ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ضامن آهو

 

 

 

 

چون گل به بیابان خراسان آمد

با لطف و کرم شاه غریبان آمد

ای کاش منم خاک خراسان بودم

آن لحظه که چون فصل بهاران بودم

.

بوی حرمت رضا چشیدن چه خوش است

بر لذت آشیان رسیدن چه خوش است

بی شک که زمان اوج غربت دلان

خود را به حریم یار دیدن چه خوش است

.

ای کاش منم خلسه ی یا هو بودم

یا در حرمت نغمه ی هو هو بودم

ای کاش شبی دست نوازش سر من

می آمد و من بچه ی آهو بودم

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم 8 آبان 1388 ساعت 10:34 http://shaparakha.blohsky.com

نگاه آهو


آهو از کجا فهمید
باید از تو یارى خواست؟
از پناه تو باید
سایه اى بهارى خواست؟
آهو از کجا فهمید
با تو مى شود آرام؟
با نگاه تو آهو
پیش پاى تو شد رام
تو به مهربان بودن
شهره در زمین بودى
مهربان فراوان بود
مهربان ترین بودى
مى دهى نجات از مرگ
آهوى فرارى را
مى کنى جدا از او
ترس و بیقرارى را
**************
ممنون سر زدی
شعری که گذاشته بودی زیبا بود

مرسی مریم خانوم
شعر شما هم زیبا بود

سبز و شاد باشید

سید محمد 8 آبان 1388 ساعت 12:07 http://Sazedel.Com

تبریک می گم داداشی

سلام سجاد عزیز
عیدت مبارک...... شعرت خیلی زیباست. آفرین...
انشالله که خود حضرتش همه دعاهات رو مستجاب کنه.
شاد باشی...

انشاا... دعاهای همه رو مستجاب کنه

سلام خوبی؟
بسیار عالی بود
شاد باشی

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر عشق به روز شد

منتظر حضورت هستم

شاد باشی

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

آسمان ابری ، هوای بارانی ، دلم تنگ است برای لحظه ی بی قراری!
بی قرار در کنار تو در زیر باران قدم زدن ، بی قرار لحظه های عاشقی!

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

kami 9 آبان 1388 ساعت 01:59 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام دادا کامی فدات
خوبی ما یه چند روزی میشه که امدیم عروسی خواهرم بود مرخصی گرفتم
پست جدید به زودی میزارم این جند روزی سرم خیلی شلوغ بود آخه تک پسرم همه کارا رو دوش من بود
بعد از سلام حواستم عرش ادب کنم
به ما سر بزنی خوشحال میشیم
یا حق

خدا نکنه کامی جان
ممنون خدارو شکر سربازی چطوره؟؟
به سلامتی آره قبلا گفته بودی عروسیه خواهرته منم منتظر بودم بیای از کمال جوی حالت شدم گفتم که قرار بود کامی آبان ماه بیاد که به سلامتی اومدی
خسته نباشی
مرسی که مارو فرامش نکردی
به روی چشم حتما میام

موفق و شاد و سبز باشی

علی 9 آبان 1388 ساعت 10:03 http://omidvar.blogsky.com

سلام. با نام ماهی سیاه لینکت دادم. من هم از این آشنایی خوشحالم

کمال 9 آبان 1388 ساعت 12:07 http://baroonedeltangi.blogsky.com

سلام سجاد جان
تبریک عرض می کنم
شعرت جالب بود ای کاش شاعرش رو هم برامون بنویسی که به معلوماتمون اضافه شه
موفق باشی
یا حق

ممنون کمال عزیز از اومدنت
متاسفانه این شعر برام میل شده بود و شاعرش و پیدا نکردم که بذارم تو پستم

ممنون از راهنماییت

موفق و شاد و سبز باشی

farinaz 9 آبان 1388 ساعت 13:29

salam ojadsa jan mamnon az comentet bebakhsh ke ziad nemitonam biam emrozam tatil bodam ke to nestam biam
omidvaram shado piroz bashi va asheq albate

ممنون ازت که بازم اومدی خیلی خیلی خوشحالم کردی از آخرین کامنتت تقریبا چند ماهی میگذره

بازم مرسی

شاد و سبز باشی و البته عاشق

banOOye sefid 9 آبان 1388 ساعت 13:52 http://www.na1368.blogfa.com

سلام ...

اکتیو ...

شعر زیبایی بودااا ...

از این به بعد اسمت اکتیو ... چون واقعا اکتیو شدی ...

اگه میشه همون اجادسا حداقل اجادسای اکتیو { چشمک }

دریا 10 آبان 1388 ساعت 00:10 http://www.daryaa.blogsky.com

شب عاشقان بی دل چه شبی دراز باشد

تو بیا کز اول شب در صبح باز باشد...

سهند 10 آبان 1388 ساعت 00:44

سلام دوست گرامی . از ترمزهای سر راه پیشرفت و از ان مهمتر بدست اوردن حقوق پایمال شده مان کیش شخصیت و علی الخصوص افرادی که در طول تاریخ در دایره فکریت و ایدولوژی ایستا قرار گرفته اند ....
بهتره مقداری عینی و واقعی به دنیا بنگریم
کاکو جان ماهی سیاه کوچولو به دنبال شکستن دایره تنگ و محدود ( زندان ) به سوی دریا رفت . رو به پیش رفتن با بازگشت به ... این کجا و ان کجا
موفق باشی

ممنون سهند جان بابت اومدنت و توضیحات خوبی که همیشه میدی
خیلی جامع و کلیه بازم مرسی

یه چیزم من بگم که داستان این ماهی سیاه کوچولو با داستان ماهی سیاه کوچولو صمد بهرنگی کاملا متفاوت من به خاطر دلایل دیگه های ماهی سیاه کوچولو شدم البته این حرفم و واسه جبهه گیری یا حرف تو نبود خواستم بگم که ماهی سیاه کوچولو ما کجا و ..........

شاد و سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد