ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

مثل همون لحظه اول

 

مثل همان لحظه اول عاشقی مان ٬ مثل همان نیمه شب عشق مرا دوست داشته باش عزیزم ...

مثل همان لحظه دیدارمان که مرا در آغوش خودت میفشردی و بر گونه ام بوسه ای میزدی دوست داشته باش ...

عزیزم مرا مثل آن لحظه ای که برای شنیدن صدایم و دیدن آن چشمهای سیاهم بی قراری میکردی دوست داشته باش ...

مرا دوست داشته باش مثل آن لحظه ای که چشمهای زیبایت را برایم خیس میکردی ٬ مثل آن لحظه ای که در زیر باران قدم میزدی و به یاد من ترانه عاشقی را زیر لب زمزمه میکردی ...

مرا مثل گذشته دوست داشته باش عزیزم ...

مثل آن لحظه ای که دستهایم را میگرفتی و با هم در کوچه های شهر عشق قدم میزدیم دوست داشته باش ...

مثل همان لحظه هایی دوست داشته باش که به داشتن چنین عشقی مثل من افتخار میکردی ...

مرا مثل آن لحظه ای دوست داشته باش که گلهای باغ زندگی را دسته دسته میچیدی و به من هدیه میکردی ...

عزیزم مرا مثل لحظه ای که از دوری من اشک میریختی و زندگی برایت بدون من هیچ معنایی نداشت دوست داشته باش ...

رسم عاشقی  دوست داشتن و محبت و وفاست ، پس عزیزم بیا و رسم عاشقی را خوب به جا بیار  ...

مرا مثل گذشته دوست داشته باش تا زندگی من نیز مثل گذشته شیرین و پر از آرامش باشد ...

مثل آن لحظه ای که هنگام غروب دلتنگ من می شدی دوست داشته باش ٬ مثل لحظه ای که من در آن لحظه برای تو اشک میریختم و با صدایم به تو آرامش میدادم ، با همان آرامش عاشقانه ات مرا دوست داشته باش ...

مرا دوست داشته باش عزیزم چون تو در این دنیای بزرگ تنها کسی هستی که مرا دوست میداری ...

عزیزم بیا و تو هم تنها کسی باش که من تو را دوست میدارم . . .

نظرات 17 + ارسال نظر
نیلوفر 27 مرداد 1388 ساعت 10:17 http://everything2.blogsky.com

اولللللللللللللللللل :D
خب حالا کی بیاد؟ من بیام یا طرف(هویت مجهول بیاد؟)؟؟
به هر حال عشقولانه بید دیگه............
بنده هم که آپیدم . خوشحال می کنی سر بزنی

فاطیما 27 مرداد 1388 ساعت 11:21 http://www.asemooon.blogsky.com

سلام .
ببخشید دیر اومدم .
متنی که نوشتی برآمده از دل بود و تاثیر گذار . . .
زیبا بود . . .

فاطیما 27 مرداد 1388 ساعت 12:03 http://www.asemooon.blogsky.com

راستی . . .
با " به استقبال ماه میهمانی" به روزم .

تنهاعشق 27 مرداد 1388 ساعت 12:41 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

سلام چطوری؟خوبی؟
مطلب خوبی بود.
یه سر ی ام به ما بزن بی وفا.

دلنشین 27 مرداد 1388 ساعت 16:38

اسم وبلاگتون...
...
...

یکی از داستان های صمد بهرنگی...

نوشی 27 مرداد 1388 ساعت 17:22 http://tameshki.com

چه قشنگ و دوست داشتنی !!

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر عشق به روز شد

منتظرم

شاد باشی[گل]

۞۞۞۞
گفت تا آخرش با تو میمانم
گفتم آخرش کجاست؟
گفت آخر دنیاست....
گفتم آخر دنیا کجاست؟
۞۞۞۞

دریا 27 مرداد 1388 ساعت 23:11 http://www.daryaa.blogsky.com

سلامی چو بوی خوش آشنایی...


سبز باشی.

waith lady 28 مرداد 1388 ساعت 10:56 http://www.na1368.blogfa.com

´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

UP ... [نیشخند]

ziba bOOd ...

مینا 28 مرداد 1388 ساعت 19:38 http://rozegare-eshgh.blogsky.com/

مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش این وزن آواز من است
عشقی که گرم و شدید است زود میسوزد و خاموش میشود...
مرا کم دوست داشته باش اما همیشه دوست داشته باش
اگر مرا بسیار دوست میداری شاید این حس تو صادقانه نباشد.کمتر دوستم بدار تا ناگهان عشقت به پایان نرسد من به کم هم قانعم اگر عشق تو اندک و کم اما صادقانه باشد من راضی ام. دوستی پایدار و همیشگی از هر چیزی بالاتر است...

مرسی مینا جان از اومدنت و متنی که نوشتی

وجیهه 28 مرداد 1388 ساعت 23:56 http://mv4ever.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟ خیلی خیلی زیبا نوشتی ...

عالی بود . کاش همه آدما مثل تو بودن با یه قلب پاک

دلم برات تنگ شده

مواظب خودت باش.

ممنون وجیهه جان تو چط.ری خدا رو شکر من خوبم
من هیچکی نیستم کاش همه آدمها مثل خودشون باشن
منم همین طور یاد یونی بخیر
تو هم مواظب خودت باش عزیزم

ماهی تنها 29 مرداد 1388 ساعت 14:37 http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی سجاد جان من یه جورایی باز پیدام شد بهم یه سری بزن خوشحال می شم

فرانک 29 مرداد 1388 ساعت 23:29

قایم موشک:
تو چشم بزار!اگه گفتم سیب یعنی بیااگه گفتم گلابی نباید بیایی
حالا سالها میگذره. بیامنظر چشم گذاشتن نباش هر چه گفتم بیا سیب یا گلابی فرقی نمیکنه فقط بیا

ممنون فرانک جان خیلی زیبا بود ممنون با اجازت ذخیرش کردم
موفق و سبز باشی
کاش موقع چشم گذاشتن نه سیبی بود نه گلابی و میدونستیم کی بریم کی بیایم

مرسی

[ بدون نام ] 31 مرداد 1388 ساعت 10:07

سلام

فرا رسیدن مام مبارک رمضان رو تبریک میگم من حقیر رو هم

دعا کنید


سلام به ماه مبارک رمضان ماه غفران و برکات الهی؛

سلام به ماه میهمانی خدا؛

سلام به سحرهای ماه مبارک رمضان؛

به دعای اللهم انی اسئلک من بهائک بابهاه و ...؛

به هنگامه افطار و استجابت دعا؛

سلام به شب های قدر و زمزمه های الغوث الغوث بندگان؛

سلام هی حتی مطلع الفجر؛

و سلام به عید فطر هنگامه استجابت دعا، روزه و نیایش

خالصانه به درگاه الهی.

«رمضان، ماهى است که ابتدایش رحمت، میانه ‏اش مغفرت

و پایانش آزادى از آتش جهنم است‏.»



اگر دل دراین ماه بهارى نشد، همیشه سال پائیزى و سرد

است.

سالکان، این ماه را به رفع تکلیف نمى‏گذرانند ...

آن جا که مى‏توان با قطره اشکى در نیمه‏ هاى شب، انبوه

آتشى را خاموش کرد؛

آنجا که فرشتگان، به نزدیک ‏ترین مدار زمین رسیده‏ اند؛

آنجا که شیاطین در « بند» هستند؛

آنجا که درهاى جهنم بسته است و درهاى رحمت ‏باز؛

و ... آنجا که روزه سپر است از آتش!

چرا غفلت؟!

ممنون دوست عزیز منم فرارسیدن این ماخ عزیز و هم به شما و هم به همه دوستانم تبریک میگم

شما هم ما رو دعا کنید امیدوارم تمام مشکلات همه تو این ماه برطرف بشه و همچنین مشکل من

موفق و پیروز و سر بلند باشی دوست عزیز

تنهاعشق 31 مرداد 1388 ساعت 12:41 http://sezavaree-eshgh.blogsky.com

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتونم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)



. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

الی 1 شهریور 1388 ساعت 00:10

الام اسا....
خوبی؟ ممنون که منو یادت نمیره...
متن قشنگی بود جون میداد واسه حال الان من....
از زندگیم گله ندارم اما خودمو گم کردم...خودمو با تمام شادی های کودکانه گم کردم و شدم یه خانوم....
بد نیست اما خوبم نیست...پوست انداختن سخته...
بهم سر بزن

ممنون الی خانوم
خواهش میکنم
امیدوارم خودتو پیدا کنی
همه چی روبراه بشه همون طور که میخوای
باشه حتما میام
موفق باشی عزیزم

مونا 1 شهریور 1388 ساعت 12:58

سلام
خوبی
قشنگ بود
با کی زیر بارون قدم می زدی ها ها ها

ممنون مونا جان خوشحالم خوشت اومد

به خدا من بی تقسیرم اصلا کی گفته که من زیر بارون بودم چه برسه قدم بزنم

کجایی یه مدت نیستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد