ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اجادسا وارد 24 سال می شود

 

  

 

اجادسا وارد 24 سال می شود

سلام به همگی خوب هستین؟ من که عالیم اینم اون خبر خوبی که همه منتظرش بودن البته می دونم همتون فکرای جور واجور می کردین خوب دیگه اینم خبر خوب.

.

تو تولد امسالم جای 3 نفر خالیه یکی داداش گلم سهیل که داره از خاک این مرز و بوم دفاع میکنه ( سرباز ). خیلی هم دلم براش تنگ شده البته قول داده واسه محرم بیاد که کلی خوشحالم. و دیگری کسی که همه زندگی من واسه اونه، کسی که همیشه دوسش داشتم و در همه حال کنارش بودم و کنارم بوده ولی تازگیا یه مقدار نامهربون شده. نفر سوم هم خاله نازنینم که الان پیش خداست و جاش توپه توپه خیلی مخلصیم خاله.

.

سال قبل یکی از دوستان مجازی ( فرانک عزیز ) بهم گفت که همه آرزوها و هدفهایی که دوست داری روز تولدت روی کاغذ بیار حتی اگه خیلی خیلی رویایی و دور از دسترس باشن و من این کار و کردم باورتون نمیشه تقریبا 50 تا شد من تا امسال یعنی دقیقا تو روز تولدم به 10 تاش رسیدم خیلی خوشحالم که واسه رسیدن به این 10 تا آرزو و هدف تلاش کردم، از خدا هم متشکرم البته چندتا اشتباه هم داشتم که سعی میکنم دیگه تکرارشون نکنم به خودم قول میدم.

                                              . 

.

تولد امسالم با سالای دیگه فرق داره فقط و فقط خانوادگیش کردم چون 2 سال بود به دلیل درس خوندن و دانشگاه با دوستام تولد میگرفتم، و خیلی خوش گذشت از همشونم از اینجا تشکر می کنم. و ممنون که امسالم من و فراموش نکردن و کلی پیام تبریک واسم فرستادن.

.

طریقه به دنیا اومدنم رو سال قبل توضیح دادم البته لینکش و میذارم اگه کسی خواست بدونه بره و بخونتش و همچنین اون شعر زیبای مادر که تقدیم کردمش به بهترین مادر دنیا. 

.

               . 

.

خودم تا دلتون بخواد خوشحالم چون کلی کادو گرفتم جور واجور و مبلغ های زیاد البته کیک زیاد نخوردم چون گفتم اگه بخورم و براتون تعریف کنم دلتون میخواد و اون وقت ... بیار و باقالی بار کن. راستی امسالم هدفها و آرزوهام و می نویسم و بیشتر از سال قبل واسه رسیدن بهشون تلاش میکنم.   

.

در آخر از مامان و بابا و آجی و مونا جونم تشکر می کنم.

همتون و دوست دارم مواظب خودتون باشید و شاد و سبز و موفق باشین.  

.

 

نظرات 33 + ارسال نظر
hsdi 24 آذر 1388 ساعت 21:36

تولدتتتتتت مبارککککککککککککککککک

آناهیتا 24 آذر 1388 ساعت 22:01

سلام اجادسای عزیز و مهربونم امیدوارم هزار سال زنده باشی و دوست ما ها باشی من که به اینکه دوستی مثل تو دارم به خودم افتخار میکنم خیلی گلی عزیزم بازم تبریک میگم مرسی که خبر دادی
ای بابا پس کیک من کوووووووووووووو
من خیلی میخورم ها
کم نذاری وگرنه ممکنه شاخامون بره تو هم و دعوا بشه شبه تولدی ها
میبوسمتتتتتتتتتتت عزیزم
لوس نشو کیکه منو بده بدو

آناهیتا 24 آذر 1388 ساعت 22:13 http://www.gigoolo.blogfa.com

در سپیده دم عشق کسی متولد شد که صدایش آرام تر از نسیم<<نگاهش زیباتر از خورشید<<دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب که آن توبودی تولدت مبارک

لبخند زدی و آسمان آبی شد..
شب های قشنگ میلادت غرق بی تابی شد
پروانه پس از تولد زیبایت..تا آخر عمر غرق بی تابی شد

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد

سلام دوست عزیز . خوبی؟[گل]

ممنونم از حضور گرمت در ۞●(دفتر عشق)●۞[قلب]

تولدت مبارک

بهترین ها رو برات آرزو میکنم

موفق و شاد باشی [گل]

وحید 24 آذر 1388 ساعت 22:57 http://www.arinoos.blogsky.com

سلام
خوبی؟
تولدت مبارک

گاهی آرزو هایی داریم که برآورده شدنشان به نفع خودمان نیست.
و خیلی چیزای دیگه
موفق باشی
فعلا...

دلا 24 آذر 1388 ساعت 23:28 http://dela65.blogfa.com

فرانک چه کار جالبی ازت خواسته ! خوشحالم که به ده تاش رسیدی... ایشالله به چهل تای دیگه ش هم برسی

دختر نارنج و ترنج 25 آذر 1388 ساعت 00:02

سلامممممم
تولدتتتت مبارکککککککککککک!!!
انشالله که همیشه شاد باشی.. عمر طولانی و با عزت داشته باشی و همیشه بهترین بهترین ها سهمت از زندگی باشه. آرزوهات همیشه برآورده بشه و هرگز از گذشته ت پشیمون نباشی...
باز هم تولدت مبارک!!!

[ بدون نام ] 25 آذر 1388 ساعت 07:49

تولدت مبارک. خیلی ممنون که خبر دادی. فقط نمی دونم چطوری میشه بهت کادوی مجازی داد ایمیلت رو بده تا کارت پستال تولد بفرستم.

بهداد 25 آذر 1388 ساعت 09:14 http://behdadb.blogfa.com

یا الله...... به به تولد پیرمرده..... چطوری پیرمرد....

تولدت مبارک.............

دختر زمستون 25 آذر 1388 ساعت 09:32

تولدت مبارک :) ... ایشالا سال دیگه میای می نویسی که به همه خواسته هات رسیدی :)

banOOye sefid 25 آذر 1388 ساعت 10:31 http://wwwna1368.blogfa.com

سلام ...

عزیزم ... تولدت مبارک ...

خوشحالم که تا این اندازه خانوادت و دوست داری ...

برات آرزوی بهترین ها رو دارم ...

آرزو دارم به همه آِرزوهات برسی ...


سجاد جونم تولدت مبارک...ایشاال.. صدوبیست سالگیت رو در کنار کسانی که دوستش داری بگیری..
تولدت مباررکک:*:*

آسمون(مشی) 25 آذر 1388 ساعت 13:15 http://mashi.blogsky.com

تولدتون مبارک...
چی می گن؟؟؟....ایشالا 1000 ساله بشین!
به خوبی و خوشی....

فاطیما 25 آذر 1388 ساعت 13:32 http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام

مبارکه . . .

ان شا الله همیشه موفق باشی و با عزت زندگی کنی .
باز هم تبریک میگم . . .

ماهی تنها 25 آذر 1388 ساعت 14:20

سلام عزیزم تولدت مبارک انشالله.....
چاکرم

salam khobi mc ke sar zadi tavalodet mobarak va hamchenin tasliat be khatere fote khalat

شقایق 25 آذر 1388 ساعت 21:03 http://www.gasedak-99.blogfa.com

سلام خوبی
به به تولدتون مبارک انشاالله به ۴۰ ارزوی موندت هم امسال برسی

فرانک 25 آذر 1388 ساعت 22:30 http://parvanak.blogsky.com

سلام سلام دوستم تولدت مبارک.خیلی خوشحالم باورت خواهد شد میدونم.
از اینکه به آرزوهات رسیدی خوشحالم از اینکه کنار خانواده ات و شاد بودی خوشحالم من چند روزی تهران نبودم و از دنیای مجازی دور بودم از همین جا آهنگ بسیار زیبای روزیه نعمت الهی ازآلبوم عمو زنجیر باف به نام هجرانی که یکی از زیباترین شعرهای حضرت مولاناست رو بهت تقدیم میکنم:
درغم هجرروی تو رفته زکف قرار دل......

[ بدون نام ] 26 آذر 1388 ساعت 10:39

بههههههههههههههههههه سلام خوفی خوشی سلامتی خوشالم که ورد ۲۴ سالگیت شدی به به میذاری به جای شما من شمعهات رو فوت کنم؟

به به منم کیک میخوام!!!!
بازم بیا وبلاگم منتظرتم رفیق

شمیم 26 آذر 1388 ساعت 10:40

ظمنا بت تبریک گفتم یادم رفت اسمم رو بنویسم اون نظری که اسم نداره مال منه بازم تولدت مبارررررررررررررررررررررررک

نیلوفر 26 آذر 1388 ساعت 11:18 http://everything2.blogsky.com

سلااااااااااااااااام
تولد
تولد
تولدت مبارک.
ان شالله همیشه در کنار خانوادت سبز و خرم باشییییییییییی
دوستت دارم

تلنگر 26 آذر 1388 ساعت 16:19 http://talangor86.blogsky.com

سلام تولدت مبارک

حسین 26 آذر 1388 ساعت 17:43 http://doroghe-mahz.blogfa.com

سلام دوست عزیز تبریک میگم تولدت مبارک عزیزم الهی تا ۲۰۰ سال زنده باشی نه بابا شوخی کردم ۱۵۰ تا هم بسه در کل تولدت مبارک وقت کردی به کلبه ی ما هم سر بزن اگه خواستی منم لینک کن حسین عاشق آناهیتا
بگو تو رو هم با چه اسمی بلینکم بوس بای تا های

زینب 26 آذر 1388 ساعت 17:45 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام دوست خوبم!
تولد تولد تولدت مبارک!
امیدوارم جشن تولد 100سالگیتونو خودم باشم تا تبریک بگم!!!
همیشه عاشق.موفق.پایدار.سبز باشید تا ابد!
منم آپم وقت کردین سر بزنین خوشحال میشم!
فعلا!!!

تولدت مبارک


الی 27 آذر 1388 ساعت 13:07

سلام...اول از همه تولدت مبارک...
منم متولد آذرم...
خوشحالم که دیر نرسیدم...
مرسی که اینهمه بهم سر زدی داداشی...
منم آپم

[گل][گل][گل]

کاش زمستان بیاید ، باران ببارد تا لحظه ای با تو در زیر باران قدم بزنم!

میخواهم در آن هوای سرد ، تو مرا گرم کنی ،

[گل][گل][گل]


سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ به روز شد [قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم.

برقرار باشی و سبز[گل]


www.daftareshghe.blogsky.com

[گل][گل][گل]

کاش زمستان بیاید ، باران ببارد تا لحظه ای با تو در زیر باران قدم بزنم!

میخواهم در آن هوای سرد ، تو مرا گرم کنی ،

[گل][گل][گل]


سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ به روز شد [قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم.

برقرار باشی و سبز[گل]


www.daftareshghe.blogsky.com

فاطیما 28 آذر 1388 ساعت 02:12 http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام .

ایام سوگواری آقا امام حسین (ع) رو تسلیت میگم .
با ماه عاشقی به روزم .

مینا 28 آذر 1388 ساعت 19:33

سلام داداش سجاد
تولدتون مبارک البته ببخشید دیر کردم
اما به هر حال ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است
موفق و خوشحال باشید ان شا...
یا حق...

سلام انگار باز دیر رسیدم به ... . اپ تولدتو تاره دیدم ایشالا ساله دیکه همه ی عریرانت پیشت باشن.

رویا 29 آذر 1388 ساعت 00:49 http://royayi.blogsky.com

تولدت مبارک..هرچند با تاخیر

سلام سجا جان.
واقعا خیلی شرمنده ام. خیلی خیلی شرمنده ام. نمیدونم منو می بخشی یا نه.
تولدت مبارک ایشالله صد ساله شی.
بازم معذرت میخوام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد