ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

تنهای تنها بیدار شو

خیلی خوب است

که صبح

تنهای تنها بیدار شوی

و مجبور نباشی به کسانی بگویی

دوستشان داری

وقتی که دیگر

دوستشان نداری.

                            ریچارد براتیگان

نظرات 30 + ارسال نظر
سید محمد 5 بهمن 1388 ساعت 01:52 http://Sazedel.com

واقعا داداشی خیلی خوبه ها!!!

منم به روزم

ســـلام ...

مـــن آپــــم ... [نیشخند]

آره خیلی خوبه ... منم موافقم ...

این یه جور تلقینه ...

راستی از این به بعد تنهایی نری پارتیا ... منم با خودت ببر ... خوب ؟؟؟

الان میام
.
.
.
باشه از این به بعد حتما بهت میگم { چشمک }
مرسی که اومدی

سلام ممنون که همیشه به وبلاگم سر میزنی..نمییدونم ز کدوم تاریخ رو نخوندم دونه دونه برم تا پایین صفحه

خواهش میکنم دوست عزیز وقتی نیستی و مشغول امتحانا هستی باید بیام و بهت سر بزنم

همون که اومدی خیلی خوشحالم کردی

شاد و سبز باشی همراه همسری عزیز

asiyeh 6 بهمن 1388 ساعت 21:21

salam

سلام
ممنون که اومدی

زینب 7 بهمن 1388 ساعت 12:26 http://eshghojonoon.blogsky.com/

سلام دوست عزیزم...چه زود رفتین آپ بعدی...من دیر رسیدم...امتحانای آخر ترم نذاشتن زودتر از این بیام!ببخشین!!!
این آپتون جمله ی قشنگی بود ولی خیلی خوبه که صبحها تنهای تنها بیدار بشی و با یه عالمه عشق و علاقه به کسایی که خیلی دوسشون داریم بگیم که بیشتر از همیشه دوسشون داریم!
البته نظر منه
منم آپم بیاین خوشحال میشم آقا سجاد!

خواهش میکنم زینب خانوم
اینم درسته جمله خوبی رو گفتی خوبه که وقتی بیدار میشی به کسایی که دوسشون داری بگی که دوسشون داری ولی به دورغ به کسایی که دوسشون نداری مجبور نباشی که بگی دوسشون داری

نظرت کاملا درسنه

حتما میام

شاد و سبز باشی

مدی 7 بهمن 1388 ساعت 14:43

مرسی
خیلی دعا کن
تو بد مخمصه ای افتادم

حتما مدی خانوم عزیز
انشاا... هرچی هست به زودی درست شه
امیدت به خدا باشه دوست خوبم

سلام ...

اجادسای عزیز ...

من آپما ...

بدو بیاااا ...

چشم الان میام

زهرا 7 بهمن 1388 ساعت 15:22 http://www.zahra-graphic.blogfa.com

سلام اجادسا.وب قشنگی داری مطالبت هم عالیه وقت کردی به ابجی کوچیکه سر بزن منتظرتماااااااااااااااااااااااا

ممنون دوست تازه وارد
نظر لطفتون
حتما به روی چشم میام سر می زنم
ممنون از اینکه اومدید

عاشق 8 بهمن 1388 ساعت 11:47

دنیا رو با تمام آدم هایش دوست بدار٬حتی وقتی مطمئنی که هیچ کس در این دنیا دوستت نمی دارد.اینگونه سپاس گزار بودنت را از خالق جهانیان نشان می دهی.

...

شیرین 8 بهمن 1388 ساعت 12:03

اینم حرفیه

آره

مینا 8 بهمن 1388 ساعت 13:42 http://rozegare-eshgh.blogsky.com

سلام. خیلی با معنی بود. اما بین ماها که دوستت دارم گفتن مثل این خارجیها معمول نیست! ما بیشتر تو دلمون یه نفر و دوست داریم و کمتر پیش میاد ابراز کنیم...! البته این نظر من بود.

ممنون
نظرت کاملا درست
ماها بیشتر تو دلمون این کارو میکنیم و کمتر ابرازش میکنیم
من همیشه داد می زنم که دوسش دارم اصلا هم واسم مهم نیست کی چی فکر می کنه
چون دوسش دارم پس میگم البته بعضی موقع ها از رفتار آدم ها میشه فهمید که دوستمون دارن یا نه ولی من بازم گفتن کلمه دوست دارم و ترجیح میدم

ممنون از اومدن مینا خانوم شاد و سبز باشید

سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

۞۞●(دفتر عشق)●۞۞ به روز شد [قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم.

برقرار باشی و سبز[گل]

[گل][گل][گل]

مشق دوستت دارم که پر از حرفهای این قلب عاشقم بود به

عشق تو با احساسی پاک در دفتر عشق نوشتم

اما تو چه بی رحمانه آنها را خط زدی!

[گل][گل][گل]

www.daftareshghe.blogsky.com


حتما مهدی جان الان میام
ممنون که خبرم کردی

وجیهه 9 بهمن 1388 ساعت 22:53 http://mv4ever.blogfa.com

سلام ............ واقعا خیلی خوبه .......... توی این زمونه هیشکی ارزش دوست داشتن نداره

ممنون دوست قدیمی اجادسا

واقعا هیشکی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیلوفر 10 بهمن 1388 ساعت 11:25 http://everything2.blogsky.com

این پست چقدر سنگین بود. چه حال هوایی داشت.

واقعا!!!!!!!!!!!!

من حال و هواش و دوست دارم چون با اینکه چند خطه ولی مثل یه تحقیق ۱۰۰ صفحه ای میمونه و کلی حرف داره

ممنون دوست خوبم
شاد و سبز باشی

فاطیما 10 بهمن 1388 ساعت 15:17 http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام بر اجادسا

اصلا خوب نیست که کسی رو دوست نداشته باشی یا تنها بیدار بشی . . .

چقدر گرفته ای این بار . . .
(البته این حس من بود . . .)

سلام بر فاطیما
من فکر کنم منظور رو نگرفتی من منظورم اصلا البته منظور شاعر اصلا این نبود که کسی رو دوست نداشته باشی

منظور اینکه مجبور نباشی به کسی که دوسش نداری بگی دوست دارم

بازم ممنون که اومدی دوست خوبم
شاد و سبز باشی

حجت الله 11 بهمن 1388 ساعت 00:27 http://Life-stinks.blogsky.com

سلام دوست عزیز تولد اولین سال وبلاگم هست با اومدنت شادم کن.

چه خوب الان میام

مدی 12 بهمن 1388 ساعت 01:00 http://madikhanoom.blogsky.com

دلم میخواست همه رو دوست داشته باشم ..همه هم من رو دوست داشته باشم
....................
مرسی سجاد جان
ممنونم که دوستای خوبی مثل شما دارم
رو دعاهاتون حساب میکنم
یکی ۲ ماه تموم محتاجم به دعا
البته همیشه محتاجم به دعا

خواهش میکنم
انشاا... هرچی هست درست بشه
این روزا همه به دعا نیاز داریم
ممنون که اومدی

یلدا 12 بهمن 1388 ساعت 12:44

سلام باهات کاملا موافقم چه روز خوبی

پس از نظر تو هم روزه خوبیه
مرسی که اومدی

کمال 13 بهمن 1388 ساعت 03:22 http://baroonedeltangi.blogsky.com

یه کم خود خواهیه
و شاید بی احساسی
اصلا دوست ندارم یه روز چنین آرزویی بکنم
یا حق

مرسی از اینکه اومدی نظر دادی
به نظر من نه خودخواهی نه بی احساسی
خیلی هم خوبه بالاخره نظرت دیگه
و قابل احترام

حق نگهدارت

البته من هم آرزو میکنم هیچکی به این حال دچار نشه هیچوقت

من که همیشه دوسش دارم و مثل تو این آرزو رو دوست ندارم

asiyeh 13 بهمن 1388 ساعت 11:57

salam chetori o ina

ممنون خوبم مرسی که اومدی
یه مقدار سرم شلوغه
در اولین فرصت آپ می کنم به همه سر می زنم
شاد و سبز باشی

مــــن آپــــم ... بـدو بــیـا ... تـــا جـا نــمـونـدی ... [نیشخند]

راستی سلام ...

الان میام

فاطیما 15 بهمن 1388 ساعت 10:08 http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام

خوب اینکه میگی مجبور نباشی به کسی که دوستش نداری . . .

خوب این یعنی یه کسی رو دوست نداری دیگه!


آپم !

[ بدون نام ] 15 بهمن 1388 ساعت 22:32

من اگه تنها هم بیدار نشم و کسی رو دوست نداشته باشم، به جای دوستت دارم میگم دوستت ندارم

پس که اینطور...... پس برای شما زیاد فرق نمیکنه تنها باشید یا نباشید
خیلی بهتر بود که اسمی از خودتون به جا میذاشتین

فاطیما 16 بهمن 1388 ساعت 16:54 http://www.a3mooneman.blogfa.com

سلام .
ممنون از حضور همیشگیتون .

دیگه ولی نداره . . .

به نظر من همه رو باید دوست داشت . . .
این جوری روحت می تونه پرواز کنه . . .

خواهش میکنم

تسلیم

گلی(تمنا) 16 بهمن 1388 ساعت 22:43 http://faezgol.blogfa.com

بگذار سرنوشت هر راهی که میخواهد برود
ما راهمان جداست
این ابرها تا میتوانند ببارند
ما چترمان خداست



تمنا به روز شد........

مرسی خیلی قشنگ بود واقعا که حز کردم دوست عزیز
الان میام

____________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$__$$$$$$$$

ســـلام ... آپــــم ... [بوسه]

این آپت و می بینم دلم می گیره ...

آپ جدید کن دیگه ...

واسه چی دلت میگیره؟؟؟؟؟
باشه آپ میکنم

الان میام

مانگی سو 17 بهمن 1388 ساعت 12:54 http://www.mangisoo.blogfa.com/

سلام...
این شعر تکونم داد...
مدتها درد من همین بود.
به کسانی می گفتم دوستشون دارم که دوستم نداشتن و حالا خوشحالم که دوستشون ندارم..
وای چی شد؟

این دغدغه خیلی ها هست که اینطور بودن و دیگه نیستن
و خیلی ها که هنوزم هستن
منم یه مدت بود که داشتم به این جور مسئله ها فکر می کردم البته واسه من این اتفاق نیافتاده تا الان
که بالاخره شعر مربوطی رو پیدا کردم
امیدوارم که خیلی ها رو تکون بده و یا داده باشه
شاد و سبز باشی ممنون که اومدی دوست عزیز

وجیهه 17 بهمن 1388 ساعت 23:00 http://mv4ever.blogfa.com

سلام عزیزم. آپ کردم زودی بیا. به سوالم هم جواب بده

اومدم

فرانک 19 بهمن 1388 ساعت 18:58 http://parvanak.blogsky.com

سلام
خیلی خوبتره که با کسانی باشی که دوستشان داری و هر روز صبح آنها نه از اجبار بلکه از روی عشق بگویند دوست دارند.
تنهایی،واژه ی غریبیه ما هیچکدام تنها نیستیم چون حتی اگر دیگران نباشند خدایمان هست وما اگر احساس تنهایی میکنیم او را فراموش کرده ایم

دقیقا لپ کلام و گفتی فرانک خانوم
کل منظور همین بود
.
.
.
در مورد تنهایی هم حق با شماست
خدا همه جا هست هیچ کس تنها نیست تا خدا هست
ما همیشه در هنگام مشکلات به سراغ خدا میرویم
با اینکه او همیشه در کنار ماست

شاد و سبز باشی

مریم.ک 3 بهمن 1389 ساعت 22:21

سلام بابا هنرمند نه خیلی خوب بود خوندم استفاده کردم ممنون فرهیخته اما با این جمله یکم مشکل دارم و اون اونه که روزی میرسه که دلت حتی برای کسی هم که دوستش نداری تنگ شه اون روزیه که تو تنهاییت تنها باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد