ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

بی تو یک روز

 

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مــرد

مثل یک بیت ته قافیـــــه ها خواهم مــرد

تـــــو که رفتی همه ثانیه هـــا سایه شدنـــد

سایه در سایه آن ثانیه ها خـــواهم مــرد

شعله هــا بی تو ز بـــی رنگی دریــــا گفـتند

موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد

گـــــم شدم در قـــدم دوری چشمان بهــــــار

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد !

.

پی نوشت: از همه دوستانی که اومدن و واسه تولدم تبریک گفتن ممنونم امیدوارم بتونم یه روزی خوبیهاتون و جبران کنم دوستون دارم.

اجادسا وارد 24 سال می شود

 

  

 

اجادسا وارد 24 سال می شود

سلام به همگی خوب هستین؟ من که عالیم اینم اون خبر خوبی که همه منتظرش بودن البته می دونم همتون فکرای جور واجور می کردین خوب دیگه اینم خبر خوب.

.

تو تولد امسالم جای 3 نفر خالیه یکی داداش گلم سهیل که داره از خاک این مرز و بوم دفاع میکنه ( سرباز ). خیلی هم دلم براش تنگ شده البته قول داده واسه محرم بیاد که کلی خوشحالم. و دیگری کسی که همه زندگی من واسه اونه، کسی که همیشه دوسش داشتم و در همه حال کنارش بودم و کنارم بوده ولی تازگیا یه مقدار نامهربون شده. نفر سوم هم خاله نازنینم که الان پیش خداست و جاش توپه توپه خیلی مخلصیم خاله.

.

سال قبل یکی از دوستان مجازی ( فرانک عزیز ) بهم گفت که همه آرزوها و هدفهایی که دوست داری روز تولدت روی کاغذ بیار حتی اگه خیلی خیلی رویایی و دور از دسترس باشن و من این کار و کردم باورتون نمیشه تقریبا 50 تا شد من تا امسال یعنی دقیقا تو روز تولدم به 10 تاش رسیدم خیلی خوشحالم که واسه رسیدن به این 10 تا آرزو و هدف تلاش کردم، از خدا هم متشکرم البته چندتا اشتباه هم داشتم که سعی میکنم دیگه تکرارشون نکنم به خودم قول میدم.

                                              . 

.

تولد امسالم با سالای دیگه فرق داره فقط و فقط خانوادگیش کردم چون 2 سال بود به دلیل درس خوندن و دانشگاه با دوستام تولد میگرفتم، و خیلی خوش گذشت از همشونم از اینجا تشکر می کنم. و ممنون که امسالم من و فراموش نکردن و کلی پیام تبریک واسم فرستادن.

.

طریقه به دنیا اومدنم رو سال قبل توضیح دادم البته لینکش و میذارم اگه کسی خواست بدونه بره و بخونتش و همچنین اون شعر زیبای مادر که تقدیم کردمش به بهترین مادر دنیا. 

.

               . 

.

خودم تا دلتون بخواد خوشحالم چون کلی کادو گرفتم جور واجور و مبلغ های زیاد البته کیک زیاد نخوردم چون گفتم اگه بخورم و براتون تعریف کنم دلتون میخواد و اون وقت ... بیار و باقالی بار کن. راستی امسالم هدفها و آرزوهام و می نویسم و بیشتر از سال قبل واسه رسیدن بهشون تلاش میکنم.   

.

در آخر از مامان و بابا و آجی و مونا جونم تشکر می کنم.

همتون و دوست دارم مواظب خودتون باشید و شاد و سبز و موفق باشین.  

.

 

امشب ...

 

 

 

امشب عاشقانه برای شقایق های فانوس به دست نماز خواهم گذارد و وضویم را با نگاه سبز تو می گیرم و برایت با فانوسی که رنگ لحظات تنهاییت را دارد نور می اندازم برایت یک فال حافظ می گیرم من امشب تا صبح می گریم و شعر می خوانم من تا صبح شعرهایت را می خوانم.

پی نوشت : منتظر خبرهای خوب در 2 و 3 روز آینده باشید.

 

وقتی تو را می دیدم زمان را احساس نمی کردم.
وقتی پیش تو بودم همه جا تو بودی
(( در و دیوار )) هر جا که نگاه میکردم تو بودی.
وقتی تو پیشم نبودی یا وقتی که نمی دیدمت میتوانستم تو را احساس کنم.
زمان می گذشت و من در خوابی شیرین بودم
هرگز زمان را احساس نمی کردم.
تا اینکه کم کم چشمام رو باز کردم
، هر چقدر بیشتر چشمهایم رو باز می کردم
کمتر تو را می دیدم!
چرا اینطوری شد؟
وقتی کامل چشمایم رو باز کردم
، دیگه ندیدمت!!!
دنبالت گشتم
، پیدات نکردم.
زمان می گذشت و من کم کم همه چیز را فراموش می کردم.
یک شب که به آسمان نگاه می کردم
، دیدم که ستاره ها با شبهای دیگه
فرق می کنند
، انگار میخواستن خبری به من بدن

اون شب وقتی خوابیدم
دوباره در خوابم تو را دیدم
، دیدم که پیش من هستی  ولی مثل قبل نبودی
خیلی عوض شده بودی.
وقتی که از خواب بیدار شدم
، دیدم که واقعا عوض شده بودی ........!!

عکس یادگاری

 

 

 

عکاس سر کلاس درس آمده بود تا از بچه‌هاى کلاس عکس یادگارى بگیرد. معلم هم داشت همه بچه‌ها را تشویق می‌کرد که دور هم جمع شوند. معلم گفت: ببینید چقدر قشنگه که سال‌ها بعد وقتى همه‌تون بزرگ شدید به این عکس نگاه کنید و بگویید: این احمده، الان دکتره. یا اون مهرداده، الان وکیله. یکى از بچه‌ها از ته کلاس گفت: این هم آقا معلمه، الان مرده!!!

.................................................

وقتی می فهمی دنیا ۲روزه که عشقت بهت می گه تا آخر دنیا باهات می مونه

پی نوشت : با تشکر از دوست عزیزم محمد

این قدر پی نوشتش قشگ بود و به جریان و حال و روز من ربط داشت که اونم نوشتم. شاد و سبز و عاشق باشید. ولی امیدوارم و آرزو می کنم به حال روز من و مطلب من دچار نشید ( رنگ سبز ). راستی نظرتون و در مورد مطلب بنویسید و بگید که وقتی خوندینش چه حسی بهتون دست داد ( رنگ آبی ).