ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

آرزو

 

آرزویت را نگو ...

نمی خواهم بشنوم ...

تو نمی توانی مرا مجبور به شنیدن آرزویت کنی

نمی خواهم وقتی می گویی، گریه کنم

نمی خواهم بدانم ...

نمی خواهم بدانم چند بار اسم مرا در آرزویت گفتی

نمی خواهم بدانم مرا می خواهی ...

به من نگاه نکن

نمی خواهم آرزویت را ببینم

نمی خواهم ببینم تمام آرزویت من هستم

مرا صدا نکن

نمی خواهم صدایت را بشنوم ...

نه ...

نمی خواهم بشنوم

تو گفتی آرزو چیزیست که به آن نرسی

.

پی نوشت : این متن ربطی به حال و احوال الانم نداره.

نظرات 24 + ارسال نظر
آناهیتا 27 دی 1388 ساعت 15:28

شلام اجادسای عزیزم خوبی مهربونم چه خبرا مرسی که امدی و شرمنده که من نمی تونم بیام سرم یکم زیادی شلوغه شرمنده
آپت خوب بود بووووووووووووس بازم بیا می بوسمت بووووووووووووووسچیه من شکلکا رو دوست دارم

شلام {چشمک} به روی ماهت
ممنون خوبم خواهش میکنم
اگه میشد واست یه چند میلیونی شکلک میزارم خوبه؟؟؟؟؟؟؟
شاد و سبز باشی

دریا 27 دی 1388 ساعت 18:48 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
شرمنده که هر دفعه میام شعر مینویسم... آخه انقدر مطلبتون خوشگله که آدم دهنش بند میاد و نمیدونه چی بگه....
این شعرتون هم خیلی زیباست... ولی با اجازتون یه جاشو میخوام عوش کنم...
--------------------
به جای
نمیخواهم ببینم تمام آرزویت من هستم
....
نمیخواهم ببینم تمام آرزویت کس دیگریست و من فقط عروسک دست تو هستم
-----------------
ببخشید دیگه اینم یه نظره
بزرگوار باشید

این چه حرفیه دریا خانوم
نظر لطف شماست
خوشحالم خوشتون اومد
خواهش میکنم اینم نظر دیگه البته با این قسمتی که شما اضافه کردید کاملا خط آخر و نقض کردید چون آخرش میگه آرزو چیزیست که به آن نمی رسی

شاد و سبز باشی

مدی 28 دی 1388 ساعت 00:25 http://madikhanoom.blogsky.com

موافقم با متن شعر
قشنگ بود
انشاالله زود امتحانا تموم شه همه راحت شن
راستی خواستی یه کلیک هم میتونی رو تبلیغات سایتم کنیا
زیرمجموعه هم میگیرم
خواستی خبرم کن

خوشحالم خوشت اومد مدی خانوم
آره والا یه نفس راحت میکشن
ممنون

مدی 28 دی 1388 ساعت 00:47 http://madikhanoom.blogsky.com

نظر من کو پس؟
آپم اما باهات قهرم به خاطر حذف نظرم

آخه چرا قهر؟؟؟؟؟؟
داشتم جواب میدادم مدی عزیز
نظر کسی حذف نمیشه خیالت جمع
.
.
.
.
اومدم

سلام می سی اجادسا جوون
حالا یه بار به آرزوش گوش کن گناه داره

مرسی از تو حجت جان واسه حضورت
از دست تو باشه گوش میدم ولی فقط به خاطر همین که گناه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدی 28 دی 1388 ساعت 01:09 http://madikhanoom.blogsky.com

یو ۲
تبلیغاتم رو حذف کردم
اما شرکت ۲۰ دلار رو نه
اون رو دوستش دارم
باهاش حال میکنم
خواستی راجع بهش بدونی بگو سایت بهت معرفی کنم

[ بدون نام ] 28 دی 1388 ساعت 01:45

آره دیدم
سگ زرد برادر شغاله
از نظر من همش یکیه
من یه مدت فعالیت میکنم
میدونم زود خسته میشم و مثل تبلیغات میذارمش کنار

سلام..
فکر می کنم رو هر خواسته ای تمرکز کنید بهش می رسید....امتحان کنید....
وبلاگ خوبی دارید...شاد باشید

درسته مهتاب خانوم
ممنون از اینکه لطف کردید و اومدید
شاد و سبز باشید

سلام ...

قشنگ بود ...

اره تو راست می گی ... آدم گاهی اوقات دوست نداره آرزوهای دیگران و بشنوه ...

مثل من که اون دوست نداره آرزوهام و بشنوه ...

مرسی که اومدی
پس که اینطور اینجوریه

تو چی بهش میگی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] 28 دی 1388 ساعت 18:17

سلام دوت عزیزم خیلی قشنگگ بود مثل همیشه!
بهترینها رو براتون آرزومندم!
موفق باشین و پایدار تا ابد!

ممنون
همچنین برای شما

زینب 28 دی 1388 ساعت 18:19 http://eshghojonoon.blogsky.com/

اق سجاد فک کنم توی پیام قبلی اسمم یادم رفت...پیریه و هزار درد

پس شما بودید زینب خانوم
آره والا ولی شما چرا ما رو بگی بازم یه چیزی { چشمک }

سامان 28 دی 1388 ساعت 18:30

سلام خوبین بچه ها مارو هم راه میدین تو جمعتون

چرا که نه سامان جان خوش اومدی

asiyeh 28 دی 1388 ساعت 22:10

سلام چطوری

ممنون خوبم خدارو شکر

مینا 28 دی 1388 ساعت 22:15 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام سجاد جان! مرسی که بهم سرزدی. شما اولین نفر بودی که این آپ جدیدو خوندی. اما من با اینکه نظرتو تاءید کردم، نمیدونم چی شد که پاک شده! این پی سی امانتیه تا لبتاپ خودم درست بشه. واسه همین مجبورم از فارسی نویس اینترنتی استفاده کنم. که یه جمله نوشتن باهاش یک ساعت طول میکشه!!!!

خواهش میکنم
مینا جان معلوم هست کجایی یه چند ماهی میشه خبری ازت نیست
فدای سرت مهم اینه که کلی منتظرت بودم و خوشحال شدم که به روز شدی

چقدر قشنگ بد...طبع شعرتون عالیه...

ممنون عزیزم

امید بهتره تا آرزو
عجب آهنگ معرکه ای گذاشتی واسه وبلاگ
اگه می دونی کی این آهنگو می زنه و اسم آهنگ چیه بهم بگو
راستی یادم رفت بگم
سلام
امیدوارم حالت خوب باشه
کامی هم خوبه
عیدی میاد ایشالا
شاید ما هم قبلش رفتیم مشهد هم واسه زیارت هم واسه دیدن کامی
یاحق

آره من عاشق این آهنگم ولی نمی دونم کی زدش و اسم آهنگ چیه
علیک سلام
خوبم
دلم برای نوشته هاش تنگ شده
باید سربازی بهش خوش گذشته باشه
خبره خوبی بود پس عید میاد
چه خوب مارم دعا کنید منم چند وقتی میشه نرفتم مشهد
شاد و سبز و سلامت باشی

سلام دوست عزیز .خوبی ؟ [گل]

ممنونم از حضور گرمت در ۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ [قلب]

مطلب جالبی نوشتی .....

موفق و شاد باشی [گل]

مرسی مهدی جان

سلام عزیزم
عالی بود!!! عالی...
آفرین... واقعا آفرین.. لذت بردم از خوندنش. جدی جدی لذت بردم..
شاد باشی عزیز دل.

مرسی ترنج عزیز
شما همیشه به من لطف داشتید و دارید
شاد و سبز باشی همیشه دوست گلم

سلام بر اجادسا . . .
خویبن شما ؟
ممنون که مثل همیشه تنهام نذاشتین و تو مدتی که نبودم سر می زدین . . .

شعر قشنگی بود . . .
آرزو یعنی امید . . . پس امیدوار باش . . .

با پرواز! به روزم .

ممنون شکر خدا خوبیم
خواهش میکنم کمترین کاریه که کردم
خوشحالم خوشت اومد
شاد و سبز باشی
.
.
.
.
اومدم

´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´یک خبر..!!´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
آپم .........´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´آپم´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶

به روی چشم نیلوفر خانوم
.
.
.
.
اومدم

پیمان 30 دی 1388 ساعت 16:02 http://www.action69.blogfa.com

سلام عزیزم....
اوهوم...
بازم منم[رضایت]
خواستم بگم شما لینک شدید[گل]
قربانت....
بازم منتظرتمااااااااااااا...

مرسی پیمان جان بازم تو { چشمک }

مینا 2 بهمن 1388 ساعت 14:05 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام...وای چه بد اخلاق بودی وقتی این شعر و سرودی! خدا به داد اون بیچاره برسه! شوخی میکنم. خیلی جالب بود. زبان ساده!

رهام 3 بهمن 1388 ساعت 01:26 http://dofereshte.blogfa.com

سلا م دوست من

ممنون من اکثرا با این زبون صحبت میکنم چون هیچکس نمیفهمه چی میگم الا اونی که باید بفهمه

ممنون که اومدی پیشم منم خوشحال میشم با هم باشیم
یا علی

خواهش میکنم
حتما میام و بازم سر می زنم

سلام
خیلی قشنگ بود
یعنی به نظر من بیشتر قشنگیش تو تعریف آخرشه
خوش باشید

خوشحالم خوشت اومد دوست عزیز
مرسی که اومدی شاد و سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد