ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

به یاد ...

 

گفتم : بگو

سکوت کرد و رفت

و من هنوز گوش میکنم!

                               ( قیصر امین پور )

ما هیچ نیستیم ، جز سایه ای زخویش

آیین آینه ، خود را ندیدن است

                                     ( قیصر امین پور )

نظرات 6 + ارسال نظر
حجت الله 13 اسفند 1389 ساعت 01:47 http://life-stinks.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
به نهوه خودش جالب بود
بعد مدتها اپم تشریف بیارین خوشحال میشم


الی 15 اسفند 1389 ساعت 18:48

یه ربعه دارم فکر میکنم که مثل آدم برات کامنت بذارم.ولی با تمام حافظه ی شعری چیزی از قیصر یادم نیومد جز چند بیت غزل که اونم چون مطمئن نیستم نمینویسم. آپم

یادت اومد برام بنویس

الی 17 اسفند 1389 ساعت 15:15

سلام ببین لامذهب این ای دی اس ال چه میکنه من هر روز تو اینترنتم. توقع دارم همه باشن...دیشب رفتم خونه یادم رفت کتابمو ببینم. دیدم مینویسم برات...

ممنون منم با وایمکس ایرانسل کانکت میشم

فرانک 18 اسفند 1389 ساعت 23:51

سلام سلام
کم گوی و گزیده گوی
داستان شعری که نوشتی
به کجا میبره آدمو قیصر امین پور؟
خدارو شکر که خوبی و مثل همیشه قلمی توانا

آره
ممنون فرانک عزیز
امیدوارم هرجا هستی خوش و خرم باشی به قول ماهی سیاه کوچولو
شاد و سبز باشی

کفسان 19 اسفند 1389 ساعت 12:02 http://alonebee.blogfa.com

سلام
مطالب خوبی دارید
موفق باشید .

ممنون دوست عزیز

مونا 21 اسفند 1389 ساعت 14:39 http://www.razhaiiebaran.blogfa.com

سلام خیلی وقت بود تو وبت نیومده بودم عالی بود عالیتر شده

سلام عزیزم مرسی که اومدی
امیدوارم مثل قبل بوده باشه هرچند یه مدت واقعا سرم شلوغه
خوشحالم که خودتم صاحب خونه شدی هرچند اینجا هم خونه خودته
شاد و سبز باشی گلم





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد