا که به خود انسان بر میگردد یادمان بماند در مرحله اول اقدام به حل مشکلات را که باید در دستور کارمان بگذاریم و ان را با پایان مسله اشتباهی به حساب نیاوریم میخوام بگم بخشی مهم از حل مشکلات پیدا کردن مبنا و دیدن راه حل درست و... است اما بعضا نتیجه در دراز مدت به دست میاید
برای بعضی مشکلات حتی بعد از حضور خود انسان ....
راستی بعضی مواقع نییز مشکل خود ما هستیم یعنی در واقع نبینی ما مشکل وجود دارد و نتیجه برخورد نا صحیح به مسله و ... و اینکه همیشه نتیجه نمیتواند تماما اید ال باشد
پیروز سلامت و شاد باشی

ممنون دادا
از توضیحاتتون به نظر من حرفات درست بود این در صورتی هست که من این کارایی که شما گفتید و انجام نداده باشم من همه این کارارو انجام دادم و می دم نشستم خونه به هوای دعا البته دعا جای خودش رو داره و اصلا نباید ازش غافل شد چون دعا رو تک تک ذرات هستی تاثیر مثبت میذاره مخصوصا دنیای ما که پر از منفی های فراوان است به هر جهت توضیحات خوبی بود سهند جان اگه خواستی تو اینترنت البته تو گوگل کلمه ( شهادت آب ) رو جستجو کن خوبه واست

آسمون(مشی) 21 مهر 1388 ساعت 11:19 http://mashi.blogsky.com

ایشالا که خیر باشه...
هیچ تغییری بی حکمت نیس...

ممنون دوست عزیز

نیلوفر 23 مهر 1388 ساعت 11:53 http://everything2.blogsky.com

سلام. خوبی؟ کجایی بابا؟ پیدات نیست؟ دلم هواتو کرده بود. هوای نوشته هاتو. قبلا زیاد سر می زدی یا وقتی آپ می کردی اطلاع می دادی.
برات دعا می کنم مشکلت حل بشه.

ممنون دوست عزیز به علت ..... حتما میام بازم مرسی منم دلم هوای همه دوستان و کرده حتما میام مثل گذشته کوتاهی از ما بود ببخش

مرسی از دعات انشاا... خدا هر چی خواستی به خاطره دله پاکت بده

سبز باشی

احمد 23 مهر 1388 ساعت 23:24 http://mahdaviat88.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به من هم یه سر بزنید

فرانک 23 مهر 1388 ساعت 23:41 http://parvanak.blogsky.com

آی پسر نبینم زانوی غم بغل کنی! نه وقتی خدارو میشه بغل کرد وقتی میشه باهاش حرف زد وقتی میشه ازش مشورت گرفت و............واسه چی غصه و غم؟
میدونم که خیلی زود همه چی درست میشه الهی بهترین رشد و تعالی در این موضوع برات اتفاق بیفته.
الهی خدا خودش رو ازمون نگیره.
بیا به ما سربزن خوشحال میشیم
راستی سمینار دوباره دوشنبه برگزار میشه

راستشو بخوای دیشب بغلش کردم چه جور هر چی خواستم بهش گفتم اونم گوش کرد آخه خیلی بزرگه

تو یکی دو روز آینده میام

سبز و شاد باشی فرانک عزیز

سهند 24 مهر 1388 ساعت 01:30

سلام . کاکو جان حالت چطوره ؟ امیدوارم خوب خوب باشی .

خوبم سهند جان بهترم خدارو شکر

فاطیما 24 مهر 1388 ساعت 16:55 http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام . . .
خیر باشه .
ما منتظر می مونیم .

مطلب جدیدم : جمجمک برگ خزون

ممنون فاطیما میام
حتما پر انرژی

وحید 24 مهر 1388 ساعت 19:50 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
امیدوارم مشکلاتت حل بشه.
فعلا...

مرسی وحید عزیز

مینا 27 مهر 1388 ساعت 14:36 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام سجاد جان! خوبی؟
تو هم مثل خودم کم پیدا شدی...ها ها ها...
هر وقت پیدا شدی به من هم سر بزن. (چشمک)
_______________%%
_______________%%
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_من آپم..._____%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_من آپم..._____%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%___________%%
_________%_________%%
_________%%_ ____ _%%
________%%_________%%%
_______%%_________%%%
______%%______________%%
_____%%____بیای خیلی____%%
_____%%_________________%%
_____%%%_خوشحال میشم__%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%منتظرتم...!!!



فرانک 29 مهر 1388 ساعت 22:00

آهای پسره کجایی؟غیبتت طولانی شده
سلام دوست عزیزم کجایی؟دلم برات تنگ شده
اوضاع بهتر شده؟

زینب 30 مهر 1388 ساعت 11:36 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام دوست عزیز!
براتون دعا میکنم خیلی!
موفق باشید!

سلام
من آپم
منتظرتمااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد