ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ما باید همان ماهی قزل آلا باشیم

 

ما باید همان ماهی قزل آلا باشیم

قزل آلا بر خلاف جریان رودخانه شنا می کند و به رشد می رسد.

یادت باشد منظورم این نیست که با تمام قوانین زندگی مخالفت کن. نه ٬ منظورم این است که برای موفقیت باید چیزهای بسیاری را فدا کنی و این کار هر کسی نیست.

زندگی رویایی است بی پایان برای آنان که عظمت خدا و عظمت همت انسانی را درک می کنند. زندگی سراسر رویاست زمانی که تو برخلاف جریان رودخانه شنا می کنی.

زمانی که همه می نالند و شکایت می کنند تو با خودت تکرار کن که شکایت کردن مد نیست. پس باید کاری کرد.

رودخانه ی موفقیتت را پیدا کن و شنا کردن را بیاموز تا بتوانی

چون تو آفریده شده ای تا بتوانی

نظرات 6 + ارسال نظر
luie.aragon 29 فروردین 1390 ساعت 15:31 http://www.luiearagon2.blogfa.com

سلام افل انرژی دلم برات خیلی تنگیده داش واسه همه برو بچ دلم تنگیده حسابی

سلام عزیزم
ما هم دلمون برای شما تنگ شده
اصلا همه دلشون برای همه تنگ شده
انشاالله همه در کنار هم دوباره

آزاده و آتیلا 30 فروردین 1390 ساعت 01:48 http://www.atila1387.blogsky.com

سلام دوستم.سال نو مبارک.خیلی وقت بود فرصت سرزدن به دوستامو نداشتم ولی مثل اینکه دوستامم سرشون خیلی از من شلوغترهو
امیدوارم سال خوبی داشته باشی.

سلام دوست عزیز
سال نو شما هم مبارک
همچنین برای شما هم سل خوبی باشه
حتما میام و بهتون سر می زنم
شاد و سبز باشید

م... 30 فروردین 1390 ساعت 08:39

اولا سلام دوما اینکه نظرای منو میخونی برام نظر نمیذاری خیللی بده
سوما اینکه برات مهم نیست که چه اتفاقایی برام میوفته از اون بدتره
چون منم مجبور میشم اخلاقمو عوض کنم میدونی که اینکارو میکنم چهارما هم یادم رفت

سلام گلم
عزیزم من که واست نظر گذاشتم
چرا واسم مهم نیست خیلی هم مهمه

م... 30 فروردین 1390 ساعت 08:41

چهارما هم یادم اومد اون ماهیه آزاده که خلافه جهت رودخونه میره نه قزل آلا

اااااااا
مرسی از راهنماییت گلم

الی 30 فروردین 1390 ساعت 09:35

هوووووورررراااااااااا
اول شدم.....
بله بله موافقم....
من آپم با یه غزل از خودم...اونم برای اولین بار در اینترنت....
بیا دیگه....

خوش اومدی
ولی فکر نکنم اول بشی
واقعا چه خوب جالب شد حتما میام
شد و سبز باشی

الی 30 فروردین 1390 ساعت 09:36

ضایع شدم...ممکنه اولین نفر نبودم چون تایید میکنی...

مهم حضور سبزته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد