ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

ماهی سیاه کوچولو

غریبه و بی کس و کار زندونیه یه عادتم نا واسه چرخش ندارن عقربه های ساعتم

اکنون

 

اکنون باز هم آدمها را نمی بینم یا اگر می بینم فقط جسم می بینم جسمهایی که در چشم من و از نگاه من فاقد روح فاقد آن روحی هستند که من شناخته ام .

اکنون آدمی در نظر من یک جسم سخنگوست که من قادر به مصاحبت با او نیستم.

که بهترین راه برای مصاحبت با آنان را او در برابر من قرار داد تا سر انجام در ذهنم تبدیل بشود به یک پرنده که مدام نوک بزند توی شیارهای مغزم مغزم وای مغزم .

دیگر حوصله گفتگو با آن پرنده را هم ندارم حوصله گفتگو با هیچ کس را ندارم .در مصاحبت با ایشان مغزم خسته و خودم کلافه می شوم و دقایقی اگر ادامه یابد واکنش تند نشان می دهم که طبیعی است غیر منطقی به نظر برسد. چه بسا دیگران نشانه ای از جنون و عصبیت در واکنش من بیابند . به هر حال احساس دقیقم از خودم این است که نسبت به همه کس و اصولا نسبت به کم و کیف زندگی بیگانه شده ام . احساس می کنم زندگی دیگر چیز جالبی برایم ندارد جز سیاه کردن همین صفحات صفحات صفحات...

اکنون آدمها را موجوداتی می بینم که می خورند و می خورند و می خورند تا فردا روز با خرسندی تمام بروند خود را ...تا باز بتوانند بخورند و بیاشامندو حرف بزنند و حرف بزنند درباره خوردن و آ شامیدن و جمع شدن یا امکان جمع شدن و درباره همه راههایی که به این امکانها منجر می شود و از خود می پرسم پس قدر سکوت چه می شود سکوت مطلق نا متناهی

نظرات 5 + ارسال نظر
هیراد 11 خرداد 1390 ساعت 10:54 http://www.nevisayeam.blogsky.com

سلام
با عنوان از تنهایی به روزم ممنون میشم یه سر بزنین.
موفق باشی.

شهرزاد 11 خرداد 1390 ساعت 10:59 http://fartooclose.blogsky.com

exactly!
میدونی دلم می خواد برم یه جایی که هیچ کس هیچ کس نباشه، اصلا دوست دارن یه مدت فقط خودم باشم و خودم...

عاطفه 14 خرداد 1390 ساعت 19:51 http://www.atefh653.blogsky.com

قشنگ بود....

فقط همین بی ذوق

نوشین 16 خرداد 1390 ساعت 14:18 http://manonima2tayi.blogfa.com

[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]
[گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل] مـن بـه یـاد تـو شـکـسـتـم [گل](¤¯`°•.ر.•°`¯¤)[گل]



عاطفه 18 خرداد 1390 ساعت 01:23 http://www.atefh653.blogsky.com

من ب ذوقم دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد