ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

یه مدته دل اجادسا گرفته

 

 

نمی دونم چی بگم یه مدته می خوام درد و دل کنم.     

دلم بد گرفته یه مدته خیلی تنها شدم منظورم دوست دختر و از این حرفا نیست. یه مدت خیلی دوست داشتم خیلی یه سری ها بهم خیلی نزدیک بودن یه سری ها هم نه زیاد. الان فقط و فقط سمیرا مونده همه دیگه به قول خودشون مشغولن نمی دونم چرا حتی جواب زنگ رو هم نمی دن. یه سری با هاشون صحبت میکنی میخوای ببینیشون میگن باشه بد قرار می ذاری بعد عمری بعد دانشگاه ببینیشون نمی آن جواب تلفنم نمی دن.

من نمی دونم دیگه چی کار کنم به قول مادرم زیاد نباید توقع داشته باشی از آدما کلا دستت نمک نداره خوبی می کنی خوبی نمی بینی منم موافقم البته یاد گرفتم زیاد توقع نداشته باشم ولی به خدا یه موقع به دوستات نیاز داری که کنارشون باشی. وقتی به گذشته نگاه می کنی می بینی وقتی می خواستن در کنارشون بودی ولی الان هیچ کدومشون نیستن.

خدایا شکرت که یک سری دوست جدید هست که آدم می تون بهشون تکیه کنه و در کنارشون باشه خدایا شکرت.

ببخشید زیاد صحبت کردم باید یه جوری درد و دل می کردم و سبک می شدم. ولی همتون و دوست دارم چه دوستای مجازی چه دوستایی که منظورم از این آپ بودن.          شب خوش

نظرات 17 + ارسال نظر
مصطفی 17 مرداد 1389 ساعت 01:22 http://www.e71.blogsky.com

سلام امید وارم خوب باشی وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن
نوشتن را خداوند افرید تا آدمها آنی را بیابند که در حقیقت می‌جستند و نیافتندش!
آرزومند موفقیت شما
مصطفی

سلام.
به نظر من کیفیت دوست مهمه نه کمیتش

موافق با تبادل لینک هستی آیا؟
لینکم کردی خبرم کن لینکت کنم!:دی

رومینا 17 مرداد 1389 ساعت 09:40 http://black-love.blogsky.com/

الهی رومینا بمیره برای این داداشیش که احساس تنهایی میکنه

فدای تو بشم من همه جوره کنارتم
تو فقط امر کن
دستور بده
رومینا زود اجرا میکنه

داداشی میخوای همین الان زود بیام پیشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاری نداره
تو فقط دستور بده عزیزه دلم

خدا نکنه آبجی
مرسی در این شکی نیست
شما ثابت شده اید برای ما

شاد و سبز باشی آبجی رومینا

faryad 17 مرداد 1389 ساعت 11:37 http://mojebigarar.blogfa.com/

عفو بین?الملل خواستار تحقیقات کامل در مورد قتل عام زندانیان سیاسی مجاهد و مبارز در سال 1367 شد
عفو بین?الملل از رژیم ایران خواسته است:
تمامی?زندانیانی را که به?خاطر اعتقادات سیاسی، مذهبی یا سایر عقاید، وابستگی قومی، زبان، ملیت یا وابستگی اجتماعی به زندان انداخته شده?اند آزاد کند.

سلام ...

عزیزم . . .

منم از دوستی هیچ چیز خوبی ندیدم . . .

همیشه هم تنها بودم و هستم . . .

این تنهاییمم خیلی دوست دارم . . .

.............

همه دوستیای شده . . . دوستیه خاله خرسه !‌ ! !

. . . . . . . .

قربونت ک ه دلت گرفته . . .

خوبه بالاخره جایی و داریم که بخوایم بیایم خودمون و تخلیه کنیییم .. .

جاییی که دادم بزنیم هیچ کی صدامون و نمی شنوه . . .

. . . . . . .

دوستت میدالم . . .

دیگه دنیاست نیلوفر جان
درسته قشنگه ولی یه موقع میخوای ..........

ممنون از احساس هم دردیت

آره اینجا جای خوبیه ولی دوست دارم صدام بر نگرده یه سری گوش باشن که گوش کنن

منم همینطور دوست عزیز

شاد و سبز باشی

وجیهه 17 مرداد 1389 ساعت 22:51 http://mv4ever.blogfa.com

سلام خوبی؟ چی شده؟ چرا به من زنگ نزدی؟ بچه های دانشگاه همه بی معرفت بودن. سخت نگیر. من هستم همیشه .

ممنون دیگه نشد زنگ بزنم بهت
آره بیشتر منظورم بچه های یونی بودن
ممنون که هستی وجیهه جان

شاد و سبز باشی

تنهاعشق 18 مرداد 1389 ساعت 12:43 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام سجاد جان.
به خدا نمیدونم چی بگم. آره رسم دنیا خیلی بد شده همه همدیگه رو وقتی میخوان که بهش نیاز دارن ولی وقتی طرفشون نیازش داشته باشه باهزار عذر و بهانه میذارن میرن.
خوشحال میشم اگه بتونم شنونده واسه درد و دلات باشم. هرچی باشه ما هم دوستای مجازی خوبی باهم هستیم.البته این اواخر شما زیاد به بنده سر نمیزنی ولی همون سجادی.

و همیشه خوب بودی و هستی
بی معرفتی از ما بوده

ممنون از لطفت شاد و سبز باشی

رومینا 18 مرداد 1389 ساعت 14:16 http://black-love.blogsky.com/








دختر به این نازی

آرمین 18 مرداد 1389 ساعت 14:50 http://salehii.wordpress.com

سلام دوست عزیز
بعضی حرف ها آنقدر سخت است که حتی نمی شود گفت
آپ هستم
ممنون .

بهداد 19 مرداد 1389 ساعت 14:09 http://behdadb.blogfa.com

یا الله

داداش خدا بد نده کجایی بگو کمپوت گلابی بخریم بیاییم عیادتت..... وجیهه بی معرفت خودتی.... آخه از تو بی معرفت ترم هست؟؟؟ سجاد جون جون خودم میام بگو کجا بیام.....

مرسی بهداد جان شما اثبات شده ای
فقط ما موندیم الان کدوم خط دستته هر هفته خط عوض می کنی

زینب 20 مرداد 1389 ساعت 15:36 http://eshghojonoon.blogsky.com/#

سلام آقا سجاد!خوبین که؟
خوب ما رو فراموش کردین...نه سر میزنین نه آپ میکنین خبر میدین!
بازم به خودم که با مشکلاتم بازم دوستامو فراموش نمیکنم!
همیشه همین بوده و تا هست همین هستْ!
آدما خیلی نا مهربون شدن خیلی زیاد............!
موفق و پایدار باشید تا ابد!

ممنون زینب خانوم
نه چه فراموشی من که هرز گاهی سر می زنم
حرفاتون و کاملا قبول دارم و موافقم


شاد و سبز باشی زینب جان

یعنی این دلتنگی به منم مربوط می شه سجاد جان؟
من فقط خواهش می کنم از من دلخور نباش.. حداقل توی این زمان.
می دونی که برام خیلی عزیزی.... فکر نکن تنها وقتی که گفتی دلخوری صدام در آمد... این بار اگه حرف نمی زدم شاید اصلا لیاقت اسم دوست رو نداشتم. فقط خواستم بدونی که اگه نمیام واقعا سرم شلوغ بوده. منو ببخش اگه نبودنم دلت رو شکسته...

نه ترنج جان هیچ کدوم از دوستای مجازیم خطابم نبودن هر چند خیلی از همین دوستای مجازی واسم خیلی عزیزتر از بقیه هستن

چرا از تو دلخور باشم من درکت میکنم که گرفتاری همین که سر زدی واسه من کلی ارزش داره
ممنون ترنج جان شما هم همینطور
تو همیشه واسم یه دوست بودی هستی خیالت جمع
بزار اونا که دلم و شکستن احساس تاسف بخورن نه تو
خجالتم نده


شاد و سبز باشی دوست جونم

یلدا 22 مرداد 1389 ساعت 19:01 http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام.. خیلی دلیلا داره که نمیشه گفت.ادمها فرق میکنن..دنیا هاشون فرق میکنه.. زندگی ها و...
فقط ببخشید

مرده شوره این آدمارو ببرن
چه طور اون موقع که نیاز داشتن آدما و دنیاهاشون فرق نداشتن
الان که باب میلشون نیست فرق دارن
از تو که ۲ ساله من و میشناسی بعید بود از این حرفا یلدا
خدارو شکر یکی از اون آدما جرات داشت حرف بزنه

شاد و سبز باشی همیشه دوست عزیز

نیلوفر 23 مرداد 1389 ساعت 17:19 http://everything2.blogsky.com

بابا تو که بدتر از منی........

مینا 30 مرداد 1389 ساعت 02:58 http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

آخ من یکی که دیر اومدم...یکی از اون دوستای بی وفا!!! خدا کنه همیشه دورو برت پر باشه که اینقد دلت نگیره پسر خووووب!

دمی با غم بسر بردن جهان یکسر نمی ارزد
به می بفروش دلق ما کزین بهتر نمی ارزد.
حافظ

فهیمه 30 مرداد 1389 ساعت 13:30

هنوز اسم بعضی ها رو پیشخون مغازه خاطراتم مونده انگار دست برداشتن از این همه اسم و خاطره اونقدرا هم راحت نیست ...
گاهی راست راستی نمیشه چیزی رو عوض کرد گاهی دلت میگیره و کسی نیست ... فرصت یک لحظه حرف زدن نداری و غربت یک لبخند رو نمیشناسی اما این آخر راه نیست ...
غروب که میشه دلت از دلتنگی خسته میشه و به یاد یادگاری زمان میافتی. خاطرات دست نخورده رو از رو پیشخون برمیداری و تو تونل گذشته میخوای سفر کنی که هجوم دلتنگی خاطرات دلتنگت میکنن و باز منصرف میشی...
کاش تنها توقع آدما از هم شاد بودن و شاد موندن بود تا سفرها بی خطر بشه. کاش تن گرم نوشته ها با تن سرد خاطرا ها همخونی داشت کاش ...

مرسی
ولی ای کاش به جای این همه ۲ خط روان می نوشتی
شاد و سبز باشی همیشه دوست عزیز

آزاده و آتیلا 1 شهریور 1389 ساعت 10:09

سلام.از بی نمک بودن دست نگو که ...
که از من به بابای آتیلاهم سرایت کرده و دستش از دست منم بی نمک تر شده.
در هر صورت دوست مجازی رو برای یک همچین روزی گذاشتن دیگه! نه؟

دقیقا الان دوستای مجازی با معرفترن تا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد