ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

دوست دارم

 

تقدیم به عشق چهار حرفی  

 

با تمامه احساسات  

 

 

 

 

  

 

 

وقتی تو رو برای اولین بار دیدم ، هر روز با دیدنت دلم پرواز میکرد ، یه جورایی آرامش رو ازم گرفته بودی ، یه کم که گذشت دیدم حسم به تو چیز دیگه ایست ، احساس کردم رنگ و بوی دیگه ای داره ، به اینکه هر روز صداتو بشنوم ، هر روز ببینمت ، نمیدونم ، با خودم فکر میکردم هر کاری بکنم که فقط مال خودم باشی ، حاضر نبودم به هیچ وجه از دستت بدم ، اون وقت بود که فهمیدم عاشقت شدم .

عشق ...........  همون  کلمه ملکوتی و رویایی ، و حالا که به دستش آوردم ، می خواستم هر جور شده با چنگ و دندون اونو حفظ کنم ، حتی به هر قیمتی و این رو بدون و مطمئن باش ، به این رسیدم که زمانی میتونی ادعا کنی عشقت واقعیه که رهاش کنی و بزاری عشقت پرواز کنه ، آزاد آزاد ، بزاری اونقدر بره که انتهای آسمون ببینیش ، مطمئن باش اگه دلش عاشق باشه و اگه برگشتنی باشه بر میگرده و اون وقته که عشق شکوه و عظمتش رو نشونت میده و تو واقعا خوشبختی ، اما اگه برنگشت بسپارش دست خدا ، بزار اینقدر پرواز کنه تا به اون جایی که میخواد برسه ، به همون جایی که دل کوچیکش شاد باشه و احساس سعادت کنه ، درسته که دیگه مال من نیست و برای من آواز نمیخونه ، درسته که تحمل نبودن و نداشتنش خیلی سخته ، اما اگه اون راضی و خوشحاله ، تو هم باید از خوشبختی و شادی اون خوشحال باشی و براش آرزوهای زیبا داشته باشی ، اگه تونستی این کار رو بکنی ، تونستی به این احساس خدایی برسی ، اونوقته که میتونی ادعا کنی عاشقی و به عشقت افتخار کنی ، پس بدون من به همه اینها رسیدم ، چون اون وقتی که فهمیدم چقدر عاشق عشقتی با خودم فکر کردم دیدم  نه  ، هنوزم همو نقدر دوستت دارم و رسیدن تو به آرزوهات ، برای من هم آرزوست و دوست دارم به همه آرزوهات برسی حتی به این قیمت که خدای نکرده مال من نباشی ... پس میتونم ادعا کنم عاشقتم و یه دنیا دوستت دارم  

پس تو هم بیا و من و 

مثل همان لحظه اول عاشقی مان ٬ مثل همان نیمه شب عشق مرا دوست داشته باش عزیزم ...

مثل همان لحظه دیدارمان که مرا در آغوش خودت میفشردی و بر گونه ام بوسه ای میزدی دوست داشته باش ...

عزیزم مرا مثل آن لحظه ای که برای شنیدن صدایم و دیدن آن چشمهای سیاهم بی قراری میکردی دوست داشته باش ...

مرا دوست داشته باش مثل آن لحظه ای که چشمهای زیبایت را برایم خیس میکردی ٬ مثل آن لحظه ای که در زیر باران قدم میزدی و به یاد من ترانه عاشقی را زیر لب زمزمه میکردی ...

مرا مثل گذشته دوست داشته باش عزیزم ...

مثل آن لحظه ای که دستهایم را میگرفتی و با هم در کوچه های شهر عشق قدم میزدیم دوست داشته باش ...

مثل همان لحظه هایی دوست داشته باش که به داشتن چنین عشقی مثل من افتخار میکردی ...

مرا مثل آن لحظه ای دوست داشته باش که گلهای باغ زندگی را دسته دسته میچیدی و به من هدیه میکردی ...

عزیزم مرا مثل لحظه ای که از دوری من اشک میریختی و زندگی برایت بدون من هیچ معنایی نداشت دوست داشته باش ...

رسم عاشقی  دوست داشتن و محبت و وفاست ، پس عزیزم بیا و رسم عاشقی را خوب به جا بیار  ...

مرا مثل گذشته دوست داشته باش تا زندگی من نیز مثل گذشته شیرین و پر از آرامش باشد ...

مثل آن لحظه ای که هنگام غروب دلتنگ من می شدی دوست داشته باش ٬ مثل لحظه ای که من در آن لحظه برای تو اشک میریختم و با صدایم به تو آرامش میدادم ، با همان آرامش عاشقانه ات مرا دوست داشته باش ...

مرا دوست داشته باش عزیزم چون تو در این دنیای بزرگ تنها کسی هستی که مرا دوست میداری ...

عزیزم بیا و تو هم تنها کسی باش که من تو را دوست میدارم . . . 

 

 

 

 

               

 

 

نظرات 49 + ارسال نظر
هیچکس 21 بهمن 1387 ساعت 07:42 http://darbidar.blogfa.com

بالاخره عزیزت مثل کدوم لحظه دوستت داشته باشه ؟
عزیز آدما همیشه دوستشون دارند اما چون سن دوست داشتن میره بالا تجربه دوست داشتن هم زیاد میشه اون موقع آدما فکر می کنند که دیگه دوست داشته نمی شن اما اشتباه می کنن

همون لحظه ای که خودش دوست دره
درست میگی ولی مهم اینه که کی دوسشون داشته باشه آیا اونی که دوسش داره همون کسی هست که اونم دوسش داره یا نه

سلام دوست عزیز
وبلاگ بسیار زیبا و مقبول و زیبایی دارید
موفق و پیروز باشی
تشکر از اینکه من را خبر کردی
جهان سپاس و مهربانی
خدا نگهدار تان باد

ممنون عباس جان خونه خودتونه
خواهش میکنم وظیفه بود
شماهم موفق باشید

سلام سجاد عزیزم،
خوبی؟ بهت تبریک می گم که اینقدر روح بزرگی داری.. امیدوارم به اون چیزی که دوست داری و لیاقت تو رو داره برسی و همیشه سعادتمند باشی.
همه راز هستی عشقه، اصلا به وجود اومدن این دنیا عشقه. و این خیلی خوبه که ما آدم ها دوست داشتن رو داریم...
شاد باشی عزیز.

ممنونم ترنج بانو خوبم
خواهش میکنم عزیزم
ممنون از تبریکت
تو هم همچنین عزیزم شاد و خرم و البته سبز

linda 21 بهمن 1387 ساعت 12:44 http://marjaneh.blogsky.com

وای مثل همیشه خیلی با احساس بود
ممنون
بقیه پستها را هم میام می خونم فردا
شاد باشی

مرسی لیندا جون نظر لطف توئه پس منتظرتم زود بیا

فریناز 21 بهمن 1387 ساعت 13:11 http://gharibe20051.blogfa.com

سلامسجاد جان تو بهترین کادو رو برای ولنتاین به عشقت دادی گلم و اون صداقتته
عاشق بمونی تا ابد گلم تا ابد

ممنون فریناز جان مرسی از لطفی که کردی و به من سر زدی

فریناز 21 بهمن 1387 ساعت 13:12

خیلی با احساس نوشتی تحسین برانگیزه احساست آفرین

رویا 21 بهمن 1387 ساعت 13:52 http://ghalbesabor.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
ممنون که منو لایق میدونی و بهم سر میزنی
من آدرس وبلاگ دیگم رو برات نوشتم
خوشحال میشم اونجا ببینمت .
آخه اونجا خونه ای هست که تمام دلتنگیهامو توش فریاد میزنم .
دلم میخواد اونجا هم اسم زیباتو ببینم .
مطالب شما رو هم الان ذخیره میکنم و میرم بخونم .
موفق باشی

ممنون رویا جان خواهش مینم این چه حرفیه مرسی از اینکه آدرس وبلاگتو نوشتی حتما میام سر می زنم
شما هم موفق باشید

سلام..اومدم..چشم من چاق نمیشم..فقط 60 کیلو میشم :)))
من که هم اینجا هم تو نظر سنجی میزنم...عالی..راستی تو نمیخوای بگی این همه عاشقانه ماله کدوم آدم خوشبخته؟

خوش اومدی
اگه پستای قبلیمو خونده باشی می فهمی کیه البته من تو پستای قبلی اسمشو برده بودم یعنی همون عشق ۴ حرفی بازم ممنون سر زدی عزیزم

شیرین 21 بهمن 1387 ساعت 17:06 http://lionqueen.blogsky.com


مطلبت قشنگ بود و جالب
و عشق تنها در نهاد است و بس ؛نه در...
ممنون از حضورت

مرسی باران جان

ماهی خانوم 21 بهمن 1387 ساعت 19:31

سلام دوست گلم
با اینکه ژستت باز هم مخاطب خصوصی داشت اما برای عرض ادب و انجام وظیفه ژیام گذاشتم که ازت تشکر کنم که خبرم کردی.
شاد باشی

مرسی از اینکه اومدی و خوشحالم کردی ماهی خانوم

در پی انسانیت 22 بهمن 1387 ساعت 00:22

سلام
متنت سر شار از احساسات بود....
از آقایون این چیزا بعیده...
اما...
امیدوارم به اونی که میخوای برسی البته زیاد التماس نکن که اینم از آقایون بعیده

خواهش میکنم
نه قبول ندارم اصلانم بعید نیست
ممنون انشاا... شما هم به هر کسی که دوست دارید برسید دوست عزیز
چشم این نصیحتتون یادم می مونه ولی من التماسی ندیدم ولی بازم ممنون که اومدید چه خوب میشد یه نشونه ای میزاشتید

صبا(ن.و) 22 بهمن 1387 ساعت 01:22 http://saheleparvaz.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
بسیار زیبا و دلنشین نوشته بودی
خیلی قشنگ توصیف کرده بودی احساساتتو
خوب درک می کنم
آرزو دارم که به هر اونچه که در دل داری دست پیدا کنی
آرزو می کنم این عشقی که در موردش نوشتی همیشه همرات باشه
همیشه عشقت باشه
دلت لیاقت اینو داره که با عشق زندگی کنی

ممنون نظر لطف توئه
مرسی از اینکه درکم میکنی همچنین منم همین آرزو رو واسه شما میکنم
بازم ممنون

اکبر 22 بهمن 1387 ساعت 07:36 http://kismee.blogsky.com/

سلام ممنون که سر زدی نوشتهات هر روز بهتر از دیروزه

قربونت اکبر جون

النا 22 بهمن 1387 ساعت 08:21 http://www.mehr_1386.persianblog.ir

سلام
ممنون که سر زدین
حال منم خوبه
شما چطورین؟
متن زیبایی را انتخاب کردید(انتخابی بود یا فی البداهه؟؟؟؟)
به هر حال عالی بود
به امید مشاهده دوباره کامنت شما

منمخوبم ممنون عزیزم که سر زدی چشم حتما

پیمان 22 بهمن 1387 ساعت 08:47 http://helya-karen.blogsky.com/

هزاران لحظه می باید تا دوست داشتن به کمال برسد
دوست داشتن کم کم و آهسته آهسته به اوج می رسد

مرسی پیمان جان که ما رو قابل دونستی عزیزم

سید محمد 22 بهمن 1387 ساعت 10:49 http://Sazedel.Com

سلام داداشی مهربونم.
خوبی؟ می گم اینارو خودت نوشتی همه اشو؟
یه همچین متنی رو یه آدم معمولی نمی تونه بنویسه. مطمئنم.

قربونت محمد جان بله عزیزم بیشترشو خودم نوشتم البته ۹۰ ٪ شو
میشه منظورتو از آدم معمولی بگی ما هممون وقتی بیوفتیمتو حسش این متن که کمه می تونیم یه کتاب بنویسیم درست نمی گم

سلام خوبی؟
آپ بسیار زیبایی بود
مرسی خبرم کردی
شاد باشی

خوبم مهدی جان ممنون عزیزم که اومدی خواهش میکنم وظیفه بود تو هم همچنین گلم

روژان 22 بهمن 1387 ساعت 15:03 http://www.ramz-e-shab.blogfa.com

سلام دوسته من
مرسی که به وبم سرزدی
و مرسی از شعر قشنگت
من مثه شما بلد نیستم قشنگ بنویسم
ببخشید
امیدوارم همش شاد باشین همیشه

خواهش میکنم به شما که دوستام هستید سر نزنم به کی سر بزنم
قابل شما رو نداشت این چه حرفیه
شما هم شاد و سبز و خرم باشید عزیزم

چقدر با احساس !!!

ممنون ولی چرا گریه؟

کمال 22 بهمن 1387 ساعت 23:55 http://baroonedeltangi.blogsky

سلام سجاد جان
من نمی تونم این حرفو درک کنم
آخه وقتی به عشقت نرسیدی چطور می خوای بازم عاشقش باشی
اگه این طور باشه باید تا آخر عمر عاشق اون باشی
و دیگه نباید عاشق بشی
و اگرم بشی به نظرم باید کلا عاشق دومی باشی
و اونو همون طور که گفتی بسپری به خدا
به نظر من عشق یه طرفه جز عذاب برای دو طرف هیچ چیز دیگه ای نداره
پس اگه داره میره بذار بره و خودتم بهش فکر نکن
اگه خودش خواست برگرده اونوقته که عشق دو طرفه هست
همه ی اینا خیلی سادست
نباید سر در گم باشیم
منم تقریبا یه همچین وضعیتی دارم
همه چی رو باید سپرد به خدا
در پناه خدا

مرسی کمال جان از اومدنت
کسی نگفته نرسیدم
متنه من دلیل به نرسیدن من نیست اصلا من چنین چیزیو نگفتم
تو درست میگی اگه اولی تموم شه باید به فکر دومی باشی قبول دارم ولی اصلا نوشتم تو این وادیا نیست

من هیچ وضعیتی ندارم خوش و خرم دارم زنگیمو می کنم با همم خوشیم و سردرگمم نیستم تو هم اگه یه ذره بیشتر به این قضیه فکر کنی و بیشتر باهاش حرف بزنی از این وضعیت میای بیرون

واقعا باید همه چیرو سپرد دسته خدا
موفق باشی عزیزم

سلام
متن زیباییی نوشتین که البته این نوع عشق به نظرم خیلی نایابه....

هرچند که من یه نمونش رو دیدم ولی بازم باورش برام سخته.........

موفق باشی

ممنونم عزیزم از نظرت موفق باشی

فریناز 23 بهمن 1387 ساعت 08:13 http://gharibe20051.blogfa.com

سلام دوست گلم بدو بیا که اپم

باشه عزیزم الان میام

بهداد 23 بهمن 1387 ساعت 09:23 http://www.behdadb.blogfa.com/

زیبا و فوق العاده بود

ممنونم بهداد جان

علی 23 بهمن 1387 ساعت 12:44

سلام سجاد جان
خوبی؟

ممنون که آمدی سر زدی به من
ممنون

وبت عالیه
:))
تبریک


حرفهایی است برای گفتن و حرف هایی برای نگفتن،
که هرگز سر به ابتذال گفتن فرو نمی آورند .
و سرماییه ماورایی هر کس، به اندازه حرف های ناگفته اوست ...
« علی شریعتی »


سلامت باشی و شاد

مرسی علی جون که سر زدی و ممنون از سخن قشنگی که از دکتر شریعتی گفتی خوشحالم کردی بازم به ما سر بزن موفق باشی

کامی 23 بهمن 1387 ساعت 14:56 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
من مغزم در روابط عشقی خوب کار نمیکنه
به قول آلب انیشتن
عشق مانند ساعت شنی همان گونه که قلب را پر میکند مغز را خالی میکند
پیییییییییییییششششششش ماااااا بیییییییییییییییا

ممنون کامی جون که اومدی و مرسی از نظر قشنگو گفته آلبرت
موفق باشی

سلام خوبی؟[گل]

دفتر عشق به مناسب روز ولنتاین با دو متن جدید به روز شد[قلب]

منتظر حضور سبز شما هستم[گل]

[قلب][قلب][قلب]

آن دم که اشک از چشمانم سرازیر شد ، حس کردم دلتنگی همدمم شده ، دلتنگی که آمد ، دلم از غم و غصه به درد آمد ، تو را از خدای خویش آرزو کردم ، و خداوند هدیه ای زیباتر از گل به من داد تا آن روز ، روز عشق در زندگی ام باشد...

[قلب][قلب][قلب] [گل]

سلام دوست عزیز خوبی؟[قلب][گل][قلب][گل]
دفتر عشق به مناسبت روز ولنتاین با دو متن جدید به روز شد
منتظر حضور سبز شما هستم
شاد باشی
[قلب][گل][قلب][گل]
آن دم که اشک از چشمانم سرازیر شد ، حس کردم دلتنگی همدمم شده ، دلتنگی که آمد ، دلم از غم و غصه به درد آمد ، تو را از خدای خویش آرزو کردم ، و خداوند هدیه ای زیباتر از گل به من داد تا آن روز ، روز عشق در زندگی ام باشد...
[قلب][گل][قلب][گل]

سلام.

مریم 24 بهمن 1387 ساعت 13:48 http://www.fairstorm.blogfa.com

سلام
به به من که خیلی از وبت خوشم اومد ماهی سیاه کوچولو

ولنتاین مبارک

مرسی مریم خانوم نظر لطفتونه

دریا 24 بهمن 1387 ساعت 14:11 http://www.daryaadel.blogsky.com

سلام.

روز عشق مبارک. امیدوارم روز خوشی رو داشته باشید.

منتظر حضور سبزتون هستم.

موفق باشید.

مرسی دریا جان که به من سر زدید روز عشق شما هم مبارک شما هم روز خوشی داشته باشید

سلام.با شعری جدید از خودم به روزم و منتظر نقد و نظر شما
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

کامی 24 بهمن 1387 ساعت 15:02 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
اشتباه شد آلبرت
دادا من پست جدید گذاشتم
درباره لبه
اگه دوست داری بیا
مطمئن باش به اطلاعاتت اضافه میشه درباره لب رو میگم
پیییییییییش ما بیییییییییییییا

چشم دادا حالا چرا لب باشه می آم

رویا 24 بهمن 1387 ساعت 21:56 http://ghalbesabor.persianblog.ir

سلام دوست گلم
ببخش نمی تونم اسمت رو تلفظ کنم
اومدم بگم
ولنتاینت مبارک

ملنتاین شما هم مبارک
اسم من سجاد
مجبور نیستید منو اجادسا صدا کنید
ممنون که سر زدید
عزیزم موفق باسی و سبز

مریم 24 بهمن 1387 ساعت 23:06 http://www.piaderoya.blogfa.com

سلام سجاد جان
واقعا زیبا بود
ممنون که خبرم کردی
قربونت
بای

خواهش میکنم مریم جان ممنون که قدم رنجه فرمودین بازم به ما سر بزنید

سعید 25 بهمن 1387 ساعت 11:50 http://picgallery.blogsky.com

سلام سجاد جان
من آپم
وقت کردی سری به ما بزن خوشحال میشیم

ممنون سعید جان سر زدی باشه حتما میام سر میزنم

سلام.با شعری جدید از خودم به روزم و منتظر نقد و نظر شما
با احترام:
رضا یوسف زاده تهرانی

مونا 27 بهمن 1387 ساعت 15:23 http://www.arazelesabz.blogsky.com

سلام! خوبی؟! بالاخره اومدم و سر زدم، آخرین بار گفتی که وعده ی دیدارو گذاشتی! اما وقتی اومدم 2 تا آپ دیگه هم داشتی. بابت ولنتاین باید بگم متن خیلی قشنگی بود! تو نظر دهی ات هم چشم، چشم، چشم! (چون می دونم بدت میاد بازم چشم!!) شرکت می کنم. دیگه اینکه هو.... این 4 حرفیه کیه؟!

ممنون مونا جان
این ۴ حرف خوب معلومه دیگه ....

فهیمه 28 بهمن 1387 ساعت 16:37

سلام
زندگی خصوصی خودتو در معرض نمایش نذار (ببخشید که اینقد رک گفتم خودت ازم خواسته بودی) از نظر من گذاشتن مسایل خصوصی زندگی تو بلاگ کار جالبی نیست. i told it as a freind

مرسی فهیمه جان خوشحالم کردی بعد مدتها اومدی و یه سر زدی ممنون از راهنماییت میشه بگی چیرو ازت خواسته بودن زندگیتو در معرض عموم نذاری یا روک بودن
ممنون ولی از نظر من مشکله خاصی نداره ( ابرو )
البته به نظر شما هم احترام میزارم ولی نمی تونم قبولش کنم
ممنون عزیزم شاد باشی و سبز
به امید دیدار عزیزم انشاا... زود زود زود خوب بشی

رویا 29 بهمن 1387 ساعت 15:01 http://ghalbesabor.persianblog.ir

سجاد عزیز سلام
خوب هستید ؟
خداروشکر
ممنون که بهم سر زدید
تو وبلاگ جدید
البته این قدیمی تره
راستی فکر کنم حالا دیگه راز زندگی منو بدونید .
من کسی رو دوست داشتم که دو سال پیش تو یه حادثه از پیشم رفت . امید تو دریا غرق شد .
دوریش رو نتونستم طاقت بیارم

سلام
ممنونم رویا جان که بهم سر زدی
بله یه چیزایی فهمیدم
امید وارم بتونی بیشتر به آینده امیدوار باشی و رفتنه اونم قسمت بوده و اگه بودم دوست داشت تو محکم باشی و امیدوار و البته سبز و خوبه که به یادشی عده ای هستند که در کنارشونن ولی فراموش میشن واقعا دوست داشتن تو قابل تحصین موفق باشی دوست عزیز

دختر نارنج و ترنج 29 بهمن 1387 ساعت 16:07

سلام سجاد عزیز،
خوبی؟ چه ساعت باحالی این کنار گذاشتی! خیلی وقت نیست، درسته؟ چون من یکی دو باره که میام می بینمش.. یا شاید هم بوده من نمی دیدم!!!

سلام ترنج بانو جان
مرسی خدا رو شکر
آره تازه گذاشتم

نیلوفر 30 بهمن 1387 ساعت 18:03 http://nilufareabi.blogsky.com/

سلام
ممنونم که جویای احوالمون هستی
خوشحالم که همچین دوستانی دارم

خواهش میکنم عزیزم منم همچنین

فریناز 1 اسفند 1387 ساعت 12:07 http://gharibe20051.blogfa.com

سلام گلم اپم بدو بیا

اومدم

کامی 1 اسفند 1387 ساعت 14:22 http://www.amooyadegar.blogsky.com

سلام
مستر به ما سر نزنی خسته میشی
بابا بلاگت حرف نداره ما که هر دفعه میایم حال میکنم مخصوصاً با این شعر خدات که محشره
باشه ما هم در نظر سنجی میشرکتیم
پییییش ما بیییییییییا

چشم میام عزیزم

مریم 1 اسفند 1387 ساعت 19:14 http://titanic.blogsky.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.
3



آپیدم بدوبیا

منتظرتم

اذیت میکنی باشه منم واسه این که تلافی کنم میام
۱ هیچ به نفع تو

واژه ای اشنا اما بیگانه با قلبها!
واژه ای گریان دلتنگی درد آن !
بی اختیار گمشده در خزان سال !

[گل][گل][گل]

سلام دوست خوبم [گل]

دفتر عشق منتظرشماست [قلب]

ممنون میشم اگه با حضور گرمت

واژه ای اشنا اما بیگانه با قلبها [قلب]

را به روی دفتر عشق بنویسی [گل]


[گل][گل][گل][گل]

چشم مهدی جان ممنون که خبرم کردی الان میام

الی 2 اسفند 1387 ساعت 19:02

سلام.من خیلی وقت بود نمیتونستم برات نظر بذارم...
به نظر من وبت خوبه...
منم آپم

ممنون که اومدی چشم حتما میام

هیچکس 3 اسفند 1387 ساعت 18:51 http://darbidar.blogfa.com

اگه وقت کردی بیا پست جدیدم رو ببین برام مهمه نظرت رو دربارش بدونم

چشم الان میام

سهراب 18 اسفند 1387 ساعت 18:02

سلام سجاد جان. وبلاگت خیلی سنگینه یه فکری واسش بکن ولی مطالبت خیلی جالبه.
بازم میان سراغت فعلا بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد