ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

کنکور

 

سلام به همه دوستان خوبید؟

خیلی وقت بود که نتونسته بودم بیام و اینطوری بنویسم.

فردا روز مهمی برای منه، نه برای من بلکه برای همه پشت کنکوری ها ( کاردانی به کارشناسی ). یه عده از وضع من در کنکور پارسال با خبرن و می دونن که با بد شانسی مطلق قبول نشدم ولی امسال دست از تلاش نکشیدم و دوباره خودم آماده کردم.

نمی دونم که چرا خوابم نمی بره که تو این ساعت دارم واستون می نویسم ولی خوب خوشحالم بدون استرس دارم میرم سر جلسه.

واسه دوستانم آروزی موفقیت می کنم

فهیمهمدیاعلیرضاآنیتاوجیهه

و همه دوستانم که اگه یادم رفت بنویسمشون من و ببخشن.

یه آروزی موفقیت پارتی بازی برای بهترین دوست که همیشه در کنارم بود و هست سمیرا که می دونم امسال خیلی تلاش کرده و هر دومون از خدامونه که یه جا قبول شیم یاد کاردانی بخیر.

سمیرا جان از ته دل برات آرزوی موفقیت می کنم.

از آنیتا هم ممنونم که تو وبلاگش واسم آروزی موفقیت کرده منم بهش میگم که نگران نباش قبولی.

شب بخیر دوستان برم بخوابم من و بذارن تا ساعت کنکور براتون می نویسم.

فردا روز ماست

.

بعدن نوشت : سلام به همه دوستان جاتون خالی کنکور و دادم خدارو شکر راضی بود منتظره نتیجش هستم.

نظرات 14 + ارسال نظر
تنهاعشق 7 مرداد 1389 ساعت 13:00 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام سجاد جان امیدوارم که با یه رتبه یک رقمی الی دو رقمی قبول بشی.
من که همیشه میام بهت سر میزنم و آپ هات رو میخونم و نظر میذارم ولی یه مدتیه شما منت نمیگذارید و به وب من نمیاید خوب این از لطفیه که شما به بنده دارید.
انشاالله شما و همه ی دوستانی که اسم نوشتید قبول بشید.

ممنون فریده جان
این خوبی تو رو می رسونه
قول میدم مرتب سر بزنم

سلام عزیز


خیلی وقته سر نمی زنیااااااا

برات آرزوی موفقیت میکنم


آپیدم گلم..


فهلا؛..

مرسی پیمان جان
الان میام

رومینا 7 مرداد 1389 ساعت 16:05 http://black-love.blogsky.com/

امروز برات روزه گرفتم
نذر کردم قبول بشی دو روز روزه بگیرم
امروز روز اولش

حتما قبول میشی
به داداشی من ایمان داشته باش که قبول میشه

خدا کمکش کن

ممنون آبجی رومینای عزیز تو همیشه به من لطف داشتی و داری
خدارو شکر خوب بود راضی بودم

... 7 مرداد 1389 ساعت 16:40 http://www.delneveshteha7172.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟؟؟چه خبر تولده نمیخوای بیای تبریک بگی؟؟؟؟

راستی وبلاگ زیبایی داری اگه راضی به تبادل هستی منو با عنوان وبلاگم بلینک بد خبرم کن.

منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااا

ღیه کوچولو و آقاییش 8 مرداد 1389 ساعت 00:13

سلام..
خوبی؟ چطور بود؟رشته ات چی بود؟هرچی فکر کرد یادم نیومد..
اگه معماری بودی آسون نبود؟
من که خوب دادم
قبولیم 100%
کاری نکردم..دوست جونمی دیگه

ممنون آنی عزیز خوب بود خدارو شکر راضی بودم
به نسبت پارسال خیلی سختر بود
کامپیوتر ( نرم افزار )
خدا رو شکر که خوشحالی و کنکورت و خوب دادی

آرمین صالحی 8 مرداد 1389 ساعت 09:10 http://salehii.wordpress.com

درود
با آرزوی موفقیت برای تو .

زینب 8 مرداد 1389 ساعت 12:57 http://eshghojonoon.blogsky.com/

*می خواهم تصویری باشم که زمانیکه چشم بر هم می نهی ، می بینی
می خواهم نوازشی باشم که هر شب بدان نیاز داری
می خواهم، خیال تو باشم و حقیقت تو باشم
و همه چیز بین ما بماند
از تو می خواهم ، نیازمندم باشی
همچو هوایی که تنفس می کنی
می خواهم، مرا احساس کنی*
امیدوارم که قبول بشین...منم کنکور کارشناسی نا پیوسته دادم!
آپم بیاین خوشحال میشم!
موفق و عاشق و پایدار باشین تا ابد!

مینا 9 مرداد 1389 ساعت 03:04 http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

موفق باشی گلم!

سلام . . .

پسر . . .

قالب جدید مبارک . . .

خٌجگله . . .

راستی . . . شیری یا روباه ؟‌ ؟‌‌‌ ؟

اٌمیدوارم شیر ـ شیر باشی . . .

سلام.از صمیم قلب براتون آرزوی موفقیت میکنم.

بهداد 10 مرداد 1389 ساعت 10:02 http://behdadb.blogfa.com

داداش غمت نباشه...... انشاالله قبولی.... حالا کجا بیشتر دوست داری قبول شی؟؟؟

ســــ ـــــ ـلام . . .

عـــ ـزیزم . . .



----♥♥♥♥-----------------•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•-------------♥♥♥♥------$
$----♥♥♥♥---------------•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•---------------♥♥♥♥------$


____▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒
__▒▓████████▓▓▒▒▒
__▓██████████▓▓▓▒▒ _______________ ▒▒▒
_▓██████████▓▓▓▓▓▒▒_ _________ ▒▒▒▓▓▒▒▒
_▒▓██████████▓▓▓▓▓▒▒ ______ ▒▓██▓▓▓▓██▒
__▒▓███████████▓▓██▒▒ ___ ▒████▓▓█████▓▒▒
___▒▒▓███████████████████████████████▓▒
____▒▒▓▓████████████████████████████▓▒
_____▒▒▓▓█████████████████████████▓▒▒
_______▒▒▓███████████████████████▓▒
_________▒▓█████████████████████▓▒
__________▒▓███████████████████▓▒
____________▓████████████████▓▒
_____________▒▓████████████▓▒
______________▒▓██████████▓
_______________▒▓███████▓▒
________________▒▓█████▓▒
_________________▒▓███▓
__________________▒██▓
___________________▓▓


$----♥♥♥♥-----------------•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•-------------♥♥♥♥------$
$----♥♥♥♥---------------•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•---------------♥♥♥♥------$

آپــــــــــــــــــــــ ـم

فریناز 11 مرداد 1389 ساعت 12:53

سلام عزیزم امیدوارم موفق بشی ممنون که سر زدی با آرزوی موفقیت واسه تو و همه همسن و سال هات

رومینا 12 مرداد 1389 ساعت 23:29 http://black-love.blogsky.com/

میگم خیلی یادش بخیر

یادش خیلی خیلی بخیر

امیدوارم موفق باشی داداشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد