ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اجادسا به غم هم نیاز داره

 

سلام به همه دوستان عزیز خوبین ببخشید که بازم کم پیدا شدم چند وقته یه کار مناسب پیدا کردم تو یه آموزشگاه مشغولم، البته سه روز آخر هفتس سه روز دیگشم یه سری پروژه و برنامه گرفتم باید تمومشون کنم ببخشید دیگه البته یه مقدار که کارام سبکتر شد و تونستم جام و تثبیت کنم یه تایمی رو انتخاب می کنم که به شماها سر بزنم چون همتون و دوست دارم تک تکتون و خیلی ها پرسیدن چرا فضای وبلاگ غمگین شده خوب آدمه دیگه به غم هم نیاز داره تا قدر آفیت بدونه این نظر منه البته فضای خودم یه مقدار از فضای نوشته هام فاصله گرفته و به غمگینیه نوشته هام نیست اونایی که من و قبول دارن حتما اجادسا رو تو همه حال میخوان میدونم دوست دارید همیشه از شادی بگم ولی قبلا توضیح دادم .

به زودی میام...

............................................................

.

پی نوشت 28 آبان : اجادسا از طرف خودش و دیگر نویسندگان این وبلاگ مونا و فهیمه این روز خجسته رو به همه تبریک میگه از جمله زوج هایی که در این روز با هم وصلت میکنن انشاا... که دعای خیر حضرت علی ( ع ) و حضرت فاطمه بدرقه راهشون باشه. و واسه بقیه هم این آرزو رو داره که اونا هم گمشدشون و پیدا کنن و به سلامتی ...

شاد و سبز و خوشبخت باشید