ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

آیینه

 

سلام به همه دوستان خوبید ببخشید یه مقدار با تاخیر اومدم

تولد جاتون خالی خیلی خوش گذشت یه تولد 2 نفره نقلی کوچولو جای همتون خالی کلی به هردومون خوش گذشت.

از این داستان خوشم اومد خواستم بذارمش رو وبلاگ البته فقط و فقط خوشم اومد در مورد من نیست.

اومد جلوم و شروع کرد به حرف زدن، با اینکه وقتی غمگینه این کار رو می کنه ولی من غمگینش رو هم دوست دارم، خیلی ناراحت بود. بازم کار اون موجود احمق بود که نازنین منو ناراحت کرده بود. نمی خواستم مستقیم بهش بگم طرف رو بی خیال شه، ولی اون زجر می کشید و من این رو می دیدم، خودم بیشتر زجر می کشیدم.

اونو دیده بودم یعنی خودش بهم نشون داده بود. راستش منم اول ازش خوشم اومد ولی بعد که دیدم نازنین من عاشقش شده، تازه متوجه چیزایی شدم که اون نشده بود و این چندمین بار بود که غمگینش کرده بود. بهش گفتم بیارش اینجا من باهاش حرف بزنم...   اول قبول نکرد، گفت چه فرقی می کنه؟  اون درست نمی شه. ولی بعد که اصرار کردم و گفتم بسپرش به من، قبول کرد....

ادامه مطلب ...

تولد مونا جونم

 

 

 

 

امروز یه روز خوب برای منه. امروز تولد عزیزترین کسمه تولد کسی که من خیلی دوسش دارم و هر چی دارم از اونه، انگار همین دیروز بود 12 آبان 1386 یادش بخیر چه آشنایی قشنگی. یادته چه دورانی داشتیم. الانم خدارو شکر می کنم چون همه چیمون خوبه خوبه و اوضامون روز به روز رو به راه میشه. میدونی که خیلی خیلی دوست دارم. 22 سالگیت تموم شد و وارد 23 سالگی شدی بهت تبریک میگم گلم.

.

هر سال می گم که بزرگترین اتفاق زندگیم بودی و هستی و امسال خیلی محکم تر از سال قبل می گم که بدون شک برای من بزرگترین اتفاق زندگیم بودی...

.

چقدر دوست داشتم امشب دستامو حلقه کنم دور گردنت و تا صبح تو بغلم فشارت بدم…

.

امروز تولد کسی که معنی عشق رو به من آموخت!

کسی که  به من ثابت کرد زندگی ارزش زندگی کردن داره!

کسی که حالا میتونم بگم همه ی زندگیم شده!

کسی که میدونم زندگی بدون اون برام معنا نداره!

کسی که گرمی دستاش بهم زندگی بخشید !

کسی که تنها دلیل بودنم است !

و... . 

.

 عشقم….
مهربونم….

گلم….

.

مونا جان تولدت مبارک

.

تولدت مبارک ای تنها دلیل بودنم